چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

امکانات شیرآلات روشویی مختلف!

تهران رسانه | در این مطلب امکانات شیر روشویی پایه بلند، شیر اهرمی روشویی، شیر روشویی متحرک و شیر روشویی شاوری ارائه شده است.

امکانات شیرآلات روشویی مختلف!

انواع شیر روشویی برای برطرف کردن نیازهای متفاوت کاربران طراحی و تولید شده است. مانند هر محصول دیگری با گذشت زمان تکنولوژی شیرآلات نیز پیشرفت کرده و امکان اضافه کردن ویژگی های بهبود یافته به انواع شیرآلات ایجاد شده است. درست است که همه شیرآلات روشویی می توانند دسترسی ما به آب را فراهم آورند اما تفاوت در جزییات انواع شیر روشویی است که زندگی مدرن و پرسرعت امروزی را برای ما ساده تر می کند. در این مقاله امکانات شیر روشویی پایه بلند، شیر اهرمی روشویی، شیر روشویی متحرک و شیر روشویی شاوری ارائه شده است.

امکانات شیر روشویی پایه بلند

شیر پایه بلند روشویی یکی از انواع محبوب شیرآلات روشویی است که در سرویس های بهداشتی مدرن بسیار کاربردی است. از آنجایی که ترجیح افراد در خانه های لوکس تجهیزات بهداشتی مدرن مانند سینک های روشویی کابینتی است نیاز به شیرآلات روشویی پایه بلند نیز رایج تر شده. این نوع شیرآلات بلند بر روی کانتر یا کابینت و درکنار سینک قرار می گیرد، ارتفاع بلندتری دارد و دسته اهرمی آن ها بالاتر از دسته اهرمی شیرآلات اهرمی رایج طراحی و نصب شده است. امکانات شیر روشویی پایه بلند عبارتند از:

طراحی مدرن و جذاب
مناسب برای نصب در کنار سینک های کابینتی
ارتفاع بالاتر نسبت به شیرآلات روشویی معمولی و عدم برخورد آبریز با لبه بلند سینک های کابینتی

شیر روشویی بلند

امکانات شیر روشویی اهرمی

شیر اهرمی روشویی رایج ترین نوع شیرآلات بهداشتی است که در هزاران رنگ و مدل تولید می شود. این نوع شیر روشویی به دلیل قیمت اقتصادی، تنوع قیمت شیرآلات از شیرآلات ارزان تا لوکس و همچنین تنوع گسترده رنگ و مدل در بازار از محبوبیت زیادی برخوردار است. امکانات شیر اهرمی روشویی عبارتند از:

دوام و کیفیت بیشتر نسبت به شیرآلات کلاسیک پیچی
احتمال چکه کمتر
کاربرد ساده تر به دلیل امکان تنظیم دما و آب به کمک یک دسته اهرمی
تنوع بیشتر رنگ، مدل و قیمت نسبت به شیرآلات کلاسیک
قیمت اقتصادی


امکانات شیر روشویی شاوری

شیر روشویی شاوری بیشترین میزان دسترسی به نقاط مختلف را در میان انواع شیر روشویی فراهم می آورد. مانند شیر ظرفشویی شاوری، شیر روشویی شاوری نیز دارای یک شلنگ شاوری بلند است که در فضای پشت سینک قرار می گیرد. هر بار که کاربر آبریز را از جای خود خارجی می کند این شلنگ باز می شود و پس از پایان کار دوباره به جای اولیه باز می گردد. امکانات شیر روشویی شاوری عبارتند از:

دسترسی راحت به همه نقاط سینک و یا حتی دیوارهای اطراف سینک
امکان استحمام سریعتر و ساده تر کودکان بدون نیاز به استفاده از شیر دوش
قابلیت دسترسی 360 درجه

شیر روشویی شاوری

امکانات شیر روشویی متحرک

شیر روشویی متحرک نیز با وجود اینکه چندان پرطرفدار نیست اما در موارد خاص بسیار کاربردی و مناسب است. این نوع شیر روشویی داراری یک علم متحرک است که آن را شبیه به یک شیر ظرفشویی، با ابعاد کوچک تر، می کند. در یک شیر روشویی معمولی امکان چرخاندن آبریز به چپ و راست برای کاربرای وجود ندارد اما می توانید علم یک شیر روشویی متحرک را به هر دوجهت چپ و راست بچرخانید. امکانات شیر روشویی متحرک عبارتند از:

ارتفاع بیشتر نسبت به شیرآلات روشویی معمولی
قابلیت چرخش علم به چپ و راست
دسترسی راحت تر آب به نقاط بیشتری از سینک روشویی
امکان راحت تر حمام کردن نوزادان و خردسالان در سینک روشویی


امکانات شیر روشویی چشمی

شیر روشویی چشمی یا سنسوردار به واسطه سنسور خود به صورت خودکار قطع و وصل می شود. کافی است دست یا مانعی جلوی چشمی این نوع شیرآلات قرار گیرد تا جریان آب برقرار شود. زمانی که مانع برطرف شود جریان آب به سرعت قطع می شود. شیرآلات چشمی بهترین مدل برای استفاده در سرویس های بهداشتی عمومی است. امکانات شیر روشویی چشمی عبارتند از:

عدم نیاز به تماس دست با شیر روشویی برای قطع و وصل جریان آب
مناسب برای سرویس های بهداشتی عمومی
بهداشتی ترین نوع شیرآلات روشویی
کمک به مصرف بهینه آب

شیر روشویی چشمی یا سنسوردار

همانطور که در این راهنمای خرید انواع شیر روشویی دیدید امکانات انواع شیرآلات روشویی متنوع و کاربردی است. ممکن است در نگاه اول تفاوت چندانی میان یک شیر روشویی متحرک و یک شیر اهرمی روشویی معمولی به چشم نیاید. اما زمانی که با امکانات هر یک آشنا می شوید کاربرد خاص هر کدام به چشم می آید. تمام این شیرآلات روشویی دسترسی به آب را برای شما فراهم می آورند؛ این شما هستید که باید با توجه به شرایط و اولویت خود مناسب ترین آن ها را خریداری نمایید. علاوه بر این، قیمت انواع شیرآلات روشویی نیز متفاوت است و این عامل نیز در تصمیم گیری شما در زمان خرید شیرآلات روشویی تاثیر می گذارد. اما جای نگرانی وجود ندارد؛ چراکه تنوع قیمتی بسیار گسترده ای در بازار وجود دارد و با کمی بررسی می توانید یک شیر روشویی ارزان با کیفیت و استاندارد انتخاب نمایید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت