نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

چهارشنبه 1403/02/19

شمیرانات رسانه؛

اجرای پروژه و کلنگ زنی طرح ها در شمیرانات

تهران رسانه | ۴۲ طرح از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان شمیرانات با اعتبار یکهزار و ۳۳۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

اجرای پروژه و کلنگ زنی طرح ها در شمیرانات

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار شمیرانات اعلام کرد: در طول هفته دولت ۱۴۰۱‌، ۴۲ طرح از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان با اعتبار یکهزار و ۳۳۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

مجتبی ذاکریان اظهار داشت: از پروژه‌های مذکور ۳۸ پروژه با اعتبار یکهزار و ۲۷۶ میلیارد و ۱۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای ۱۲ دستگاه اجرایی افتتاح، و ۴ پروژه با اعتبار ۵۶ میلیارد و ۷۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای ۳ دستگاه اجرایی کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: احداث بیمارستان جایگزین شهدای تجریش در ۱۲ هزار متر مربع، با اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر و اعتبار ۹۳۶ میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان که از سال ۱۳۹۴ توسط علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شد، از پروژه‌های ملی قابل افتتاح شمیرانات است.

نماینده عالی دولت در شمیرانات خاطرنشان کرد: افتتاح مجتمع گردشگری با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان و ایجاد ۱۰۰ نفر اشتغال، عملیات آبخیزداری حوزه آبخیز لوارک، کند و سد لتیان با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، عملیات آبخیزداری کنترل لغزش لواسان بزرگ (لوارک) با اعتبار یکهزار میلیارد و ۴۸۲ میلیون تومان نیز از اهم پروژه‌های مذکور است.

ذاکریان خاطرنشان کرد: احداث مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب روستاهای لواسان بزرگ و اجرای خط انتقال فاضلاب روستاهای لواسان بزرگ و رسنان توسط آب و فاضلاب شرق، مخزن آب شرب روستا دهیاری پورزند، کلنگ‌زنی فاز دوم بلوار شهدای کلان این روستا نیز ۴ پروژه کلنگ‌زنی هفته دولت امسال هستند.

شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و بخش های لواسانات (شهر لواسان و ۲۰ روستا) و رودبار قصران (شهرهای اوشان، فشم، میگون و شمشک، دربندسر و ۱۶ روستا) با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت