نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

بومهن رسانه؛

۷۰ کیلومتر فاضلاب شهری در بومهن احداث شد

تهران رسانه | اداره آب و فاضلاب شهر بومهن احداث ۱۷۰ کیلومتر شبکه فاضلاب را در دستور کار دارد که تاکنون ۷۰ کیلومتر آن اجرا شده‌است.

۷۰ کیلومتر فاضلاب شهری در بومهن احداث شد

به گزارش تهران رسانه ؛ شهردار بومهن اعلام کرد: اداره آب و فاضلاب شهر احداث ۱۷۰ کیلومتر شبکه فاضلاب را در دستور کار دارد که تاکنون ۷۰ کیلومتر آن اجرا شده‌است.

مجتبی رضازاده درحاشیه برگزاری پنجمین قرارخدمت در محله چمران بومهن به خبرنگاران گفت: با هدف مساعدت شهروندان، شهرداری هیچ هزینه ایی بابت حفاری آسفالت معابر در راستای احداث فاضلاب شهری دریافت نمی کند تا هزینه دریافت انشعابات برای شهروندان کم هزینه تر از شهرهای اطراف شود.

وی با اشاره به ساماندهی وضعیت نظافت شهری و جمع آوری زباله، اظهار داشت: نظافت مطلوب شهر نیازمند نیروی انسانی و تجهیزات زیادی است و پیمانکار جدید عملکرد خوبی داشته و با توجه به سکونت اقوام مختلف در این شهر از شهروندان در خواست و انتظار حفظ پاکیزگی شهر و همراهی را داریم.

شهردار بومهن با اشاره به وضعیت نامناسب روشنایی معابر، خاطرنشان کرد: توسعه شبکه برق رسانی و روشنایی معابر شهر برعهده ادارات برق است ولی متاسفانه گسترش و توسعه شبکه برق و ایجاد روشنایی به نحو مطلوب انجام نشده و همیشه بار بخشی از تامین هزینه های تجهیز و روشنایی معابر برعهده شهرداری است.

رضازاده درباره اجرای طرح جهادی آسفالت معابر اضافه کرد: در مرحله اول طرح جهادی آسفالت چهار هزار چاله در چهار ناحیه شهری لگه گیری انجام شده و برای سال جاری در بودجه شهرداری حدود ۵۰۰ میلیارد ریال به آسفالت ریزی اختصاص یافته که تاکنون ۴۰ درصد آن عملیاتی شده است و امسال در حوزه آسفالت‌ریزی اقدامات مثبت و چشمگیری انجام خواهد شد.

وی از ساماندهی وضعیت چند مجموعه تجاری خبر داد و یادآور شد: برخی واحدهای تجاری به مالکیت شهرداری درآمده و به همین دلیل از مجموعه‌های تجاری نگین و الماس به طور کامل بهره برداری نشده که در آینده نزدیک این مشکل رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سایر مشکلات و مسائل پیش روی این محله پس‌ از گفت و گو و تبادل نظر شهروندان این محله با همراهی مدیریت شهری بومهن به‌صورت مدون تهیه و برای بررسی بیشتر به واحدهای مختلف شهرداری ارجاع شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت