چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

حجت الاسلام محمد مهرابی خبر داد؛

فعالیت 13 موسسه و 3 خانه قرآنی در شهرستان قدس

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قدس گفت: این موسسات در راستای توسعه علوم قرآنی فعال بوده و توانسته‌اند با برنامه‌های فرهنگی علاقمندان به علوم قرآنی بسیاری را جذب کنند.

فعالیت 13 موسسه و 3 خانه قرآنی در شهرستان قدس

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام محمد مهرابی اظهار داشت: قرآن هدایت‌گر انسان بوده و یادگیری و فراگیری مفهوم آن از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.

وی ادامه داد: در این راستا و با تدابیر انجام شده صدور گواهینامه‌های قرآنی در این شهرستان با شتاب بیشتری صورت می‌گیرد تا بتوانیم در مسیر توسعه امور فرهنگی و تربیت حافظان قرآن گام‌های اساسی را برداریم.

رئیس تبلیغات اسلامی قدس در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 300 فقره گواهینامه قرآنی در این شهرستان صادر شده است، افزود: باید برنامه‌ها و اهداف این سازمان در مسیر توسعه امور قرآنی و تربیت حافظان قرآن به درستی محقق شود.

مهرابی خاطرنشان کرد: این گواهینامه‌ها سبب می‌شود تا قرآن‌آموزان به خواندن قرآن و فراگیری مفاهیم قرآنی تشویق و ترغیب شوند و بتوانیم به اهداف مورد نظر در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن اعتقادات و مذهب ما را نشانه گرفته است، گفت: باید فرهنگ قرآن و علوم قرآنی را در بین نسل امروز گسترش داده و آنان را با این مهم بیش از گذشته مأنوس سازیم.

رئیس تبلیغات اسلامی قدس تصریح کرد: با ارائه این گواهینامه‌ها، ‌قرآن‌آموزان به فراگیری قرآن و علوم قرآنی به درجات بالاتر تشویق می‌شوند.

مهرابی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در شهرستان قدس 13 موسسه و 3 خانه قرآنی فعال است، ‌گفت: این موسسات در راستای توسعه علوم قرآنی فعال بوده و توانسته‌اند با برنامه‌های فرهنگی علاقمندان به علوم قرآنی بسیاری را جذب کنند.

وی تأکید کرد: این موسسات و خانه‌های قرآنی در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم فعال هستند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت