نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

فشم رسانه؛

بازگشت یکی از اعضای شورای شهر فشم

تهران رسانه | یکی از اعضای شورای شهر اوشان فشم میگون از توابع بخش رودبارقصران با رای دیوان عدالت اداری به این شورا بازگشت.

بازگشت یکی از اعضای شورای شهر فشم

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار شمیرانات اعلام کرد: یکی از اعضای شورای شهر اوشان فشم میگون از توابع بخش رودبارقصران با رای دیوان عدالت اداری به این شورا بازگشت.

مجتبی ذاکریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: "صفت‌الله عباسی فشمی" در انتخابات شورای شهر اوشان، فشم میگون نفر سوم شده بود، که در بازشماری آرا نفر هفتم شد و فردی که نفر هفتم شده بود، به جای وی به جایگاه سوم منتقل شد.

وی ادامه داد: به دلیل خرید و فروش رأی شکایتی توسط هیئت نظارت بر انتخابات مطرح و کل آرای او ابطال اعلام شد، یعنی ابتدا از نفر سوم به نفر هفتم تبدیل و سپس کل آرای وی باطل و از چرخه انتخابات حذف شد، اما وی نسبت به این ابطال آرا پیگیری کرد و شکایتی را به دیوان عدالت برد.

نماینده عالی دولت در شمیرانات گفت: دیوان عدالت پس از بررسی‌هایی که انجام داده است، شکایت آقای عباسی فشمی را وارد دانسته و حق را به وی داده است، در این خصوص هیئت نظارت بر انتخابات درخواست تجدید نظر داد، اما مجدداً در تجدیدنظر هم حق به آقای عباسی فشمی داده شده و دادگاه تجدیدنظر هم رأی بدوی را تأیید کرده است و در نهایت دادنامه اجرایی به استانداری تهران واصل شده و مقدمات اجرا فراهم شد، اما مجدداً شورای شهر اوشان، فشم، میگون مسأله‌ای را مطرح کرده که در حکم مشخص نشده چه کسی باید از شورا بیرون برود و عباسی فشمی جایگزین چه کسی خواهند شد که این موضوع قابل تفسیر است، اما طبیعتاً وقتی حکم داده می‌شود که بازشماری اشکال دارد شخصی که از نفر هفتم به نفر سوم آمده باید برگردد اما به دلیل اینکه دقیقاً در حکم مشخص نشده، شورا به این موضوع ایراد گرفته است.

ذاکریان با بیان اینکه قرار بر این شد که اداره حقوقی استانداری تهران استفساریه ای از دیوان عدالت بگیرد، تا مسئله ورود و جایگزین وی به شورا در آن به صورت صریح بیان شود، گفت: این موضوع چند روزی زمان می‌برد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت