چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

پرند رسانه؛

زورخانه «مالک اشتر» پرند تجهیز و راه اندازی شد

تهران رسانه | آئین بهره برداری از زورخانه «مالک اشتر» پرند با حضور مسئولان و جمعی از ورزشکاران در فاز سه پرند برگزار شد.

زورخانه «مالک اشتر» پرند تجهیز و راه اندازی شد

به گزارش تهران رسانه ؛ صبح پنج شنبه آئین بهره برداری از زورخانه «مالک اشتر» پرند با حضور حجت الاسلام کاظمی امام جمعه پرند، احمدی فرماندار رباط کریم، اله یاری شهردار و اعضای شورای اسلامی پرند، صیادی سرپرست شرکت عمران و سایر مسئولان و جمعی از ورزشکاران در فاز سه برگزار شد.

حمیدرضا الهیاری در حاشیه این مراسم د ر جمع خبرنگاران اظهار داشت: نگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند یک نگاه خانواده محور و همه جانبه است و لازمه تحقق این رویکرد توسعه زیرساخت‌های ورزشی، فرهنگی، تفریحی، رفاهی و …در همه فازها و مناطقِ شهر می‌باشد.

شهردار پرند گفت: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند طی یک سال اخیر، تحویلِ پروژه‌ها از پیمانکاران و تجهیز و راه اندازی آنها بوده است تا شهروندان عزیز امکان استفاده از همه پروژه‌ها را داشته باشند.

الهیاری افزود: در همین راستا زورخانه مالک اشتر با رفع نواقص و تحویل از پیمانکار، تجهیز و راه اندازی شد و فضای مناسبی برای ورزشکاران باستانی کار فراهم شد.

شهردار پرند خاطر نشان کرد: مدیریت شهری پرند مصمم به توسعه متوازن و عادلانه محور و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت‌ها است و از همین رو احداث پروژه‌های متعددی در فازهای مختلف مسکن مهر را در دستور کار قرار داده که تعدادی از آنها طی هفته آینده افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت