جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

دکتر محمد اورکی؛

دانشگاه باید انگیزه و امید در جامعه ایجاد کند

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در جمع اعضاء انجمن های علمی-دانشجویی مرکز گفت: یکی از کارهایی که دانشگاه ها صرف نظر از مشکلات موجود باید انجام دهند، ایجاد انگیز و امید در جامعه است.

دانشگاه باید انگیزه و امید در جامعه ایجاد کند

به گزارش تهران رسانه ؛ دکتر محمد اورکی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب، در نشست با انجمن های علمی- دانشجویی مرکز از ایشان خواست بعنوان اعضاء انجمن های علمی- دانشجویی با حضور پر رنگ و پرشور خود به تسریع امور فرهنگی و دانشجویی کمک کنند و برای حمایت از فعالیت های فرهنگی دانشجویی قول مساعد داد.
دکتر اورکی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب با داشتن اعضاء علمی برجسته و سرآمد، کارکنان ساعی و توانا و امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی با آخرین تکنولوژی روز دنیا در رشته های روانشناسی، تربیت بدنی، جغرافیا، سایت های رایانه ای و ... بعنوان یک برند در میان سایر مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور شناخت می شود افزود: انجمن های علمی- دانشجویی با برقراری ارتباط با انجمن ها و کانون های علمی-دانشجوی سایر دانشگاه ها می توانند جهت معرفی هر چه بهتر پتانسیل ها و ظرفیت های مرکز جهت همکاری با محققین، پژوهشگران گام بردارند.
وی تصریح کرد: برگزاری برنامه های فراگروهی و مشترک با سایر دانشگاه ها می تواند موجب هم گرایی، دوستی و روحیه وحدت میان دانشجویان گروه های علمی مختلف و از همه مهمتر خلق ایده و نوآوری شود.
عضور علمی دانشگاه پیام نور به مسیر دانشگاه ها که به سمت نسل چهارم با ماهیت فرصت سازی، کارآفرینی و تولید ثروت پیش می رود اشاره کرد و افزود: دانشجویان باید همزمان با تحصیل بتوانند برای خود و دیگران کارآفرین باشند، باید بدانند در هر رشته چگونه ایده ها خلق ، پرورش و سرانجام به عرصه کارآفرینی می رسد.
وی با اشاره به موفقیت های دانشجویان دانشگاه پیام نور در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور با پتانسیل وسیعی که دارند می توانند در حوزه های مختلف علمی ورود کنند و به موفقیت برسند.
دکتر اورکی در پایان خاطر نشان کرد یکی از کارهایی که دانشگاه صرف نظر از مشکلات موجود باید انجام دهد ایجاد انگیزه و امید در جامعه است. ما باید دقت کنیم که این کشور، کشور ما است، شما دانشجویان باید این کشور را به پیش ببرید و در آینده اداره کنید. برای این مهم فرهنگ سازی روحیه امید و تعهد به کشور و میهن دوستی همراه با کار گروهی نیاز است، ما جامعه دانشگاهی می توانیم همه با هم در کنار هم برای مرتفع شدن مشکلات تلاش کنیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت