نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

پاکدشت رسانه؛

آتش سوزی گسترده دامداری پاکدشت مهار شد

تهران رسانه | آتش‌سوزی گسترده انبار یک واحد دامداری در روستای جمال‌آباد این شهرستان، پس از ۱۴ساعت تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

آتش سوزی گسترده دامداری پاکدشت مهار شد

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شریف‌آباد پاکدشت گفت: آتش‌سوزی گسترده انبار یک واحد دامداری در روستای جمال‌آباد این شهرستان، پس از ۱۴ساعت تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

سید حامد تقوی گفت: آتش‌سوزی گسترده انبار یک واحد دامداری در روستای جمال‌آباد ساعت ۹ روز شنبه به نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شریف‌آباد اعلام شد و نیروهای این مرکز بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه، یک انبار حاوی ۳۰۰ تن بسته کاه و کلش دچار آتش‌سوزی شده بود و به دلیل خشک و قابل اشتعال بودن، به سرعت آتش در این انبار شعله ور شد و گسترش یافت.

وی تصریح کرد: به دلیل شدت و حجم زیاد آتش، نیروهای آتش‌نشانی از شهرستان پاکدشت، ورامین و پیشوا و منطقه خاتون‌آباد پاکدشت نیز فراخوان شدند و با کمک نیروهای آتش‌نشانی فرون‌آباد نسبت به اطفاء حریق اقدام شد.

تقوی گفت: در این حادثه بیش از ۳۲ دستگاه خودروی سنگین آتش‌نشانی نسبت به آب‌پاشی به آتش اقدام کردند و سرانجام پس از ۱۴ساعت این حریق ساعت ۲۳ شنبه شب به طور کامل مهار شد.

رئیس مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شریف‌آباد پاکدشت گفت: عوامل آتش‌نشانی شهرداری شریف‌آباد همچنان در محل حادثه حضور دارند تا در صورت شعله‌ور شدن مجدد آتش، نسبت به اطفاء حریق اقدام کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت