نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

پیشوا رسانه؛

جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان پیشوا

تهران رسانه | طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان متجاهر با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم در شهرستان پیشوا اجرا شد.

جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان پیشوا

به گزارش تهران رسانه ؛ فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان متجاهر با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ ایرج ارسلانی اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم، در حوزه شهرستان پیشوا اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با هماهنگی مقام قضایی با ورود به پاتوق های معتادان متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، تعداد ۵۷ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و برای بهبود وضعیت و ترک اعتیاد به مراکز بازپروری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا اعلام کرد: اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارد، برهمین اساس باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی به ویژه جوانان به شمار می رود و نباید به آن بی تفاوت باشیم لذا شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت