چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

بهترین سیستم های گرمایشی فضای باز

تهران رسانه | در فصل سرما یکی از مهمترین موضوعاتی که برای افراد مختلف یک چالش مهم است تامین گرمایش محیطی است که در آن زندگی و یا به کسب درآمد می پردازند.

بهترین سیستم های گرمایشی فضای باز

تامین گرمایش فضاهای باز همواره به جهت اینکه جریان هوا به صورت دایمی وجود دارد دشوار میباشد. استفاده از روشهای تامین گرمایشی سنتی در فضاهای باز کاری بیهوده و غیر اثر بخش میباشد. چرا که با جریان هوا، گرمای تولید شده در محیط پخش میگردد. سامانه های تامین گرمایش با استفاده از بخاری تابشی گازی گرماتاب فضای باز با ایجاد چتر حرارتی اشیا یا افرادی را که در این محدوده هستند را گرم مینمایند. بخاری های تابشی دارای دو مدل گاز سوز و برقی در بازار موجود میباشند. امکان قابل استفاده نمودن فضای باز در ایام سرد سال و ایجاد فضای بیرون به محیطی دلچسب برای سرو غذای مشتریان با هیتر تابشی سقفی امکان پذیر است. در روزهای بارانی میبایست قسمت فن و مشعل دستگاه هایی که در فضای باز نصب میشوند محافظت شده و بالای آنها باران گیر نصب گردد.
رستوران‌ها و کافه ها که دارای فضای باز میباشند تمایل دارند در ایام سرد سال از این فضاها به طور کامل استفاده نمایند. بسیاری از مردم نیز تمایل دارند غذای خود را در فضای باز میل نمایند. با تجهیز فضای باز رستوران با هیتر تابشی، امکان ارایه خدمات به مشتریان خود در تمامی ایام سال میسر میباشد. گرماتاب در مدلها و با ظرفیتهای حرارتی مختلف تولید میشود. مدلهای گرماتاب دکوراتیو برای فضا های باز که تمایل به استفاده از دستگاه با ظاهری زیباتر میباشند مناسب هستند. طول بخاری گرماتاب معمولا از 3 متر تا 8 متر میباشند. نوع دیگری از بخاری تابشی به صورت سرامیکی بوده که طول آن حدود یک متر میباشد. طول هیتر تابشی برقی نیز در حدود یک متر میباشد.

ایمنی در بخاری تابشی گرماتاب

بخاری گازی تابشی گرماتاب دارای استاندارد ملی ایران و منطبق با استاندارد های روز اروپایی، ایمن هستند و این امر موجب گردیده در سالهای اخیر یکی از پرکاربردترین سیستم‌های گرمایشی به شمار آیند. در بسیاری از سالنهای صنعتی وجود مواد اشتعال زا، احتمال خطر آتش سوزی و انفجار را بیشتر می‌کند. در بخاری تابشی با توجه به نصب در ارتفاع و توزیع گرمایش یکنواخت احتمال خطر آتش سوزی را به همراه نخواهد داشت. بخاری تابشی به دلیل نداشتن شعله‌ مستقیم یکی از ایمن‌ترین دستگاههای گرمایشی به شمار می‌آید.

بخاری برقی تابشی

در کشورما عمده وسایل گرمایشی با گاز کار می کنند و در اکثر نقاط کشور نیز مردم می توانند از این سوخت بهره بگیرند اما مناطقی نیز وجود دارند که امکان بهره مندی از سوخت گاز وجود ندارد و در این مناطق استفاده از دستگاه های برقی برای گرمایش مرسوم است.


سیستم های تابشی مدرن ترین روش ها برای گرمایش است. در این روش گرما بصورت امواج تابشی منتقل شده و سبب گرمایش اجسام و محیط اطراف می گردد. یکی از ملموس ترین مثال ها برای این سیستم خورشید می باشد.
بخاری برقی تابشی دقیقا با ایده گرفتن از خورشید طراحی شده است و این دستگاه با راندمان بسیار بالا امروزه در محیط‌های مختلفی جهت تامین گرمایش مورد استفاده قرار میگیرند. برای دریافت قیمت بخاری تابشی برقی می توانید از طریق سایت گرماتابان اقدام کنید.

مزایای‌ گرماتاب برقی

از مزایای مهم بخاری برقی فضای باز آن است که این بخاری تابشی بسیار ایمن بوده و سازگار با محیط زیست میباشند. بخاری برقی تولید آلایندگی از طریق احتراق ندارند. ایمن‌تر از بخاری‌های گازی تابشی هستند. برخلاف هیترگازی تابشی، در بخاری برقی تابشی، عملیات احتراق انجام نشده و همچنین شعله‌ی باز وجود نداشته که این خود موجب افزایش ضریب ایمنی میشود. بهره مندی از این نوع بخاری‌ها در فضاهی باز رستوران و ویلا ها بسیار مرسوم میباشد. این محصول این ویژگی را نیز دارند که در محیط هایی که جریان هوا یا باد وجود دارند نصب شوند. در روزهای سرد سال که امکان بارش برف و باران وجود دارد میبایست بخاری تابشی برقی در زیر سایه بان نصب شوند، نصب این بخاری ها میتواند فضاهی باز را در روزهای سرد سال قابل استفاده نماید. بخاری تابشی برقی هزینه نگهداری و تعمیرات نداشته و با نصب بر روی دیوار این مزیت وجود دارد که فضای فیزیکی اشغال نکند. گرماتاب برقی در کاربری ها و محیط های مختلف امکان استفاده دارند. فضاهایی که به صورت موقت و در ساعتهای محدود از آنها استفاده میشود تامین گرمایش با این هیتر برقی امکان پذیر میباشد.

بخاری برقی مدل ایرانی

این مدل دستگاه با کیفیت بسیار بالا در ابعاد 90 سانتی متر طول، عرض 17 سانتی و ضخامت 12 طراحی می شوند. این مدل دستگاه بصورت با پایه و بدون پایه مورد استفاده قرار می گیرند.

درخواست خرید کالا

برای خرید و دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره تماس 09124884905 با ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت ما به آدرس garmataaban.com اطلاعات مفید و جامعی در مورد انواع دستگاه‌های گرمایشی به دست بیاورید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت