چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

گلستان رسانه؛

تمرکز بر اتمام پروژه های نیمه تمام در گلستان

تهران رسانه | یکی از اولویت‌های این دوره مدیریت شهری گلستان، تمرکز بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام به ویژه پروژه‌هایی است که باعث کندی رفت‌وآمد یا ایجاد آلودگی‌های بصری در سطح شهر شده است.

تمرکز بر اتمام پروژه های نیمه تمام در گلستان

به گزارش تهران رسانه ؛ شهردار گلستان گفت: اتمام پروژه‌های نیمه ‌تمام اولویت مدیریت شهری در گلستان است.

محمد میر زمانی، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین سرای محله و کتابخانه محله کوی گلستان و زمین اسکیت با تلاش شهرداری و شورای اسلامی این شهر با حضور استاندار افتتاح شد.

میر زمانی افزود: ساختمان که در یکی از محله‌های پرجمعیت منطقه احداث شده، در ۵ طبقه با زیربنایی بالغ بر هزار متر دارد که با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در کمترین زمان ممکن احداث شده است.

شهردار گلستان با اشاره به سیاست‌های شهرداری برای توسعه فضاهای فرهنگی تاکید کرد: شهرداری در بودجه سال ۱۴۰۱ پیش بینی‌های ویژه ای برای ساخت فضاهای فرهنگی و ورزشی انجام داده است.

وی در ادامه گفت: ساختمان فرهنگسرای شهید پژوهی با مساحت ۵۶۰ متر مربع در ۵ طبقه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و زمین پیست اسکیت سبز دشت با مساحت ۲۸۰۰ متر مربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به افتتاح رسید.

میر زمانی یادآور شد که ساخت اولین کتابخانه و سرای محله کوی گلستان محصول تلاش‌های شهرداری و حمایت‌های بی دریغ شورای شهر است و با استمرار این رویکرد شاهد تولد مراکز فرهنگی بیشتر در این شهر خواهیم بود.

شهردار گلستان در پایان یکی از اولویت‌های این دوره مدیریت شهری، تمرکز بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام به ویژه پروژه‌هایی است که باعث کندی رفت‌وآمد یا ایجاد آلودگی‌های بصری در سطح شهر شده است که جا دارد از مردم عزیز بابت صبر و شکیبایی که دارند تشکر کنیم و تمام تلاش مجموعه شهرداری بر این است تا با تکمیل این پروژه‌ها گامی جهت رفاه حال مردم برداریم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت