نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

جوهری خبر داد؛

فعالیت ۴۰ هزار سازمان مردم نهاد در استان تهران

تهران رسانه | در استان تهران ۴۰ هزار تشکل و سازمان مردم نهاد فعالیت دارند که ۷۵۰ تشکل مستقیماً مجوز فعالیت خود را از استانداری دریافت کرده‌اند.

فعالیت ۴۰ هزار سازمان مردم نهاد در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران از فعالیت ۴۰ هزار تشکل و سازمان مردم نهاد در استان تهران خبر داد.‌

سید عباس جوهری پیش از ظهر یکشنبه طی نشست با تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد که با حضور محسن منصوری، استاندار تهران، عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، خدمتکار مدیرکل اجتماعی استانداری تهران و سایر مسئولان برگزار شد با اشاره به نقش مهم تشکل‌های مردم نهاد اظهار داشت: در استان تهران ۷۵۰ تشکل مستقیماً مجوز فعالیت خود را از استانداری دریافت کرده‌اند که در حوزه‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی، خیریه‌ها، زنان، خانواده، سلامت، محیط زیست و غیره فعالیت دارند.

وی با اشاره به صدور مجوز فعالیت تشکل‌های مردم نهاد توسط دیگر دستگاه‌ها از جمله اداره کل ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، شهرداری و غیره افزود: حدود ۴۰ هزار تشکل و سازمان مردم نهاد در استان تهران ثبت شده و فعالیت دارند که ظرفیت بی‌نظیری است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: بر اساس شواهد تاریخی، جمهوری اسلامی پرچمدار استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و انقلاب اسلامی به مدد حضور و مشارکت مردم به پیروزی رسید و با راهنمایی امام خمینی (ره) و سپس مقام معظم رهبری این مسیر ادامه دارد.

جوهری ادامه داد: اراده جمهوری اسلامی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و اکنون پرچم داری این امر با دولت سیزدهم است که مزین به نام دولت مردمی است که در دولت سیزدهم واگذاری کارها به مردم و حلقه‌های میانی اولویت دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در قانون اساسی در چهار سطح تصمیم‌گیری، نظارت، مطالبه‌گری و اجرا برای مشارکت مردمی تبیبن قانونی وجود دارد که باید در حوزه‌های مختلف این ظرفیت‌ها را فعال کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت