چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

فرماندار قرچک مطرح کرد؛

تنظیم و کنترل قیمت‌ها در شهرستان قرچک

فرماندار شهرستان قرچک گفت: مسؤولان ذی‌ربط نسبت به تنظیم و کنترل قیمت‌ها در بازار حساسیت داشته باشند.

تنظیم و کنترل قیمت‌ها در شهرستان قرچک

به گزارش تهران رسانه ؛ مسعود مرسلپور در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان قرچک با اشاره به مصوبات و تصمیمات هیئت دولت، بیان کرد: مسائل اقتصادی روز و توجه به التهابات پیش‌آمده در بازار ارز و سکه به‌صورت مقطعی و گذارا است و تأثیر آن بر روی مایحتاج و کالاهای ضروری و اساسی مردم، قابل مشاهده است. نیاز مبرم به تلاش و کار گسترده به جهت جلوگیری از بروز مشکلات و فشار به زندگی مردم و حفظ آرامش بازار بیش‌ازپیش امری ضروری به نظر می‌رسد.

وی با تأکید بر ضرورت نظارت بر بازار گفت: می‌توان با نظارت و بازرسی‌های گسترده و مستمر از هرگونه گرانی کاذب و افسارگسیخته که باعث فشار به مردم شده، جلوگیری کرد؛ از این طریق محتکران و دلالانی که قصد برهم زدن آرامش بازار رادارند ناکام گذاشته و با برخوردهای قانونی و به‌موقع آنان را از رسیدن به اهداف پلیدشان بازدارند.

مرسلپور از اعضای کارگروه خواست با وحدت و همدلی و باروحیه جهادی درزمینهٔ حل مشکلات پیش‌قدم شده و نسبت به تنظیم و کنترل قیمت‌ها در بازار حساسیت داشته باشند.

فرماندار شهرستان قرچک از زحمات رئیس امور مالیاتی شهرستان به جهت وصول مالیات با توجه به رضایت‌مندی و تکریم ارباب‌رجوع و تعامل گسترده با اصناف در خصوص رفع مشکلات مؤدیان مالیاتی تقدیر و تشکر کرد.

وی تأکید کرد: با محوریت اداره صنعت، معدن و تجارت و حضور اداره جهاد کشاورزی و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان با حساسیت و دقت نظر نسبت به بازدید و کنترل روند تولید در سطح کارگاه‌ها و کارخانه‌ها شهرستان اقدام شود و نتایج و گزارش‌های حاصله را هر 3روز یک‌بار توسط فرمانداری اعلام کنند.

مرسلپور تصریح کرد: تعزیرات حکومتی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف علاوه‌بر گشت‌های مشترک نسبت به برقراری گشت‌های نامحسوس از افزایش هزینه‌ای جابجایی مسافر و بار و همچنین افزایش کاذب قیمت‌های اجناس را مورد رصد و ارزیابی قرار دهد.

وی تأکید کرد: تعزیرات حکومتی در خصوص افزایش کاذب قیمت‌های اجناس، ضمن تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها، نحوه برخوردها به‌گونه‌ای باشد که از تأثیرگذاری بالایی برخوردار بوده و به نحو احسن اطلاع‌رسانی لازم نیز صورت گیرد.

در ادامه جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان قرچک، اعضاء حاضر به بیان نقطه نظرات کارشناسی خود پرداخته که پس از بحث و تبادل‌نظر تصمیماتی اتخاذ گردید.

گفتنی است، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان قرچک به ریاست مسعود مرسلپور فرماندار و با حضور مصطفی زینت بخش معاون برنامه ری و اداری مالی فرمانداری و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت