چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

قرچک رسانه؛

اسکن ۴۱ هزار پرونده شهرسازی در قرچک

تهران رسانه | با اتمام عملیات اسکن ۴۱ هزار پرونده شهرسازی در مناطق سه گانه شهرداری قرچک، پرونده‌های فیزیکی به صورت الکترونیک ثبت شدند.

اسکن ۴۱ هزار پرونده شهرسازی در قرچک

به گزارش تهران رسانه ؛ شهردار قرچک گفت: با اتمام عملیات اسکن ۴۱ هزار پرونده شهرسازی در مناطق سه گانه شهرداری، پرونده‌های فیزیکی، به صورت الکترونیک ثبت شدند.

محسن خرمی شریف روز یکشنبه اظهار کرد : عملیات اسکن پرونده‌ها به منظور ساماندهی فیزیکی پرونده‌ها، دسترسی امن، کاهش هزینه‌ها، ارتقاء و تنظیم پایگاه داده، اشتراک‌گذاری ساده‌تر و پشتیبان گیری بهتر از پرونده‌های مناطق مختلف شهرداری از طریق اتوماسیون اداری و کم کردن هزینه‌های کاغذ انجام شد.

وی بابیان اینکه اسکن ۴۱ هزار پرونده‌ شهرسازی مناطق ۳ گانه شهری پایان یافت، افزود: تجمیع کلیه سوابق مربوط به ملک، چینش پرونده‌ها بر اساس تاریخ، اسکن و بارگذاری اوراق در سامانه جامع شهرسازی و درنهایت برداشت خلاصه اطلاعات پرونده و ورود به سامانه توسط این کارشناسان عملیاتی شد.

خرمی شریف بیان داشت: کار اسکن پرونده‌ها در منطقه یک، حدود یک سال و ۷ ماه، منطقه دو حدود ۲ سال و در منطقه سه حدود ۱۱ ماه توسط ۲۰ کارشناس در مراحل مختلف ساماندهی و انجام شد.

شهردار قرچک اظهار کرد: میانگین هر پرونده ۷۲ برگ است که درمجموع ۲ میلیون و ۳۲۷ هزار برگ از پرونده‌های شهرسازی مناطق سه‌گانه مدیریت شهری اسکن و به‌روزرسانی شد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

ورزش و ورزشکاران از هویت‌های شهر هستند

شهردار فرون آباد از توابع شهرستان پاکدشت گفت: ورزش و ورزشکاران یکی از هویت‌های شهر هستند که در فرون آباد با وجود محرومیت‌ها، مشکلات، نبود زیرساخت‌های مناسب و کمبود سرانه های ورزشی، ورزشکاران موفق شده‌اند که با اراده و عزم جدی با کمترین امکانات برای شهر افتخارآفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان درویشی شامگاه شنبه در آیین قدردانی از ۴۰ ورزشکار مدال آور شهرفرون آباد پاکدشت اظهار داشت: افزایش سرانه‌های ورزشی همواره در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی فرون آباد قرار دارد از این رو، عملیات اجرایی دومین زمین چمن مصنوعی شهر به زودی آغاز شده و این زمین در دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن پیروزی انقلاب، تحویل مردم و ورزشکاران می‌شود.

وی اضافه کرد: فرون‌آباد از استعدادهای ورزشی عالی در رشته‌های مختلف برخوردار است که در صورت فراهم شدن امکانات و شرایط لازم برای حضور بیش از گذشته آن‌ها در میادین ورزشی، بدون شک افتخارات بیشتری برای شهر به دست می‌آید.

این مسئول افزود: با توجه به ظرفیت‌های ورزشی و استعدادهای نابی که در شهر وجود دارد، نیاز است تا به همین میزان زیرساخت‌های ورزشی نیز افزایش یابد لذا مدیریت شهری تلاش دارد تا امکانات مورد نیاز را در حد توان و اختیار برای شهروندان فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: فلسفه ورزش تقویت سلامت جسم و روح است و کسانی که به ورزش مستمر عادت کرده‌اند از سلامت روانی بیشتری در فعالیت های اجتماعی برخوردارند از این رو ورزش بدون تردید نقش مهمی در کاهش استـرس و مشکـلات کـاری افراد دارد.

شهردار فرون آباد یادآور شد: با همکاری و همراهی مجموعه سپاه شهرستان و حوزه مقاومت بسیج، سالن ورزشی موجود در شهر به ورزشکاران تحویل می ‌شود تا ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه جوانان و نوجوانان در تمامی زمینه‌ها به ویژه در عرصه‌های ورزش قهرمانی و پهلوانی به متبلور شود.

همزمان با ایام ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) بیش از ۴۰ نفر از ورزشکاران مدال آور شهر فرون‌آباد پاکدشت تقدیر شدند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت