نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

اصناف رسانه؛

تشريح اهداف اتحاديه تزئينات داخلی ساختمان تهران

تهران رسانه | اهداف و ايده های چهارساله هيئت مديره جديد اتحاديه صنف تزئينات داخلی ساختمان تهران تشریح شد.

تشريح اهداف  اتحاديه تزئينات داخلی ساختمان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رئيس اتحاديه تزئينات داخلي ساختمان تهران در تشريح اهداف و ايده هاي چهارسال هيئت مديره جديد اتحاديه گفت: راه اندازي سايت اتحاديه به صورتي که امکان تبليغ کالا براي هر عضو با کاربري شخصي را داشته باشد، درج اطلاعات مورد نياز براي مشتري و اعضاء در سايت مورد نظر به منظور کاهش ترددها و تماس هاي غير ضرور و برنامه نويسي اپليکيشني جهت هدايت مصرف کننده به واحد صنفي داراي پروانه در همان منطقه از اهم اقدامات اتحاديه در دوره جديد خواهد بود.

آيدا ميلاني، رئيس اتحاديه تزئينات داخلي ساختمان تهران در همين خصوص افزود: در نظر داريم براي اعضاي اتحاديه و خانواده محترم شان با عقد قرارداد بيمه تکميلي تسهيلات خوبي را در آينده ايجاد نماييم. بهره برداري و استفاده از مشاوران بيمه اي، مالياتي و حقوقي رايگان در اتحاديه براي اعضاي محترم، همچنين بازرسي، شناسايي و ساماندهي واحدهاي بدون پروانه کسب جزو برنامه ها مي باشد.

وي پيگيري و جلوگيري از توليدات بي‎کيفيت لمينت را مورد توجه قرارداد و گفت: با توجه به اينکه چند سالي است واردات لمينت ممنوع شده تعدادي از تجار از موقعيت فعلي سوءاستفاده کرده و به دليل قيمت، سفارش توليد بي کيفيت به بعضي از کارخانجات توليدي را داده و در بازار با قيمت ارزان عرضه کرده و اندوخته مصرف کننده را از بين مي برند که شکايات آن به اتحاديه واصل مي شود؛ لذا پيگير اين موضوع خواهيم بود.

ميلاني در ادامه در خصوص ضرورت واردات لمينت خارجي بيان داشت: از زمانيکه واردات لمينت کاملاً ممنوع و تامين اين کالاي ضرروي به عده کمي از توليدکنندگان کشور سپرده شد، کيفيت اين کالا سقوط کرد. اکنون نمي توان نام اين کالا را لمينت گذاشت؛ چرا که به جاي استفاده از اچ دي اف از ام دي اف که موارد مصرف آن در کابينت و ... است و همچنين عدم استفاده از مواد اورلي روي کالاي توليدي، نه تنها ضوابط و مقررات متريال توليد را رعايت نمي کنند؛ بلکه اين کالا استحکام و کيفيت بسيار پاييني دارد و در مدت زمان کوتاهي تبديل به زباله مي شود. از آنجا که مصرف کننده به کيفيت کالا اشراف ندارد و ظاهر امر را مي بيند پس از مدت زمان کمي از خريد به دليل شکستگي و پوسيدگي از بين زفته و مجبور است مجدداً براي کف پوش منزل از کالاي هم عرض استفاده کند.

ميلاني تصريح کرد: توليدکنندگان به جهت کاهش مبالغ توليد از مواد با کيفيت استفاده نمي کنند و سرمايه کشور به زباله تبديل مي شود. واردات کالاي با کيفيت خارجي باعث مي شود خريدار خودش تصميم بگيرد از کدام کالا استفاده کند؛ همچنين موجب رقابت شده و توليدکنندگان هر روز کالاي با کيفيت تري را توليد و عرضه مي کنند.

رئيس اتحاديه تزئينات داخلي ساختمان تهران در خصوص رسته هاي فعال اتحاديه گفت: تزئينات ساختمان شامل ( موکت– کاغذديواري- فروش پارچه پرده اي عمودي و افقي- کفپوش پي وي سي)- توليد پرده هاي عمودي و افقي– گچ بري پيش ساخته و شومينه- توليد کوکت هاي سي سوزنه– دفتر نقاشي- کلين سرويس(شستشوي مبلمان و موکت)– فروش لمينت جزو رسته هاي اين صنف مي باشد.

ميلاني در پايان اظهار داشت: بايد از اعضاي محترم صنف تزئينات ساختمان به دليل اعتماد و اطميناني که به هيات مديره جديد اتحاديه داشته و سکان اداره اتحاديه را به ايشان سپردند کمال تشکر را داشته باشم؛ همچنين از هيات مديره قبلي به دليل زحمات بي شائبه اي که کشيده و اتحاديه اي با اعتبار به هيات مديره جديد تحويل داده اند تشکر دارم. اميدوارم با کمک هيات مديره فهيم و با تجربه فعلي و استفاده از تجارب هيات مديره قبلي خصوصاً جناب آقاي بهروز ميلاني رئيس سابق اتحاديه بتوانيم در پيشبرد اهداف اتحاديه کوشا باشيم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت