جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

مسکن رسانه؛

قرارداد با نظامیان برای ساخت مسکن در تهران

تهران رسانه | ۲۰ هزار واحد توسط سپاه، ۱۵ هزار واحد توسط ارتش، ۵ هزار واحد توسط فرماندهی انتظامی در تهران ساخته می شود.

قرارداد با نظامیان برای ساخت مسکن در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ سخنگوی شهرداری تهران گفت؛ امروز تفاهم‌نامه ساخت حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت امضا خواهد شد، این تعداد واحد به سایر پروژه‌هایی که تاکنون به مرحله کلنگ زنی و ساخت رسیده است، اضافه می‌شود.

عبدالمطهر محمدخانی با اشاره به تفاهم‌نامه جدید شهرداری تهران با دستگاه‌های مختلف برای تامین مسکن در پایتخت، گفت؛ قرار است شهرداری تهران با سپاه، ارتش، فرماندهی انتظامی، شستا و شرکت برنا تهاتر ایرانیان تفاهم‌نامه‌ای را جهت ساخت و تولید مسکن در پایتخت داشته باشد.

او با اشاره به اینکه این اقدام در جهت استمرار ساخت مسکن در پایتخت بوده و مربوط به پروژه‌های قرارگاه جهادی مسکن است، گفت؛ قرار است تا ۲۰ هزار واحد توسط سپاه، ۱۵ هزار واحد توسط ارتش، ۵ هزار واحد توسط فرماندهی انتظامی، ۵ هزار واحد توسط شستا و ۱۰۰هزار واحد توسط شرکت برنا تهاتر ایرانیان، ساخته شود.

محمدخانی افزود؛ تمام پروژه‌هایی که قرار است فردا تفاهم‌نامه آن به امضا برسد، ۳ ساله است و به زودی ساخته خواهد شد. قدر و سهم شهرداری تهران در هر پروژه‌ای متفاوت است؛ اما بیشترین اقداماتی که شهرداری تهران در بحث ساخت مسکن دنبال می‌کند، تسهیل‌گری و رفع موانع است.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد؛ پیش از آغاز به کار مدیریت شهری فعلی و ورود زاکانی به شهرداری تهران، سازمان نوسازی شهر تهران ۲ هزار پروژه در دست اقدام داشت؛ اما درحال حاضر این عدد به ۱۰ هزار پروژه رسیده و قولی که رئیس سازمان نوسازی داده‌اند نشان از این دارد که به زودی این رقم به ۲۰ هزار پروژه برسد.

او گفت؛ امروز تفاهم‌نامه ساخت حدود ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت امضا خواهد شد، این تعداد واحد به سایر پروژه‌هایی که تاکنون به مرحله کلنگ زنی و ساخت رسیده است اضافه می‌شود. اقدامات قرارگاه جهادی مسکن نشان می‌دهد شهرداری تهران در حوزه مسکن در پایتخت برنامه جدی و عملی دارد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت