رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

شنبه 1403/02/08

مدرسه رسانه؛

ساخت مدرسه خیرساز در شهرستان های استان تهران

تهران رسانه | اگر دولت طبق قانون ۷۰-۳۰ با خیرین مشارکت کند، امکان ساخت سالانه ۱۴۰ مدرسه خیرساز در شهرستان های استان تهران وجود دارد.

ساخت مدرسه خیرساز در شهرستان های استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان‌های استان تهران گفت: اگر دولت طبق قانون ۷۰-۳۰ با خیرین مدرسه ساز مشارکت کند، امکان ساخت سالانه ۱۴۰ مدرسه خیرساز در شهرستان های استان تهران وجود دارد.

مجید پیروزان صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمعیت دانش آموزی غرب استان تهران ۵۰۰ هزار نفر است، گفت: این جمعیت نیاز به فضای آموزشی قابل توجه دارد و در حال حاضر با کمبود فضای دانش آموزی در ملارد، شهریار، شهرقدس، بهارستان یک و دو، رباط کریم و پرند و اسلامشهر مواجه هستیم.

مدیرعامل مجمع خیرینِ شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه سال جاری ۷۰ مدرسه خیرساز در استان تهران ساخته و تحویل شده است، گفت: اگر دولت قانون ۷۰- ۳۰ که ۷۰ درصد دولت و ۳۰ درصد خیرین هستند، را عمل کند و وارد میدان شود، می‌توانیم، سالانه تا ۱۴۰ مدرسه را تحویل دهیم.

وی گفت: ما چهار هزار و ۲۰۰ ساختمان آموزشی دولتی و خیرساز در استان تهران داریم، که یک هزار و ۳۰۰ ساختمان را ادوار مختلف خیرین مدرسه ساز ساخته اند، که می‌بینیم، ۳۰ الی ۴۰ درصد مدارس استان تهران خیرساز است، اما با توجه به جمعیت مهاجر و نیز تراکم بالای جمعیت و نرخ زاد و ولد، سالانه به حدود ۲۰۰ مدرسه جدید در استان تهران نیاز داریم، که هرچه مشارکت خیرین بیشتر شده و دولت نیز مشارکت کند می‌توانیم این فضاهای آموزشی را آماده کنیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت