چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

جدیدترین کابینت نئوکلاسیک و کلاسیک با کابینت بازار

تهران رسانه | برای مشاهده و خرید انواع کابینت کلاسیک و کابینت نئوکلاسیک می توانید به وبسایت کابینت بازار مراجعه و علاوه بر مشاهده نمونه کارهای این شرکت به سفارش کابینت مورد نظر خود بپردازید

جدیدترین کابینت نئوکلاسیک و کلاسیک با کابینت بازار

کابینت کلاسیک از گذشته مورد توجه بسیاری از طرفداران این سبک قرار داشته است. اگر شما نیز به دنبال کابینتی باشکوه و زیبا به همراه المان های سلطنتی می گردید کابینت های کلاسیک و نئوکلاسیک گزینه های مناسبی برای آشپزخانه شما به شمار می روند. در صورت داشتن فضای مناسب در آشپزخانه خود می توانید از این نوع کابینت ها در آن استفاده کنید. برای مشاهده و خرید انواع کابینت کلاسیک و کابینت نئوکلاسیک می توانید به وبسایت کابینت بازار مراجعه و علاوه بر مشاهده نمونه کارهای این شرکت به سفارش کابینت مورد نظر خود بپردازید. در ادامه مقاله قصد داریم تا درباره تفاوت ها و شباهت های کابینت نئوکلاسیک و کابینت کلاسیک بپردازیم، پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

برای این که درک بهتری از این موضوع داشته باشید ابتدا باید بگوییم که کابینت آشپزخانه در دو سبک کلاسیک و مدرن  طراحی و تولید می شوند. کابینت کلاسیک از مدل ها و طرح های باستانی و تاریخی به خصوص بناها و ساختمان های رومی برگرفته شده اند.

در کابینت کلاسیک ایرانی بیشتر مدل ها برگرفته از ستون های تخت جمشید که نمونه ای مدل های بومی و سنتی است برگرفته شده است. در برابر کابینت های کلاسیک گونه ای از کابینت ها وجود دارند که بسیار ساده و بدون طرح می باشند. کابینت های مدرن در عین سادگی بسیار زیبا و شیک می باشند. و اما کابینت نئوکلاسیک طرحی است که دقیقا ما بین کابینت کلاسیک و کابینت مدرن قرار دارد یعنی اینکه نه طرح های پر زرق و برقی دارد و نه بسیار ساده و مدرن است. طبق توضیحاتی که داده شد مشخص است که تفاوت کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک در طرح های به کار رفته شده در آن هاست. کابینت های نئوکلاسیک بسیار ساده تر از کابینت های کلاسیک بوده و به عبارتی ظاهر آن بیشتر به سمت مدرنیته گرایش پیدا کرده است. کابینت ممبران نوعی بسیار پرطرفدار و محبوب از کابینت کلاسیک است که امروزه مورد توجه بسیاری از دوست داران این طرح قرار گرفته است.

تفاوت کابینت کلاسیک و کابینت نئوکلاسیک

با توجه به مواردی که در بالا ذکر کردیم احتمالا به راحتی بتوانید تفاوت بین این دو کابینت را تشخیص دهید. از جمله تفاوت های کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کابینت کلاسیک از سبکی بسیار شلوغ و پر زرق و برق برخوردار است. این نوع کابینت ها ریزه کاری های بسیاری دارند. کابینت ممبران نوعی از کابینت کلاسیک است که دارای طرح های بسیار زیبا و پرکار است. اما کابینت نئوکلاسیک اگر چه دارای بدنه ای طرح دار است اما ساده تر بوده و زرق و برق و شلوغی زیادی ندارد.
  • کابینت های کلاسیک به دلیل شلوغی و ریزه کاری ها و زرق و برق زیاد برای آشپزخانه های بسیار بزرگ و جادار مناسب بوده و برای آشپزخانه های کوچک و مینیمال قابل استفاده نمی باشند. اما بر خلاف آن ها کابینت های نئوکلاسیک گزینه مناسبی برای آشپزخانه های کوچک به شمار می روند. این نوع کابینت ها به دلیل طرح های ساده تری که دارند برای آشپزخانه های کوچک مناسب بوده و فضایی زیبا و دلنشین را برای اهالی خانه فراهم می کند.
  • تمیز کردن و نظافت کابینت کلاسیک با توجه به ریزه کاری هایی که دارد دشوار است. اما کابینت نئوکلاسیک به سهولت تمیز و گردگیری می شوند زیرا دارای طرح های شلوغ نیستند.
  • یکی از تفاوت های اساسی کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک در قیمت آن ها است. به طور کلی هر چه کابینت دارای طرح و مدلی پیچیده تر و دارای ریزه کاری های بیشتر بوده و زمان بیشتری صرف ساخت و طراحی آن شده و از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. بنابراین بسیار طبیعی است که کابینت کلاسیک به طبع گران تر از کابینت نئوکلاسیک است. متریالی که در این دو سبک کابینت به کار برده می شود چوب، کابینت ممبران و کابینت پولیشی می باشد. کابینت ممبران نمونه ای از کابینت ام دی اف است که با روکشی از جنس پی وی سی پوشانده شده است. هر چقدر که این مدل کابینت ها جزئیات بیشتری داشته باشند قیمت بالاتری خواهند داشت.
  • کابینت نئوکلاسیک سبکی روز تر و مدرن تر از کابینت های کلاسیک می باشد.
  • اگر می خواهید کا کابینت های خود را به سبک کلاسیک انتخاب کنید باید تمامی دکوراسیون منزل خود را نیز به سبک کلاسیک اجرا کنید. به عنوان مثال اگر مبلمان منزلتان مدرن است نمی توانید از کابینت های کلاسیک برای آشپزخانه استفاده کنید زیرا این دو هیچ هماهنگی با یکدیگر ندارند. اما کابینت نئوکلاسیک این فرصت را برای شما مهیا ساخته است تا بتوانید با انتخابی بازتر و گسترده تر دکوراسیون خود را انتخاب کنید. با به کار بردن کابینت نئوکلاسیک برای آشپزخانه خود می توانید هم از وسایل مدرن و هم از وسایل نسبتا مدرن و سنتی برای طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. به همین خاطر اگر نمی خواهید که تنها از یک سبک در طراحی دکوراسیون منزلتان بهره ببرید کابینت نئوکلاسیک گزینه بسیار مناسبی است.

اگر در انتخاب بین این دو نوع کابینت دچار تردید شده اید پیشنهاد می کنیم که کابینت نئو کلاسیک را انتخاب کنید زیرا تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن است. در سبک نئو کلاسیک ویژگی ها و خصوصیات کابینت مدرن و کلاسیک با هم تلفیق شده و سبکی زیبا و چشم نواز ایجاد کرده که علاوه بر زیبایی آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

نتیجه گیری

در دنیای امروزی طرح ها مدل های فراوانی برای کابینت ها وجود دارد که هر سبک و مدل در کنار مزیت ها دارای معایبی نیز می باشند. کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک دو مدل کابینت بوده که طرفداران بسیاری دارد. در این محتوا تمام تلاش خود را کردیم تا مقایسه ای بین این دو نوع کابینت انجام دهیم، حال اگر قصد دارید که یکی از این دو نوع کابینت را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید می توانید به وبسایت کابینت بازار مراجعه کنید. کابینت بازار یکی از بزرگترین و به روزترین وبسایت هایی ارائه دهنده انواع کابینت های کلاسیک، نئوکلاسیک و کابینت ممبران است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت