چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

اسلامشهر رسانه؛

نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری در اسلامشهر

تهران رسانه | در ۴ سال اخیر بیش از ۸۵ دستگاه اتوبوس فرسوده شهری و بین شهری اسلامشهر بازسازی کامل شده است.

نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری در اسلامشهر

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر اعلام کرد: در ۴ سال اخیر بیش از ۸۵ دستگاه اتوبوس فرسوده شهری و بین شهری اسلامشهر بازسازی کامل شده است.

حسن گلیج روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: در ۴ سال اخیر بیش از ۸۵ دستگاه اتوبوس فرسوده شهری و بین شهری اسلامشهر بازسازی کامل شده که با بازسازی سالانه ۲۰ دستگاه اتوبوس بیش از ۵۰ میلیارد تومان صرفه جویی اقتصادی می شود.

وی ادامه داد: تمامی این بازسازی در کارگاه های از اتاق و بدنه گرفته تا موتور توسط تکنسین های سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر انجام می شود.

به گفته گلیج، در ابتدای امر بدنه جدا می شود و پروفیل های پوسیده نوسازی شده و زیربندی و موتور به صورت اساسی تعمیر می شود.

وی خاطرنشان کرد: خرید یک دستگاه اتوبوس بیش از ۶ میلیارد تومان هزینه دارد اما ما با بازسازی این اتوبوس ها، ناوگان حمل و نقل عمومی را اورهال کنیم.

این مقام شهری اسلامشهر این را هم گفت که در چند وقت اخیر تعمیرات اساسی و بازسازی پنج دستگاه اتوبوس شهریار توسط تکنسین‌های شهرداری اسلامشهر انجام شد و پنج دستگاه دیگر نیز در حال انجام است.

وی یادآور شد: طبق قرارداد منعقد شده بین شهرداری های اسلامشهر و شهریار مبنی بر بازسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس فرسوده سازمان حمل و نقل بار و مسافر، پنج دستگاه اتوبوس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهریار که توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر ۷۰ تا ۱۰۰ درصد بازسازی و تعمیرات اساسی شده اند، تحویل شهرداری شهریار شد.

بنابراین گزارش، چندی پیش سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر در زمینه تعمیر، نوسازی و بازسازی اتوبوس های شهری موفق به کسب رتبه برتر در استان تهران شد از این رو مجوز بازسازی اتوبوس‌های فرسوده شهرداری های استان تهران نیز به شهرداری اسلامشهر واگذار شده که در حال حاضر انعقاد قرارداد با شهرهای اطراف تهران در زمینه بازسازی اتوبوس های فرسوده در مجموعه تعمیرگاهی سازمان در حال انجام است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت