رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

یک شنبه 1403/02/09

با حکم استاندار تهران؛

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی

تهران رسانه | استاندار تهران طی حکمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی این استانداری را منصوب کرد.

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی

به گزارش تهران رسانه ؛ محسن منصوری طی حکمی «محمد علی‌مهری» را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران منصوب کرد.

استاندار تهران در این حکم بر سرلوحه قراردادن «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» تاکید کرده و افزوده است: تلاش برای تحقق امر مهم تولید دانش بنیان و اشتغال آفریی با تاکید بر ارتباط مؤثر با نخبگان دانشگاهی، نظارت بر برنامه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی استان در بخش‌های مختلف، هماهنگی و پیگیری به منظور اجرای سیاست‌های اصلاح الگوی مصرف، قانون هدفمندی یارانه‌ها و اصل ۴۴ قانون اساسی و هماهنگی و پیگیری برگزاری جلسات کارگروه تنظیم بازار و تشکیل کمیته‌های ذیل کارگروه و هماهنگی لازم به منظور تدوین محورهای اولویت دار سالانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پیگیری تشکیل منظم جلسات و نظارت بر نحوه اجرای مصوبات ابلاغی اهمیت فراوانی در حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی دارد.

منصوری بسترسازی و هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور استفاده از فرصت‌های سرمایه گذاری توسط کارآفرینان داخلی و فراهم نمودن شرایط مناسب جهت جذب تجار و سرمایه گذاران خارجی، بهره گیری از استعدادها و توانمندی‌های نیروی جوان، مؤمن و انقلابی فعال در حوزه‌های اقتصاد دانش بنیان، نظارت بر فرآیند تدوین اطلاعات اقتصادی استان و نحوه‌ی اجرای مصوبات شورای عالی اشتغال و رفع موانع تولید، جهت تحقق راهبرد مهم اقتصاد مقاومتی، شناخت فرصت‌های سرمایه گذاری استان با تاکید بر فعال سازی واحدهای راکد اقتصادی و مشارکت در کمیسیون‌های مشترک همکاری‌های اقتصادی به منظور توسعه مراودات و مبادلات تجاری استان تهران را از دیگر موارد مورد انتظار از سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران برشمرده است.

پیش از این حشمت الله عسگری از ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ مسئولیت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران را بر عهده داشت و علی‌مهری نیز پیش از این مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران بوده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
مروری بر ۶ دوره فعالیت شورای شهری تهران

مروری بر ۶ دوره فعالیت شورای شهری تهران

تهران رسانه | شورای شهر تهران ۵دوره را پشت سر گذاشته و امروز(۹اردیبشهت) به مناسبت روز شوراها، فرصتی پیش آمد تا مروری بر شوراها از گذشته تا امروز و مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته آنها داشته باشیم.

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

تهران رسانه | در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران و دو تن از نامزدها در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت