جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

جمعه 1403/02/28

دادسرا رسانه؛

بازدید از شعب مجتمع قضایی شهید قدوسی تهران

تهران رسانه | هیئت ارزیابی ستاد دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به سرپرستی معاون قضایی و اجرایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، از همه شعب مجتمع قضایی شهید قدوسی بازدید کرد.

بازدید از شعب مجتمع قضایی شهید قدوسی تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ هیئت بررسی و ارزیابی ستاد دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در راستای سند تحول قضایی و اجرای برنامه‌های تحولی محاکم تهران، در قالب سه تیم کارشناسی، ارزیابی و بررسی قضایی، اداری و پشتیبانی به سرپرستی محمد ملایی معاون قضایی و اجرایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از همه شعب مجتمع قضایی شهید قدوسی، بازدید کرد.

در این دیدار، همه شعب و ساختمان این مجتمع قضایی از لحاظ شکلی، فیزیکی و سیستمی به تفکیک و به صورت میدانی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

در این برنامه، معاونان قضایی رئیس کل محاکم و کارشناسان به بررسی و ارزیابی عملکرد کمی و کیفی شعب، نظارت و ارزیابی فعالیت‌های همکاران قضایی و اداری در سیستم مدیریت پرونده‌های قضایی (سمپ)، نظم و انضباط بایگانی شعب و بررسی پرونده‌های جاری و مختومه شعب و مشکلات فیزیکی ساختمان مجتمع‌ها می‌پردازند.

معاونان قضایی رئیس کل محاکم در حاشیه این بازدید با همکاران قضایی و اداری و برخی از مراجعان به مجتمع قضایی شهید قدوسی دیدار کردند و ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره با آنها، دستورات و ارشادات لازم را صادر کردند.

در این ارزیابی و بازدید ضمن رفع خطا‌های سیستمی، آموزش‌ها و اطلاع رسانی لازم در خصوص استفاده از سایت، کانال خبری و سایر ابزار‌های ارتباطی محاکم، در راستای برنامه‌های تحولی و در جهت توسعه خدمات کیفی اطلاع رسانی و ارتباطات، توسط روابط عمومی محاکم به همکاران قضایی و اداری داده شد.

معاون ستادی-قضایی رئیس کل محاکم در امور کیفری (حجت‌الاسلام والمسلمین علی زمانی)، سرپرستان محترم مجتمع‌های قضایی شهید مدرس و قدس، مدیر دفتر کل محاکم و مدیر کارشناسان اداره آمار و فناوری اطلاعات، کارشناسان اداره مالی و پشتیبانی و دبیرخانه ستاد محاکم در این ارزیابی یک روزه حضور داشتند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت