چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

اجاره ماشین در تهران

تهران رسانه | شما برای اجاره ماشین فقط کافی است که به سایت شرکت رنت اتو مراجعه و در قسمت اجاره ماشین نوع خودرو و شهر موردنظر خود را انتخاب کنید.

اجاره ماشین در تهران

یکی از دغدغه‌های رفت‌وآمد در شهر تهران استفاده از وسیله نقلیه است. شما می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی مثل مترو، تاکسی‌های عمومی، اتوبوس‌ها یا تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنید؛ اما هرکدام از این‌ها مزایا و معایبی به همراه دارند. تاکسی‌های اینترنتی کمی گران هستند، تاکسی‌های عمومی و اتوبوس‌ها وقت‌گیر تاقت فرسا و مترو که بااینکه هزینه خیلی کمی پرداخت می‌کنید اما باید بین هزاران نفر رفت‌وآمد کنید؛ اما با اجاره ماشین در تهران می‌توانید تمام این مسائل را پشت سر بگذارید و راحتی و آسایش بیشتری در رفت‌وآمد در تهران داشته باشید.

شرکت رنت اتو بزگترین مرکز اجاره ماشین ، اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین در دبی می باشد.

قیمت اجاره ماشین در تهران

قیمت اجاره ماشین به مدل یا نوع ماشین و مدت‌زمانی که ماشین را اجاره می‌کنید بستگی دارد؛ اما خوشبختانه شرکت رنت اتو می‌تواند بهترین ماشین‌های لوکس و خارجی و حتی ایرانی را با بهترین قیمت‌های مناسب برای شما برای اجاره فراهم کند. می‌توانید مطمئن باشید که تمامی قیمت‌های ما به‌مراتب ارزان‌تر و مناسب‌تر از هر شرکت اجاره ماشین دیگری است. همچنین ما در کنار قیمت مناسب، کیفیت کار عالی داریم که ازجمله آن‌ها می‌توان به کادر حرفه‌ای و مجرب رانندگان، خودروهای دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه و همچنین پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد.

اجاره ماشین در تهران با راننده

یکی دیگر از خدمات شرکت رنت اتو اجاره ماشین همراه با راننده است. شما می‌توانید هر خودرویی که دوست دارید را در شهر خود به همراه راننده از ما تحویل بگیرید. در مدت‌زمان اجاره راننده تمام و کمال در اختیار شما خواهد بود و شما را به هرجایی که دوست داشته باشید خواهد برد. البته باید به خاطر داشته باشید که هزینه و مسئولیت جای خواب و غذای راننده بر عهده شماست. می‌توانید این هزینه را به او پرداخت کنید یا اینکه او را در محلی که در آن مستقر هستید ساکن کنید و خودتان از او پذیرایی کنید. دقیقاً مانند راننده شخصی به‌حساب می‌آید.

اجاره ماشین در تهران بدون راننده

اگر هم دوست دارید که با ماشینی که به آن علاقه دارید به سرتاسر شهر سفر کنید و به تفریح و گشت‌وگذار بپردازید، می‌توانید خودرو خود را بدون راننده از ما اجاره کنید. برای این موضوع شما باید گواهینامه معتبر و دارای اعتبار حداقل 6 ماه داشته باشید و همچنین سن شما نیز باید بالای 20 سال باشد. بهتر است در زمان رانندگی به‌تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارید و آن‌ها را رعایت کنید. به دلیل اینکه بعد از اتمام مدت‌زمان اجاره، خلافی خودرو استعلام گرفته می‌شود و شما باید هزینه آن را پرداخت کنید. همچنین تمامی خودروهای دارای بیمه بدنه و شخص ثالث می‌باشند و درصورتی‌که خسارتی به ماشین وارد شود، شما نیاز نیست تمام هزینه خسارت را پرداخت کنید، بلکه باید فقط مبلغ فرانشیز بیمه را بپردازید.

اجاره ماشینهای لوکس و خارجی در تهران

یکی از بهترین چیزهایی که می‌توانید با شرکت رنت اتو تجربه کنید، اجاره ماشین‌های لوکس و خارجی است. شما می‌توانید با ماشین بنز یا پورشه در خیابان‌های تهران ویراژ بروید و از رانندگی با این ماشین ها لذت ببرید. تمامی خودروهای لوکس و خارجی ما مدل های جدید هستند و با قیمت بسیار مناسبی برای اجاره برای شما عزیزان فراهم شده اند.

اجاره ماشینهای ایرانی در تهران

شاید افرادی باشند که با ماشین‌های خارجی راحت نباشند یا اینکه توانایی رانندگی با آن‌ها را نداشته باشند. در این صورت شما می‌توانید ماشین‌های ایرانی ما را اجاره کنید. ما بیشتر ماشین‌های ایرانی را برای شما عزیزان برای اجاره قراردادیم که ازجمله آن‌ها می‌توان به پژو 206، سمند، دنا و پژو 405 اشاره کرد.

چگونه در تهران خودرو اجاره کنیم؟

شما برای اجاره ماشین فقط کافی است که به سایت شرکت رنت اتو مراجعه کنید و در قسمت اجاره ماشین نوع خودرو و شهر موردنظر خود را انتخاب کنید. بعد از مدت کوتاهی کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و برای ادامه کارها هماهنگی‌های لازم را با شما انجام می‌دهند. همچنین کارشناسان پشتیبانی ما 24 ساعته در خدمت شما هستند و می‌توانید هر زمان که سوال یا مشکلی داشتید با یک یاز راه‌های ارتباطی مثل تماس تلفنی، واتساپ، اینتساگرام و غیره با ما در ارتباط باشید.

اجاره ماشین عروس در تهران

شاید دوست داشته باشید که در شب عروسی یک ماشین عروس خارجی تزئین شده داشته باشید. نیازی نیست نگران باشید چون شرکت رنت اتو این موضوع را برای شما حل کرده است. شما خدمات اجاره ماشین عروس ما می‌توانید هر ماشینی که دوست دارید را به‌عنوان ماشین عروس از ما اجاره کنید. قیمت‌های اجاره ماشین عروس ما بسیار عالی و مقرون‌به‌صرفه هستند و همچنین مدت‌زمان اجاره ماشین عروس حداقل 15 ساعت می‌باشد.

مدارک لازم اجاره ماشین در تهران

مدارکی که باید برای اجاره ماشین به شرکت رنت اتو ارائه دهید عبارت‌اند از: کارت ملی یا مدرک شناسایی، آدرس تائید شده و دقیق محل سکونت، چک یا سفته ضمانت به‌عنوان ودیعه که در پایان زمان اجاره به شما بازگشت داده می‌شود، گواهینامه راهنمایی و رانندگی، پاسپورت یا گذرنامه برای کسانی که خارج از کشور اقامت دارند و عقد قرارداد کتبی با شرکت. همچنین اگر نمی‌توانید چک یا سفته برای ضمانت به‌عنوان ودیعه نزد ما قرار دهید، می‌توانید مبلغ خیلی کمی برای ودیعه که نسبت به هر ماشین متفاوت است را پیش ما گرو بگذارید که در پایان زمان اجاره نیز به شما عودت داده می‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت