چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

با حضور جمعی از مسؤولین و مدیران مدارس؛

رئیس آموزش و پرورش اسلامشهر معرفی شد

با حضور جمعی از مسؤولین و مدیران مدارس، با تکریم از رئیس سابق آموزش و پرورش اسلامشهر، مدیر جدید این مجموعه معارفه شد.

رئیس آموزش و پرورش اسلامشهر معرفی شد

به گزارش تهران رسانه ؛ آیین تکریم از مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر و معارفه مدیر جدید این اداره با حضور جمعی از مسؤولین ادارات و مدیران مدارس در سالن فجر این شهرستان برگزار شد .
در این مراسم محمد صید لو مشاور مدیرکل و رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اظهار کرد: مدیران باید به سه گروه پاسخگو باشند، فرادستی‌ها که انتصاب مدیران به دست آن‌هاست، فرودستی‌ها که زیردستان مدیران هستند، و پاسخگویی به این گروه بستگی به سعه‌صدر مدیران و ظرفیت انتقادپذیری مسئولین دارد و مردم که مدعی‌العمومی بنام خدا دارند و روزی از طرف مردم از ما سؤال خواهد کرد.
وی با بیان ویژگی‌های یک مدیر موفق، تأکید کرد: اگر من مدیر هنر مدیریت را به نمایش بگذارم، برای من مقبولیت می‌آورد، اما اگر به‌گونه‌ای عمل کرده‌ام که، حسن نیت و خیرخواهی در مدیریت من دیده‌شده، برایم محبوبیت ایجاد شده است .

وی گفت : دوران مدیریت در مدارس فرصتی است که نمای زیبایی از آموزش و پرورش در مدرسه ایجاد کنیم، اگر اعتماد مردم به مدیران آموزش و پرورش نبود، اکنون ما با بحران مواجه می‌شدیم، خوشبختانه با ایجاد اعتماد میان اولیا و آموزش و پرورش، شرایط نامساعد مالی اخیر را می‌توان با کمترین آسیب مدیریت کرد و پشت سر گذاشت.
صید لو با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مدیون تلاش مدیرانی است که، گوش شنوا برای مشکلات دانش آموزان و اولیا دارند و با اداره راسخ و پشتکار موانع را ازسر راه آموزش و پرورش کشور برمی‌دارند، نشان کرد: مدیران و عوامل آموزش و پرورش می‌توانند، با عملکرد خوب و مثبت خود ذهنیت افراد نسبت به آموزش و پرورش را سازمان داده و از به وجود آمدن شائبه‌ها جلوگیری نمایند .

به گزارش خبرگزاری فارس در این آیین تکریم و معارفه که بدون حضور فرماندار اسلامشهر و رئیس شورای آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، حسن حبیبی پور مدیر سابق آموزش و پرورش اسلامشهر، طی سخنانی گزارشی از عملکرد 4 ساله خود ارائه کرد و در ادامه حسینعلی بنار بخشی از برنامه‌های خود را برای مدیریت مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر ارائه کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت