رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

دوشنبه 1403/02/10

آگهی رسانه؛

تبلیغات چاپی در تیراژ کم بهتر است یا زیاد؟

تهران رسانه | در این گزارش بررسی می‌کنیم که کدام محصولات را بهتر است با تیراژ بالا سفارش بدهید و کدام یک در تیراژ محدود کفایت می‌کند.

تبلیغات چاپی در تیراژ کم بهتر است یا زیاد؟

چاپخانه خدمات بسیار متنوعی به مشتریان ارائه می‌دهد. بسیاری از چاپخانه‌ها روی ارائه کار در تیراژ بالا تأکید دارند، اما گروهی از مشتریان به خدمات خاصی مثل چاپ پوستر تکی نیاز دارند. در این گزارش بررسی می‌کنیم که کدام محصولات را بهتر است با تیراژ بالا سفارش بدهید و کدام یک در تیراژ محدود کفایت می‌کند.

چاپ پوستر تکی

پوسترهای خاص، مخاطبان خاصی دارند. به همین دلیل نیازی نیست در سطح شهر پخش شوند تا در معرض دید قرار بگیرند. چاپ پوستر تکی برای چنین مواقعی کاربرد دارد. این پوسترها باید در کیفیت بالا و تیراژ کم چاپ شوند؛ بسیاری از آن‌ها متعلق به هیچ رویدادی نیستند، تاریخ انقضا ندارند و ممکن است تا چند سال هم در فضایی که نصب می‌شوند، باقی بمانند.

زمانی که صحبت از چاپ پوستر تکی می‌شود، حساسیت بالا می‌رود. طراحی حرفه‌ای، توجه به انتقال درست پیام، تناسب طراحی با پرسونای مخاطب، انتخاب بهترین متریال برای چاپ، انتخاب رنگ‌های مناسب برای چاپ و استفاده از دستگاه‌هایی که خروجی باکیفیتی دارند، مواردی است که باید به آن توجه کرد. اگر سفارش پوستر با تیراژ باشد، هزینه تمام شده هر پوستر پایین‌تر خواهد بود، اما پوسترهای تکی، منحصر به فرد هستند و در اغلب موارد هزینه بیشتری نسبت به نمونه‌‌های معمولی دارند.

چاپ شاپینگ بگ
شاپینگ بگ‌ها انواع مختلفی دارند. تعداد ساک دستی مورد نیاز شما بر اساس هدفتان برای استفاده از این محصول تعریف می‌شود. به عنوان مثال بعضی از فروشگاه‌ها، محصولاتشان را در ساک دستی مخصوص به برند خودشان می‌گذارند و به مشتری تحویل می‌دهند. بعضی از مجموعه‌ها از ساک دستی تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها استفاده می‌کنند. چنین اهدافی به تیراژ بالای شاپینگ بگ نیاز دارند. در مقابل، برای فروش محصولات لوکس، باید ساک دستی‌های منحصر به فرد و لوکسی سفارش داد که شایسته پرستیژ و نام برند باشند. مشتریان برندهای لوکس، محدود اما حرفه‌ای هستند. برای چنین مشتریانی،‌ تعداد زیاد شاپینگ بگ نیاز نیست، اما حرفه‌ای بودن طراحی و استفاده از بهترین متریال برای چاپ، اهمیت بسیاری دارد.

 

اگر قصد دارید برای کاربردهایی مثل بسته‌بندی محصول یا نمایشگاه، ساک دستی سفارش بدهید، تیراژ بالا از نظر اقتصادی به نفع شماست؛ زیرا قیمت تمام شده هر ساک دستی کم‌تر از سفارش تکی این محصول است. اما اگر محصول لوکسی دارید که باید در بسته‌بندی منحصر به فرد باشد، پرداخت هزینه بیشتر ارزشش را دارد و برای حفظ اعتبار برند و محصول، ضروری است.

چاپ سربرگ در تهران
چاپ سربرگ در تهران برای شرکت‌های تهران و اطراف مناسب است؛ البته مجموعه فرتاک خدمات خود را به تهران محدود نکرده و امکان ارسال محصولات به سراسر کشور را دارد. سربرگ محصولی است که در اغلب سازمان‌ها استفاده می‌شود. تفاوتی ندارد که می‌خواهید یک قرارداد بنویسید یا گزارش کار، بهتر است از کاغذی استفاده کنید که در قسمت بالایی آن سربرگ مزین به نام برند خودتان چاپ شده باشد. با این کار هم اعتبار برندتان افزایش پیدا می‌کند و هم احتمال سوء استفاده کم‌تر می‌شود. از آنجایی که کاربرد سربرگ در سازمان‌های مختلف زیاد است، معمولا با تیراژ بالا سفارش داده می‌شود.

چاپ کاتالوگ
کاتالوگ‌ کاربردهای مختلفی در تبلیغات و برندینگ دارد. بعضی از کسب و کارها، کاتالوگ را به عنوان یک معرفی‌نامه از برند و محصولاتشان به مشتریان ارائه می‌دهند. این یکی از روش‌های استفاده از محصولات چاپی برای تبلیغات است. بعضی از برندها، کاتالوگ‌های حرفه‌ای‌تری چاپ می‌کنند که در آن جزئیات مختلفی درباره هر محصول یا خدمات وجود داشته باشد. آن‌ها همچنین از بهترین کاغذ برای کاتالوگ استفاده می‌کنند تا ماندگاری بالایی داشته باشد. سپس این دفترچه‌ها را به نمایندگان فروش یا بازاریاب‌ها ارائه می‌دهند تا هنگام صحبت با مشتری از آن استفاده کنند یا برای شناخت ویژگی‌های محصول و فروش، اطلاعات کافی داشته باشند.

 

کاتالوگ‌های تبلیغاتی دسته اول، معمولا با کاغذهای گلاسه معمولی چاپ می‌شوند و از آنجایی که قرار است در اختیار تمام مشتریان قرار بگیرند، در تیراژ بالا به چاپ می‌رسند. اما محصولات دسته دوم، کاربرد منحصر به فردی دارند و بخاطر تعداد صفحات بیشتر و استفاده از کاغذ مرغوب، قیمت بالاتری هم دارند. در نتیجه معمولا در تیراژ پایین‌تر و به تعداد نمایندگان فروش به چاپ می‌رسند. البته کسب و کارهای بزرگی که نمایندگان فروش زیادی دارند، باید این کاتالوگ‌ها را هم در تیراژ بالا چاپ کنند.

آیا امکان سفارش محصولات در تیراژ پایین وجود دارد؟
پاسخ این سوال تا حد زیادی به نوع محصولی که سفارش می‌دهید، بستگی دارد. به عنوان مثال محصولی مانند سربرگ، همیشه در تیراژ بالا سفارش داده می‌شود و امکان چاپ محدود آن وجود ندارد. اما چاپ پوستر تکی، خدماتی است که توسط بعضی از چاپخانه‌ها ارائه می‌شود. پس ابتدا باید هدف خود از چاپ محصول مورد نظرتان را مشخص کنید،‌ سپس تعیین کنید که چه تعداد محصول نیاز دارید و در نهایت برای ثبت سفارش اقدام کنید. اگر سوالی در زمینه تیراژ یا سایر خدمات چاپ دارید، کارشناسان چاپ فرتاک پاسخگوی شما خواهند بود. در سایت این مجموعه اطلاعات کاملی درباره تمام محصولات وجود دارد. علاوه بر آن، راه‌های ارتباط با کارشناسان نیز در سایت درج شده است. این افراد با توجه به کاربرد مورد نظر شما، بهترین محصول چاپی را معرفی می‌کنند و در زمینه تبلیغات و برندینگ با چاپ، راهنمای شما خواهند بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
مروری بر ۶ دوره فعالیت شورای شهری تهران

مروری بر ۶ دوره فعالیت شورای شهری تهران

تهران رسانه | شورای شهر تهران ۵دوره را پشت سر گذاشته و امروز(۹اردیبشهت) به مناسبت روز شوراها، فرصتی پیش آمد تا مروری بر شوراها از گذشته تا امروز و مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته آنها داشته باشیم.

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

تهران رسانه | در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران و دو تن از نامزدها در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت