چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

چه زمانی گیربکس صنعتی را تعویض کنیم؟

تهران رسانه | ناهماهنگی گیربکس صنعتی می تواند به دلیل مسائل مختلفی از جمله انبساط حرارتی، نصب ضعیف، نصب نامناسب و مشکلات انحراف رخ دهد.

چه زمانی گیربکس صنعتی را تعویض کنیم؟

نویز، مشکلات عملکرد و مشکلات دما دوستان شما هستند. آنها نشانه هایی هستند که به شما می گویند زمان تعویض یا تعمیر یک قطعه فرا رسیده است. هنگام نگهداری از گیربکس صنعتی خود، علائمی وجود دارد که اگر آن ها را ببینید و زودتر آن را تعمیر کنید. در زمان و در هزینه صرفه جویی زیادی خواهید کرد. اگر این کار را نکنید، ممکن است مجبور شوید یک گیربکس صنعتی جدید از بخش خرید قطعات سنگ شکن از ماکان سنگ شکن بخرید.

5 ایراد رایج گیربکس صنعتی

  • مسائل بلبرینگ

اکثر مشکلات گیربکس صنعتی با یاتاقان ها رخ می دهد. این قسمت از گیربکس مستعد مشکلات متعددی از جمله زباله، آلودگی، نشتی، ناهماهنگی، لرزش و ضربه است.

  • ناهماهنگی

ناهماهنگی گیربکس صنعتی می تواند به دلیل مسائل مختلفی از جمله انبساط حرارتی، نصب ضعیف، نصب نامناسب و مشکلات انحراف رخ دهد. مشکل در دنده و حفره بلبرینگ گیربکس رخ می دهد.

گاهی اوقات مشتریان در واقع از گیربکس صنعتی نادرست برای این کار استفاده می کنند. ما می‌توانیم صرفاً از طریق بازرسی و اطلاعات شما به تشخیص این موضوع کمک کنیم. عدم هماهنگی در نهایت منجر به شکست کامل خواهد شد.

  • روانکاری ضعیف

مانند بسیاری از قطعات مکانیکی، آنها برای عملکرد به روغن کاری مناسب نیاز دارند. گیربکس ها در سرعت های بالا و تحت فشار کار می کنند، بنابراین برای جلوگیری از هرگونه ایراد و توقف نیاز به روغن کاری است. اگر چرخ دنده ها شروع به از کار افتادن کنند، می توانند به خود آسیب برسانند.

اگر قطعات خود را روغن کاری می کنید، نشتی را بررسی کنید. اما اگر اینطور نیستید، ممکن است متوجه خشکی، ساییدگی یا سر و صدای گیربکس صنعتی شوید. همچنین باید از روغن کاری صحیح برای قطعه نیز استفاده کنید.

  • درجه حرارت بالا

گیربکس صنعتی شما ممکن است در هنگام کار با دمای بالا شعله ور شود. با نظارت منظم، می‌توانید بعداً در مورد اشتباهات بیشتر تحقیق کنید. افزایش دما احتمالاً بین محفظه و شفت رخ خواهد داد، بنابراین اینجاست که باید بررسی شود.

دمای بالای گیربکس صنعتی شما ممکن است ناشی از روانکاری ضعیف، جریان هوا ضعیف یا یاتاقان ها باشد. اگر به کمک نیاز دارید، فقط تماس بگیرید و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

  • ارتعاشات

مشابه موتورها، هنگام کار کردن، گیربکس صنعتی شما احتمالاً لرزش خواهد داشت. اما، اگر به طور قابل توجهی قابل توجه باشد، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد. هنگامی که سرعت و گشتاور افزایش می یابد، ارتعاشات نیز افزایش می یابد. هنگامی که ارتعاشات افزایش می یابد، احتمال شکست نیز افزایش می یابد.

ارتعاشات می توانند باعث خرابی شفت شوند و نشانه های تشخیص صدا، عملکرد ضعیف و حتی ترک های قابل مشاهده است. گیربکس صنعتی ممکن است پشتیبانی مناسب مورد نیاز خود را نداشته باشد یا اغلب از حد خود خارج می شود.

برای سفارش گیربکس صنعتی از ماکان سنگ شکن از لینک زیر استفاده کنید :

https://makansangshekan.net/محصولات/محصول-گیربکس-صنعتی

خرید قطعات سنگ شکن از ماکان سنگ شکن

سنگ شکن ماشینی است که از انرژی مکانیکی برای شکستن بلوک های سنگ، بتن یا سایر مصالح ساختمانی به بلوک های کوچکتر با اندازه دانه خاص استفاده می کند. آنها به ویژه در صنعت معدن برای کاهش اندازه بلوک های سنگ معدن و تسهیل فرآوری آنها استفاده می شوند. سنگ شکن ها برای دریافت بلوک هایی با حداکثر اندازه طراحی شده اند. ممکن است لازم باشد چندین مرحله خرد کردن را طی کنید تا محصول نهایی مورد نظر به دست آید.

سنگ شکن ها بر اساس ظرافتی که با آن مواد اولیه را خرد می کنند طبقه بندی می شوند. سنگ شکن های اولیه یا ثانویه (محصولات نهایی درشت) و سنگ شکن های سوم یا چهارم (محصولات نهایی ذرات ریز) وجود دارد.

گیربکس صنعتی

چندین ویژگی وجود دارد که باید قبل از خرید قطعات سنگ شکن از ماکان سنگ شکن در نظر گرفته شود:

  • ضریب سایش و سختی. دانستن اینکه چه ماده ای قرار است خرد شود، به ویژه سایندگی و سختی آن ضروری است. شما باید مقاومت فشاری یا حداکثر نیرویی را که ماده می تواند قبل از شکستن تحمل کند، ارزیابی کنید.

  • ابعاد. شما باید حداکثر ابعادی را که باید در دستگاه وارد کنید (طول، عرض و ضخامت) در نظر بگیرید.

  • نیاز گرانولومتری لازم است نتیجه مورد نظر یعنی اندازه دانه پس از خرد کردن مشخص شود.

  • ظرفیت (بازده). شما باید ظرفیت پردازش (یا توان عملیاتی) لازم برای استفاده خود را تعیین کنید. این بر حسب تن در ساعت اندازه گیری می شود.

جمع بندی

تبدیل سنگ های بزرگ به سنگ های کوچکتر به همان اندازه که به نظر می رسد، آسان است. از این سنگ های خرد شده بازیافتی در بسیاری از صنایع مختلف از محوطه سازی گرفته تا پیمانکاری بزرگراه استفاده می شود.با کمک برخی تجهیزات سنگین، هر کسب و کار ساختمانی که با سنگ های زیادی کار می کند می تواند یک تجارت جانبی جدید ایجاد کند.

شرکت ماکان سنگ شکن makansangshekan.net ، با پشتوانه بیش از ربع قرن تجربه در ساخت و توزیع قطعات انواع دستگاه های سنگ شکن و خطوط خردایش و با مدیریت آقای جعفرزاده اقدامات گسترده ای در زمینه طراحی انجام داده است. اين شركت علاوه بر تامین تجهیزات قید شده در داخل کشور، قابلیت ارائه این محصولات در سطوح بین المللی با کیفیت قابل رقابت را نیز دارا می باشد همچنين تيم ماكان تمام تلاش خود را می کند که خدمات خود را در حداقل زمان با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت به مصرف کننده ارائه نماید و آمادگی هر گونه همکاری با مجموعه های مختلف در زمینه طراحی ، ساخت و نصب و راه اندازی خطوط خردایش و فرآوری انواع کانی های معدنی ، بازسازی و تعمیر انواع دستگاه های سنگ شکن و همچنین ساخت و تامین قطعات یدکی مربوط به دستگاه های مذکور را دارد .




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت