چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی

خرید ساعت هوشمند

تهران رسانه | در این مطلب، امکانات ساعت‌های هوشمند را بررسی خواهیم کرد که راهنمای خرید شما باشد.

خرید ساعت هوشمند

تولید و عرضه‌ی ساعت هوشمند یک پیشرفت بزرگ در دنیای مد و تکنولوژی است که قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ بنابراین، حتما دست‌کم یک بار به خرید ساعت هوشمند فکر کرده‌اید ولی در دنیای بی‌انتهای تنوع آن، سردرگم شده‌اید. در این مطلب، امکانات ساعت‌های هوشمند را بررسی خواهیم کرد که راهنمای خرید شما باشد؛ بنابراین، همراه https://www.buyghest.com/ باشید .

کدام ساعت هوشمند برای من مناسب است؟

اولین قدم برای شما هنگام خرید ساعت هوشمند این است که انتظارات خود را مشخص کنید؛ اما، چرا؟ ساعت‌های هوشمند در زمینه‌های متفاوت متنوع‌اند؛ مثلاً، قیمت آنها از چند صدهزار تومان تا چند میلیون تومان است. احتمالاً هر چه قیمت ساعت بالاتر باشد، امکانات بیشتری را در اختیار شما می‌گذارد؛ اما، آیا یک ساعت پرامکانات گران‌قیمت برای شما مناسب است؟ شاید یک ساعت هوشمند میان‌رده نیز پاسخ نیازهای شما باشد. در نتیجه، ابتدا انتظارات خود را مشخص کنید؛ مثلاً، چه امکاناتی نیاز دارید؟ چقدر بودجه دارید؟ و ... . در ادامه، ویژگی‌های انواع ساعت هوشمند را معرفی خواهیم کرد که در خرید این محصول معیار شما باشد.

سیستم عامل ساعت هوشمند

یک نکته‌ی مهم هنگام خرید ساعت هوشمند توجه به سازگاری سیستم عامل تلفن همراه با ساعت هوشمند است؛ چرا؟ ساعت‌های هوشمند به تلفن همراه شما متصل می‌شوند؛ بنابراین، اگر سیستم عامل سازگار نداشته باشند، مشکل پیش می‌آید مثلاً ساعت هوشمند اپل با سیستم عامل ios فقط با تلفن همراه اپل با سیستم عامل مشابه سازگار است. در نتیجه، اگر ساعت هوشمندی می‌خواهید که به کارتان بیاید، باید به سیستم عامل آن توجه کنید؛ سپس، باقی قابلیت‌ها را مقایسه کنید.

شکل ظاهری ساعت هوشمند

بله! ظاهر یک ساعت برای همه مهم است؛ چون، بخشی از تیپ شما را تشکیل می‌دهد. هنگامی که قصد خرید ساعت هوشمند را دارید باید توجه کنید که با سلیقه‌ی شما سازگار باشد. برخی از ساعت‌ها صفحه‌ای به شکل دایره و برخی از ساعت‌ها صفحه‌ای به شکل مربع دارند. برخی از برندهای سازنده‌ی ساعت‌های هوشمند فقط دایره یا فقط مربع را برای ظاهر ساعت هوشمند خود انتخا کرده‌اند. مثلاً، اگر شما به ساعت با صفحه‌ی دایره‌شکل علاقه داشته باشید، باید ساعت هوشمند اپل را فراموش کنید و ساعت هوشمند سامسونگ، شیائومی و ... خریداری کنید.

جنس بدنه‌ی ساعت هوشمند

جنس بدنه‌ی ساعت‌های هوشمند نیز در انتخاب شما اهمیت دارد؛ چون، کیفیت را تحت شعاع قرار می‌دهد. در ضمن، وزن ساعت را نیز کم و زیاد می‌کند. اگر یک ساعت بسیار سبک می‌خواهید، ساعت با جنس بدنه‌ی فلزی به کار شما نمی‌آید. در ضمن، اگر ورزشکار هستید، عرق می‌کنید؛ بنابراین، جنس بدنه‌ای را انتخاب کنید که در برخورد با مایعات تغییر رنگ ندهد. معمولاً ساعت با جنس بدنه‌ی آلومینیومی مقاومت مناسب با وزن متعادل دارد.

جنس بند ساعت هوشمند

همان‌طور که پیش از این بیان شد، ساعت بخشی از تیپ شماست؛ بنابراین، هماهنگ‌سازی با تیپ شما مهم است. اگر همواره تیپ رسمی دارید، یک ساعت هوشمند اسپرت به کار شما نمی‌آید؛ البته، امروزه تنوع بندهای ساعت هوشمند تا حدی مشکل هماهنگ‌سازی را حل کرده است. شما می‌توانید از بندهای چرمی برای کلاسیک‌سازی ساعت استفاده کنید؛ همچنین، از بندهای سیلیکونی برای اسپرت‌سازی ساعت استفاده کنید.

نکته: جنس بند سیلیکون برای افرادی که حساسیت به فلزات دارند، مناسب است.

نوع نمایشگر ساعت هوشمند

نوع نمایشگر نیز هنگام خرید ساعت هوشمند باید بررسی شود؛ چون، به اندازه‌ی اهمیت نوع نمایشگر تلفن همراه مهم است. معمولاً از جنس IPS و OLED برای نمایشگر ساعت هوشمند استفاده می‌شود. در مقایسه‌ی این دو نوع نمایشگر باید گفت که سطح روشنایی آنها با هم متفاوت است. تصور کنید که سطح روشنایی در ساعت چقدر مهم است؛ چون، صفحه‌ی نمایشش کوچک است.

نوع سنسور ساعت هوشمند

اغلب ساعت‌های هوشمند موجود در بازار سنسورهای متنوع دارند. معمولاً سنسورها برای ورزشکاران بسیار مهم‌اند؛ چون، ضربان‌سنج، گام‌شمار، کالری‌شمار، شتاب‌سنج، اکسیژن‌سنج و ... دارند. برخی از سایر حسگرهای ساعت هوشمند شامل GPS است.

برنامه‌های ساعت هوشمند

هنگامی که قصد خرید ساعت هوشمند را دارید، هدفی را دنبال می‌کنید. گاهی این هدف اجرای برنامه‌هایی بر روی صفحه‌ی ساعت هوشمند شماست؛ مثلاً، قابلیت نمایش اعلان‌های گوشی بر روی ساعت، قابلیت برقراری تماس از طریق ساعت، قابلیت پخش موزیک از طریق ساعت و ... . امروزه با پیشرفت تکنولوژی امکان کنترل شدت نور محیط با ساعت نیز فراهم شده است؛ کافیست انتظار خود را از ساعت هوشمندتان بدانید. چقدر هوشمند باشد؟

قیمت ساعت هوشمند

قیمت یک عامل تعیین‌کننده هنگام خرید ساعت هوشمند است. شما بودجه‌ی مشخصی دارید که باید در محدوده‌ی آن باقی بمانید. معمولاً پیشنهاد اول به همه‌ی خریداران این است که برندهای مطرح را خریداری کنند؛ مثلاً، خرید ساعت هوشمند سامسونگ و اپل، شیائومی پیشنهاد می‌شود. اگر بودجه‌ی شما با این ساعت‌ها همخوانی نداشت، چکار کنید؟ خرید ساعت هوشمند قسطی بهترین پیشنهاد برای شماست که در لحظه ساعت مورد نظر خود را با بودجه‌ی محدودتان خریداری کنید؛ اما، از کجا برای خرید ساعت هوشمند قسطی اقدام کنید؟

بای قسط؛ معتبرترین فروشگاه خرید ساعت هوشمند قسطی

بای قسط یک فروشگاه اینترنتی برای خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال، وسایل خانه، لوازم وسایل نقلیه و ... است که همه چیز را با گارانتی اصالت و سلامت کالا به همراه یک هفته فرصت بازگشت برای شما ارائه می‌دهد. این فروشگاه تحویل سریع با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته دارد؛ بنابراین، شما می‌توانید برای برقراری ارتباط با آنها در هر زمان با شماره‌ی 88679000 با پیش‌شماره‌ی ۰۲۱ تماس بگیرید. فروشگاه اینترنتی بای‌قسط یک فروشگاه حضوری به آدرس تهران خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ساعی بعد از بن بست سی و ششم پلاک ۲۲۵۳ نیز دارد.

نحوه‌ی خرید قسطی از فروشگاه اینترنتی بای قسط آسان است؛ کافیست، ساعت هوشمند مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ سپس، در سبد خرید خود تعداد اقساط را از میان ۶،۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماه انتخاب کنید. تنوع در اقساط، یک ویژگی مثبت فروشگاه اینترنتی بای قسط است.

این فروشگاه دست شما را برای خرید ساعت هوشمند سامسونگ به صورت اقساط، خرید ساعت هوشمند اپل و ... باز می‌گذارد. در ادامه، محاسبه‌ی قیمت برای شما در هر قسط انجام می‌شود. هنگامی که خرید خود را نهایی کنید، پشتیبانی با شما تماس می‌گیرد که باقی مراحل را شرح دهد. نکته‌ی نهایی حائز اهمیت این است که تنوع کالا در فروشگاه بای قسط بسیار زیاد است؛ بنابراین، بهترین فروشگاه برای خرید هر نوع کالای مورد نیاز شماست. امیدواریم تجربه‌ی خوبی از خرید در بای قسط داشته باشید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت