نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

پنج شنبه 1403/02/13

طبرسا خبر داد؛

افزایش درآمدهای عمومی در استان تهران

تهران رسانه | درآمدهای عمومی بودجه استان تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

افزایش درآمدهای عمومی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران در تشریح عملکرد منابع عمومی بودجه استان تهران در سال جاری گفت: درآمدهای عمومی بودجه استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

داود طبرسا افزود: عملکرد منابع عمومی بودجه استان تهران در هشت ماه سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۱۳۸ هزار میلیارد تومان رسید که بیانگر تحقق ۱۰۲ درصدی و رشد ۶۲ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل است.

وی یادآورشد: درآمدهای مالیاتی ۹۸ درصد از درآمدهای وصولی هشت ماهه سال ۱۴۰۱ استان تهران را شامل می شود.

طبرسا در خصوص سایر درآمدها در هشت ماهه سالجاری اظهار داشت: درآمد سایر دستگاه‌های اجرایی استان بیانگر تحقق ۹۴ درصدی و رشد ۱۰۰ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته است.

مدیرکل امور اقتصاذی و دارایی استان تهران گفت: مالیات اشخاص حقوقی غیردولتی با ۶۴ هزار میلیارد تومان، مالیات حقوق بخش خصوصی با ۱۰ هزار میلیارد تومان و مالیات مشاغل با هشت هزار میلیارد تومان به ترتیب ۶۷، ۱۰ و هشت درصد سهم، بیشترین درآمد را کسب کرده‌اند.

وی در تشریح عملکرد درآمد دستگاه های اجرایی استان تهران خاطر نشان کرد: پس از امور مالیاتی، نیروی انتظامی، اداره‌کل ثبت اسناد و املاک و گمرک به ترتیب با تحقق ۹۳، ۱۱۱ و ۱۴۲ درصدی، بیشترین درآمد را طی هشت ماهه سالجاری کسب کرده‌اند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران

نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران

تهران رسانه | اسامی ۳۲ نامزد دور دوم انتخابات نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام شد.

پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران

پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران

تهران رسانه | بیش از ۳۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر تهران ساخته شده است و حدود ۸۰ کیلومتر آن در سطح پارک ها و بوستان ها است که متأسفانه این مسیرها بلا استفاده اند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت