چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

ورامین رسانه؛

ورامین میزبان مسابقات بین المللی سوارکاری

تهران رسانه | مسابقات بین‌المللی سوارکاری در روستای خورین بخش مرکزی ورامین با حضور ورزشکارانی از چهار کشور هلند، لبنان، سوریه و ایران برگزار شد.

ورامین میزبان مسابقات بین المللی سوارکاری

به گزارش تهران رسانه ؛ سرپرست اداره ورزش و جوانان ورامین گفت: مسابقات بین‌المللی سوارکاری در روستای خورین بخش مرکزی ورامین با حضور ورزشکارانی از چهار کشور هلند، لبنان، سوریه و ایران برگزار شد.

حامد رستمی روز شنبه افزود: مسابقات بین‌المللی سوارکاری در ورامین روزهای هشتم تا ۱۰ تیرماه در روستای خورین بخش مرکزی ورامین برگزار شد.

وی اظهار داشت: اسب‌سواری در شهرستان ورامین یکی از ظرفیت‌های به‌القوه‌ای است که با وجود باشگاه‌های سوارکاری مجهز و سطح بالا می‌توان این ظرفیت را به‌الفعل کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین ضمن درخواست از فدراسیون سوارکاری کشور برای برگزاری مسابقات سطح بالا خاطرنشان کرد: از فدراسیون سوارکاری درخواست داریم با توجه به وجود ظرفیت‌های مناسب برای برگزاری مسابقات سطح بالای کشوری و جهانی به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و با تمرکز بر روی ورامین و با توجه به این ظرفیت‌ اقدامات لازم صورت گیرد.

۲۵۰ سوارکار در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند

فرهاد سیاه منصوری رییس هیات سوارکاری ورامین نیز اظهار داشت: باشگاه سوارکاری محک در شهر ورامین با گنجایش نگهداری از ۴۰۰ یکی از بزرگترین باشگاه‌های سوارکاری استان تهران و کشور است؛ این باشگاه دارای ۲ سالن سرپوشیده تمرین و مسابقه بوده و از طریق بخش خصوصی نیز مدیریت می‌شود.

وی افزود: با وجود ظرفیت‌های زیر ساختی که در شهرستان وجود دارد توانسته‌ایم تاکنون ۲ رویداد مهم سوارکاری آسیایی و بین المللی را برگزار کنیم که مورد استقبال ورزشکاران و مردم قرار گرفته است.

سیاه منصوری خاطرنشان کرد: برای اولین بار این رقابت‌ها در آذر ماه سال گذشته با شرکت ورزشکارانی از کشورهای آسیایی برگزار شد و در تیرماه امسال نیز مسابقات بین المللی CSI دَبِل با حضور کشورهای آسیایی و اروپایی برگزار شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت