چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

منصوری عنوان نمود؛

ضرورت انسجام بخشی در مدیریت ورزش تهران

تهران رسانه | استان تهران در موضوع ورزش بین همه استان‌ها اول است و ضرورت دارد انسجام بخشی در مدیریت ورزش تهران اتفاق بیافتد.

ضرورت انسجام بخشی در مدیریت ورزش تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران گفت: قهرمانان بین‌المللی را در محافل استانی جمع کنید و به دنبال انسجام بخشی در مدیریت ورزش تهران باشید.
محسن منصوری با اشاره به قهرمانی استان تهران در المپیاد استعداد‌های برتر گفت: اینکه استان تهران بین همه استان‌ها اول باشد، چیز غریبی نیست؛ آن هم با توجه به جمعیت ۱۶ میلیونی، نخبگان، ظرفیت‌ها، زیر ساخت‌ها و سرمایه نیروی انسانی که تهران دارد.

وی با اشاره تقویت زیر ساخت‌ها و عزم دولت در این ارتباط گفت : در دولت، استانداری و هم در وزارت ورزش و جوانان، تاکید بر آن است که پروژه‌های نیمه تمام کامل شود.

استاندار تهران از تلاش‌ها و مجاهدت‌هایی که ورزشکاران در جهت کسب افتخار برای ایران اسلامی داشته اند، تقدیر کرد و افزود: آنچه در ورزش قهرمانی و همگانی حائز اهمیت است، توجه به استعدادهاست و این جلسه برای تقدیر و تشکر و ادای احترام به همه زحمات، تلاش‌ها و مجاهدت‌هایی است که ورزشکاران استان تهران برای کسب افتخار برای ایران اسلامی داشته‌اند.

منصوری به مدیرکل ورزش و جوانان استان توصیه کرد: یکی از مسائلی که باید به آن توجه کنید، متشکل کردن خانواده ورزش استان تهران است. آنچه که خانواده بزرگ ورزش به آن نیاز دارد، احترام است و ما مسئولان باید به این قشر احترام بگذاریم. اگر این مهم در مناسبت‌ها و مراسم اتفاق بیفتد؛ خانواده ورزش تهران، هویت استانی هم پیدا می‌کند. قهرمانان بین‌المللی را در محافل استانی جمع کنید و ظرفیت‌های آنان را به اشتراک بگذارید و به دنبال انسجام بخشی در مدیریت ورزش تهران باشید. اگر با خانواده ورزش، تعامل کنیم، اتفاقات ممتازتری نسبت‌به قبل رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته، تهران در خیلی از رشته‌ها قهرمان شده و به لحاظ مدیریت و توجه به استعدادها، اتفاق خوبی افتاده و این مسیر باید ادامه یابد، افزود: به عنوان نماینده عالی دولت در این استان با همه وجود، توان و ظرفیت در خدمت ورزش استان تهران خواهم بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت