نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

دوشنبه 1403/02/24

استاندار تهران خبر داد؛

اجرای طرح های مطالعاتی مقابله با طلاق در استان تهران

استاندار تهران خواستار اجرای طرح کنترل طلاق در شهرستان ها شد و گفت: فرمانداران گزارش اجرای این طرح را ظرف یک ماه آینده ارائه دهند.

اجرای طرح های مطالعاتی مقابله با طلاق در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ محمد حسین مقیمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران به اجرای طرح کنترل طلاق در شمیرانات و بهسازی محله «هرندی»اشاره کرد و گفت: اجرای این ۲ طرح اهمیت فراوانی دار، که می بایست در دیگر شهرستان های استان تهران با بومی سازی توسط فرمانداران اجرا و گزارش آن ظرف یک ماه آینده ارائه شود.

طرح های مطالعاتی مقابله با طلاق در استان تهران اجرایی شود

وی به تحقیقات و مطالعات دانشجویی انجام شده در حوزه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: برخی از این طرح ها اکنون در کتابخانه ها معطل مانده است. از نظر انجام تحقیقات برای کنترل آسیب های اجتماعی کمبود نداریم و دستگاه های متولی برای اجرای این طرح ها باید وارد شوند.

وی خواستار اقدامات جدی تر مدیران در خصوص مقابله با طلاق شد و افزود: باید طرح های مطالعاتی و علمی مقابله با طلاق در استان تهران اجرایی شود و پیگیر عملکرد فرمانداری ها در این خصوص هستم.

طلاق در خانواده های دارای فرزند خسارت بیشتری دارد

استاندار تهران طلاق را آسیبی جدی در استان تهران دانست و گفت: افزایش آمار طلاق در استان تهران موضوع ناپسندی است و این آسیب به ویژه در خانواده های دارای فرزند اثر بیشتری دارد و می تواند خسارات فراوانی وارد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت حوزه مشاور جوانان استانداری اشاره کرد و گفت: با نگاه به حضور و مشارکت جوانان در موضوعات استان؛ مشاور جوان استانداری تهران فعال شده است و فرمانداران نیز افراد علاقمند به موضوعات جوانان را در این بخش وارد کنند.

بر اساس این گزارش، بعد از ظهر چهارشنبه و در جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران، طرح «زندگی بهتر» که با هدف کنترل و کاهش میزان طلاق در شمیرانات و توسط فرمانداری این شهرستان انجام می شود، ارائه شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت