چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

تور تفلیس لحظه آخر تنها با ۶ میلیون تومان!

تهران رسانه | می خواهید سفری ارزان به پایتخت کشوری اروپایی داشته باشید؟ تور تفلیس لحظه آخر یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست.

تور تفلیس لحظه آخر تنها با ۶ میلیون تومان!

می خواهید سفری ارزان به پایتخت کشوری اروپایی داشته باشید؟ می خواهید سفری به شهری تاریخی با آثار تاریخی و معماری آسیایی و اروپایی داشته باشید؟ پس قطعا تور تفلیس لحظه آخر یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. شهر تفلیس که دارای دو قسمت شهر قدیمی و جدید است دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که در عین اروپایی بودن، برای ما ایرانیان بسیار مقرون به صرفه است و همین موضوع یکی از دلایل مهمی است که باعث شده تا تور تفلیس گرجستان یکی از مقاصد محبوب برای هموطنان ما تبدیل شده باشد. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد تور تفلیس لحظه آخر بخوانیم.

چرا تور ارزان تفلیس لحظه آخر؟
وبسایت لحظه آخر به سبب همکاری با برترین کارگزارها و آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور تفلیس، امکان مقایسه قیمت تورهای مختلف آژانس های مسافرتی مختلف را خدمت کاربران خود فراهم کرده است تا شما عزیزان گردشگر بتوانید مناسب ترین تور تفلیس را برای خودتان و همراهان عزیزتان تهیه نمایید. همچنین شما عزیزان در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با تماس با آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور تفلیس گرجستان، از مشاوره و راهنمایی این عزیزان در جهت انتخاب بهترین تور برای خود استفاده نمایید.

شرایط تور ارزان تفلیس
از آنجایی که کشور گرجستان همانند ایران خودمان کشوری چهار فصل است، دارای آب و هوای مختلفی است که در فصول مختلف گرم تر و یا سردتر از حالت عادی می شود. در بازه هایی از سال مانند ماه های شهریور و مرداد که هوا کمی گرم تر از روزهای عادی است، هتل ها در گرجستان ارزان تر از روزهای دیگر می شوند، از همین رو آژانس های مسافرتی نیز می توانند تورهای خود را ارزان تر ارائه دهند. به همین سبب در این روزها که در اواخر فصل تابستان به سر می بریم، می توانید تنها با مبلغی در حدود 6 میلیون تومان تور تفلیس را از وبسایت لحظه آخر تهیه نمایید.

شرایط تور ارزان تفلیس

 

خدمات تور ارزان تفلیس لحظه آخر چیست؟
اگر تصمیم قطعی خود را مبنی بر سفر با تور گرجستان لحظه آخر گرفته اید، بهتر است بدانید که آژانس های مسافرتی عضو لحظه آخر خدمات مختلفی را خدمت کاربران خود ارائه می دهند که این خدمات را می توانیم به خدمات قبل و بعد از شفر تقسیم کنیم. از جمله خدمات قبل از تهیه تور می توانیم به مشاوره رایگان این عزیزان اشاره کنیم که در جهت تهیه بهترین تور خدمت شما گردشگران گرامی ارائه می دهند و از جمله خدمات بعد از تهیه تور می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

رزرو هتل به همراه وعده غذایی

بلیط رفت و برگشت

محل اقامت مناسب

راهنمای فارسی زبان

تور لیدر

گشت رایگان شهری حتی بر روی تورهای ارزان

بیمه مسافرتی

خدمات تور ارزان تفلیس لحظه آخر چیست؟

سفر به تفلیس گرجستان ویزا می خواد؟
خوشبختانه باید بگوییم خیر! طبق توافقی که در سالیان گذشته میان مسئولان ایران و گرجستان صورت گرفته، آن دسته از ایرانیانی که بخواهند سفر به تفریحی به شهرهای گرجستان را داشته باشند می توانند بدون نیاز به اخذ ویزای این کشور سفری خاطره انگیز را در این کشور تجربه کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت