چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

لاغری با روش پیشرفته لیپوماتیک

تهران رسانه | بهترین جراح لیپوماتیک در تهران معیارهای مهمی دارد که در این مطلب به آن پرداخته شده است.

لاغری با روش پیشرفته لیپوماتیک

لاغر شدن یکی از مشکلات خانم‌ها و آقایانی است که به زیبایی ظاهری و تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند. آن‌ها برای حل این مشکل از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. روش لیپوماتیک نیز یکی از این روش‌ها است که به آن‌ها کمک می‌کند راحت تر و بهتر لاغر شوند و به زیبایی خود برسند.

برخی از افراد وقتی لاغر می‌شوند تنها قسمت خاصی از بدن آن‌ها کوچک می‌شود. در حالی که بخش‌های دیگری از بدن آن‌ها هم چنان چاق است. لذا استفاده از روش‌های لاغری جدید لیپوماتیک می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا با تخلیه چربی تناسب اندام خود را حفظ کنند. اگر تمایل دارید از روش تخلیه چربی مدرن لیپوماتیک استفاده کنید باید به دنبال بهترین جراح لیپوماتیک باشید و موارد و شرایط استفاده از آن را بدانید تا نتیجه خوبی بگیرید.

لاغری موضعی با روش پیشرفته لیپوماتیک

لیپوماتیک، یکی از دستگاه‌هایی است که توسط FDA تایید شده است. این دستگاه از روش سنتی لیپوساکشن بهره می‌برد. استفاده از این دستگاه در حین عمل ایمن و موثر است؛ زیرا به کمک آن می‌توانید چربی‌های موجود در ناحیه مختلف بدن خود را بردارید. تکنولوژی پیشرفته لیپوماتیک قادر است حجم زیادی از چربی را بردارد و دسترسی به قسمت‌های دشوار و ظریف بدن مانند باسن، ران‌ها و زانوها را راحت تر کند. این کار موجب می‌شود که مدت عمل شما کاهش یابد و در مدت کوتاهی بهبود پیدا کنید.

دستگاه لیپوماتیک چگونه کار می‌کند؟

لیپوتامیک به کمک کانول کار می‌کند. در کانول هوای فشرده وجود دارد که آن را به صورت خودکار 360 درجه می‌چرخاند و یک حرکت ارتعاشی ثابت ایجاد کند. این حرکات باعث می‌شوند که چربی‌های بدن بدون آسیب رساندن به پوست و بافت در حالت معلق قرار بگیرند.

جراحان پلاستیکی نیز با خیال راحت می‌توانند عمل خود را انجام دهند تا نتیجه بهتری بگیرند. بیمار نیز در حین کار با دستگاه لیپوماتیک احساس درد کمتری خواهد داشت و آرامش خاطر آن همواره در طول عمل حفظ خواهد شد. البته مراجعه به بهترین جراح لیپوماتیک می‌تواند تاثیر زیادی در فرآیند کاری شما داشته باشد و این عمل را حتی بدون درد نیز سپری کنید.

مزایای استفاده از دستگاه تخلیه چربی لیپوماتیک

استفاده از دستگاه لیپوماتیک مزایا زیادی نسبت به روش‌های دیگر دارد. به طوری که در ادامه به چند مورد از مزایا دستگاه جراحی لیپوماتیک اشاره می‌کنیم:

  • کبودی کمی روی پوست قرار می‌دهد.

  • استفاده از دستگاه لیپوماتیک درد کمی دارد. به طوری که اگر به بهترین جراح لیپوماتیک مراجعه کنید می‌توانید بدون درد نیز این عمل را پشت سر بگذارید.

  • استفاده از این روش لاغری، ایمن و موثر است.

  • یکی از مزایای استفاده از دستگاه لیپوماتیک بهبود سریع بیمار است.

  • وضعیت پوست شما بعد از عمل بازخورد عالی خواهد داشت.

  • اگر کانول با بافت‌های غیر چربی برخورد کند، سریعا متوقف می‌شود.

لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب نیست؟

  • افرادی که فشار خون بالا دارند.

  • باید میزان گلوکز و دیابت در بیماران قبل از عمل کنترل شود.

  • کسانی که بیماری قلبی دارند نباید از عمل جراحی لیپوماتیک استفاده کنند.

  • اگر پیش از این در ناحیه شکم خود عمل جراحی زیبایی انجام داده‌ باشید باید آن را به جراح خود اطلاع بدهید.

  • قبل از عمل جراحی لیپوماتیک آزمایش خون و بارداری انجام دهید.

عمل جراحی لیپوماتیک چگونه انجام می‌شود؟

عمل جراحی لیپوماتیک تحت بیهوشی موضعی انجام می‌شود. جراحان پلاستیکی برش‌های 2 تا 6 میلی‌متری در محل مورد نظر خود روی بیمار ایجاد می‌کنند. بعد از آن لوله کانول را در آن قسمت وارد بافت‌های چربی می‌کنند. این لوله‌ها پس از ورود به ناحیه چربی با حرکت‌های چرخشی خود و ارتعاشات می‌توانند بافت چربی را تخریب کنند. حرکات چرخشی کانول هیچ‌گونه عارضه‌ای برای سلول‌ها و رگ‌های بافت بدن بیمار ندارند. لذا بیمار حین عمل دردی را احساس نخواهد کرد.

بعد از تمام شدن عملی جراحی، بیمار کاهش وزن خود را احساس خواهد کرد. او می‌تواند از چربی‌های تخلیه شده خود برای برجسته کردن قسمت‌های دیگر بدن مانند لب‌ها، گونه‌ها و دست‌ها استفاده کند.

در اکثر مواقع عمل جراحی لیپوماتیک با لیپوماتیک پهلوها به صورت هم‌زمان انجام می‌گیرد تا نتیجه بهتری بگیرند.

چگونه بهترین جراح لیپوماتیک را انتخاب کنیم؟

بهترین جراح لیپوماتیک

در حال حاضر عمل پیکرتراشی لیپوماتیک محبوبیت زیادی در میان علاقه‌مندان به لاغری پیدا کرده است. به طوری که افراد زیادی به دنبال لاغری با این روش هستند؛ اما چگونه بهترین جراح لیپوماتیک در تهران را پیدا کنیم؟ چگونه می‌توان یک جراح لیپوماتیک انتخاب کرد؟

متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد ورود افراد غیرمتخصص و بدون صلاحیت در حوزه پیکرتراشی لیپوماتیک هستیم. مراجعه به این افراد می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیر روحی، جسمی و جانی به شما وارد کند؛ بنابراین اگر شما به دنبال زیبایی خود هستید. بهتر است سلامتی را در اولویت قرار دهید. لذا لازم است به دنبال بهترین جراح لیپوماتیک بگردید.

قبل از مراجعه و صحبت کردن با جراح خود در مورد سوابق کاری، نمونه کارهای واقعی و غیره آن پرسجو و تحقیق کنید. هم‌چنین از مراجعه‌کنندگان آن سوال کنید که نتیجه عمل آن‌ها چگونه بوده است. بعد از آن لازم است بهترین جراح لیپوماتیک خود را انتخاب کنید. حتما یک جلسه مشاوره با او داشته باشید و مشکلات و هدف خود را با او در میان بگذارید تا بهتر شما را راهنمایی کند.

یادتان باشد که در این جلسه مشاوره خود در خصوص مراقبت‌ها، محدودیت‌ها، مزایا و معایب احتمالی لیپوماتیک سوال کنید؛ زیرا در برخی مواقع ویژگی‌های خاص جسمی بیماران می‌تواند فرایند عمل را متفاوت کند.

آیا عمل پیکرتراشی لیپوماتیک به همه افراد چاق توصیه می‌شود؟

بیمارانی که برای عمل پیکرتراشی لیپوماتیک به جراحان زیبایی مراجعه می‌کنند بر حسب قد و وزنشان به 4 دسته وزن طبیعی، وزن زیاد، چاق و چاقی بیش از حد تقسیم می‌شوند. از میان آن‌ها دو گروه اول برای عمل جراحی لیپوماتیک مناسب هستند. دو گروه بعدی نیز باید به متخصص تغذیه مراجعه کنند و در آن جا وزنشان را کاهش دهند تا برای پیکرتراشی لیپوماتیک آماده شوند.

خوب است بدانید افرادی که قد ۱۷۵ سانتی‌متر و وزن ۷۵ تا ۷۸ کیلوگرم دارند در گروه وزن طبیعی قرار می‌گیرند. اگر وزن آن‌ها با همین قد بین ۷۸ تا ۹۲ کیلوگرم باشد در گروه وزن زیاد، از ۹۳ تا ۱۲۰ کیلوگرم در گروه افراد چاق و بیشتر از آن در گروه افراد چاقی بیش از حد قرار می‌گیرند.

پیش از این عمل جراحی لیپوماتیک برای کاهش وزن کوچک در نواحی مختلف بدن توصیه می‌شد؛ اما در حال حاضر با پیشرفت این فناوری و استقبال مردم از آن استفاده از عمل جراحی لیپوماتیک برای تخلیه چربی با حجم زیاد نیز استفاده می‌شود.

بهترین مناطق برای عمل جراحی لیپوماتیک

در حال حاضر شما از عمل جراحی لیپوماتیک می‌توانید برای قسمت‌های مختلف بدن استفاده کنید. رایج‌ترین مناطق آن به شکل زیر هستند:

  1. لیپوماتیک شکم و پهلوها

  2. لیپوماتیک غبغب

  3. لیپوماتیک بازو

  4. لیپوماتیک پشت (زیر خط سوتین)

  5. بغل پا

  6. لیپوماتیک ران 

  7. بغل زانو

سخن پایانی

عمل جراحی لیپوماتیک، یکی از عمل‌های جراحی رایج برای لاغری و پیکرتراشی است. استفاده از این روش برای افرادی که به هر دلیلی قادر نیستند لاغر شوند، مناسب است.معمولا هزینه های هر قسمت جدا میباشد زیرا که نیازمند محاسبه مقدار چربی شما را دارند ،برای اطلاع از هزینه لیپوماتیک در تهران باید از هر کلینیک جداگانه پرس و جو بفرمایید

بیمارانی که از این روش استفاده می‌کنند درد کمی را احساس خواهند کرد و در مدت زمان کوتاهی بهبود خواهند یافت.

هزینه لیپوماتیک با توجه به نوع آن متغیر است. به یاد داشته باشید که شما در آن به فکر سلامت خود باشید و به جای هزینه عمل روی سلامتی خود تمرکز کنید. مرکز زیبایی غرب کلینیک www.gharbclinic یکی از مراکز قدیمی و مورد اعتماد زیبایی میباشد که میتوانبد به این مرکز اعتماد کامل کنید

 سلامتی شما خیلی با ارزش تر از آن است که بخواهید آن را به دست افراد کم تجربه ساقط کنید. لذا لازم است به دنبال بهترین جراح لیپوماتیک باشید تا قسمت‌های مختلف بدن خود را جراحی کنید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت