چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

تعویض گلس ال سی دی آیفون ۱۳ ضمانتی

تهران رسانه | توصیه می شود خدمات تعویض گلس ال سی دی آیفون ۱۳ ضمانتی را در مراکز معتبر انجام نمایید.

تعویض گلس ال سی دی آیفون ۱۳ ضمانتی

 تعویض گلس آیفون 13 اپل به عنوان یک فناوری جدید و مقرون به صرفه محسوب می شود که در حال حاضر به عنوان یک محافظ از صفحه نمایش نگهداری می کند. در این خصوص برای تعویض گلس ال سی دی آیفون 13 پرومکس می بایست شیشه شکسته روی تاچ ال س دی بردارید و با یک گلس اورجینال موجود در بازار تعویض نمایید. هزینه تعویض گلس بسیار مقرون و به صرفه خواهد بود. یکی از عملیات تخصصی در مراکز نمایندگی آیفون تعویض باتری آیفون 13 و تعمیر فیس آیدی آیفون 11 می باشد. توصیه می شود این خدمات را در مراکز معتبر انجام نمایید.

در تمام گوشی های هوشمند فناوری تعویض گلس و ترمیم ال سی دی شکسته موبایل عملی جدید و مقرون خواهد بود. در این صورت چنانچه که آیفون شما با شکستگی مواجه شد، دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد جهت تعویض کل صفحه نمایش نمی باشدو به سادگی می توانید آن را نوسازی نمایید. ولی این کار شرایط خاص خود را دارد که باید به آن نیز توجه نمایید.

هزینه تعویض ال سی دی آیفون 13 پرو مکس
یکی از مقرون به صرفه ترین تعمیرات را می توان به تعویض گلس ترک خورده ال سی دی آیفون 13 پرو مکس اختصاص داد. تعمیرات مربوط به این موبایل گرانبها می باشد زیرا فناوری تازه ای شناخته می شود، ضمن اینکه در همه تعمیرگاه ها آن را انجام نمی دهند. زیرا ضمن اینکه برای انجام آن، نیاز به یک استادکار بسیار با تجربه می باشد، به ابزار خاصی هم نیاز خواهید داشت. ولی تعویض ال سی دی تکنولوژی است که هزینه های بسیار بالایی به کاربر تحمیل می نماید.

 

تعویض باتری آیفون 13
تعویض باتری آیفون 13 به راحتی رخ نمی دهد. در تعریفی ساده تر تعویض باتری آیفون 13 همانند تعویض لاستیک ماشین می باشد که معمولا هر چندسال یکبار ممکن است نیاز شود. در صورتی که کاربر در طی روز متوجه شود که کارایی باتری به طرز چشم گیری کاهش پیدا کرده است نوبت به تعویض آن می شود. تعویض باتری آیفون نیاز به تخصص دارد. به این صورت که باید ابتدا مرکز معتبر یا نمایندگی تعمیرات این برند را یافته و سپس به تعمیرکار متخصص در این زمینه بسپارید. آیفون 13 از نظر مشخصات شبیه به آیفون 12 می باشد، با این تفاوت که در آن قدرت دوربین افزایش می یابد و باتری بسیار قوی‌ تری هم استفاده می شود. باتری آیفون 13 از نوع لیتیوم یونی با قدرت 3240 میلی آمپر ساعت می باشد.

برای تعویض باتری آیفون 13 می بایست به ساختار داخلی و چیدمان قطعات گوشی درون قاب گوشی توجه داشته باشید. باتری با استفاده از چسب ‌های با کیفیت بالا به بدنه اتصال داده شده اند که کوچکترین تلاش عجولانه منجر به صدمه دیدن قطعات دیگر خواهد شد.به طور کلی می توان اذعان داشت که تعمیر باتری آیفون 13 کار هر تعمیرکاری نبوده و به نیروی مجرب و زبده نیاز دارد.

 

تعمیر فیس آیدی آیفون 11
فیس آی دی یکی از تکنولوژی‌های جدید در گوشی های هوشمند می باشد که جهت بخش امنیت بیشتر گوشی ‌های هوشمند از تمام برندها بهره برداری می گردد. اپل به عنوان یکی از پیشرفته ‌ترین سیستم‌ ها جهت این بخش استفاده شده است. اما با این ویژگی نیز ممکن است به تعمیر فیس آیدی آیفون 11 نیاز داشته باشید. در یک نگاه کلی اپل از سیستم دوربین TrueDepth برای این کار برهره برداری نموده است که دارای سنسورها، دوربین ‌ها و یک پروژکتور نقطه در بالای نمایشگر آیفون در تاچ می باشد تا به این شکل یک نقشه سه بعدی دقیق از چهره شما به وجود آورد. هر بار که به تلفن خود نگاه می نمایید ، سیستم یک بررسی تأیید هویت ایمن را انجام خواهد داد تا اگر با شناسایی دستگاه، قفل دستگاه شما باز گردد.

مشکلات رایج و دلیل نیاز به تعمیر فیس آیدی آیفون 11
استفاده از Face IDفیس آی دی از مدل X آغاز گردید و به عنوان یک جایگزین خوب برای Touch ID اپل معرفی شد. در فیس آی دی گوشی شروع به شناسایی چهره می کند و استفاده از آن در iPhone XR ، XS و XS Max و اخیراً در iPad Pro و مدل‌های جدید تر از آن بهره برداری می گردد ولی در صورتی که Face ID عمل نکند و تلفن یا رایانه لوحی شما از بازگشایی قفل خودداری خواهد کرد. معمولا مشکلات فیس آی دی به سخت افزار یا نرم افزار مربوط می شود که برای تعمیر هر یک اقدامی متفاوت نیاز می باشد.

 امروزه با گسترش حضور گوشی‌ های هوشمند اپل، بازار تعمیرات گوشی اپل نیز رشد بالایی داشته است. تعمیرات اپل با تمرکز بر نرم ‌افزار و سخت ‌ا فزار این محصولات در مراکز مختلفی صورت می گیرد. مرکز تعمیرات آیفون اپل آچار یکی از مراکز معتبر می باشد که با بهره گیری از شیوه‌های نوین اقدام به مواردی همچون تعویض باتری آیفون 13 ، تعویض گلس ال سی دی آیفون 11 پرومکس و ... می نماید. گوشی‌های اپل اقدام به تعمیرات انواع گوشی اپل می نماید. لازم به ذکر است که در این مرکز تعمیر ایرپاد به شکل تخصصی نیز صورت می گیرد.

مجموعه اپل آچار از مراکز معتبر جهت تعمیرات تخصصی آیفون می باشد که با بهره مندی از متخصصین حرفه ای اقدام به تعمیرات آیفون می کند . شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیراتی همچون تعمیر آیفون 5 و تعمیر هندزفری اپل خود را به این مرکز بسپارید.برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت applea4.com مراجعه نمایید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت