چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

هتل شایلی کیش چند ستاره است؟

تهران رسانه | در این مطلب شما را با هتل شایلی و اهمیت ستاره برای انتخاب هتل مناسب بیشتر آشنا می‌کنیم.

هتل شایلی کیش چند ستاره است؟

هتل شایلی کیش یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره کیش به حساب می‌آید. قطعاً شما در زمان انتخاب هتل کیش به چند ستاره بودن آن توجه می‌کنید؛ چرا که امکانات و خدمات هتل متناسب با ستاره‌های آن مشخص می‌شود و هیچگاه نمی‌توان قیمت و امکانات یک هتل 5 ستاره را با هتل 3 ستاره حتی مقایسه کرد.  ما در ادامه شما را با هتل شایلی و اهمیت ستاره برای انتخاب هتل مناسب بیشتر آشنا می‌کنیم.

معرفی هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش از سال 1386 در زمینه هتلداری فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده است. عمده محبوبیت این هتل به خاطر نزدیکی با دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل، مرکز خرید مریم ۲ و مرکز خرید ونوس و همچنین ساحل خلیج فارس است.

این هتل 3 ستاره دارای 39 اتاق در 2 طبقه است که 106 تخت را درون خود جای داده است. رستوران این هتل ظرفیت 64 نفره دارد و همچنین با ظرفیت پارکینگ 20 خودرو به صورت رایگان توانسته نظر مثبت بسیاری از مسافرین و گردشگران را به سمت خود جلب کنید.

این هتل حقیقتاً از جمله هتل‌های تمیزی است که شما حتماً اقامتی دلپذیر را تجربه خواهید کرد. برخورد محترمانه کارکنان هتل نیز خود موضوع بسیار مهمی است که صددرصد روی روحیه مسافرین تأثیر می‌گذارد. هرگونه مشکلی در هتل به وجود آید، در سریع‌ترین حالت ممکن پیگیری می‌شود و این مسئله توانسته نظر مسافرین را به خود جلب کند. البته ناگفته نماند که موقعیت عالی این هتل خود یکی از ویژگی‌های اصلی برای انتخاب به حساب می‌آید.

 هتل شایلی کیش چندستاره است؟

معیار انتخاب تعداد ستاره هتل

تعداد ستاره‌های هتل با توجه به معیار و عوامل خاصی مشخص می‌شود که در این بین، شیوه ساخت و ساز هتل را باید اولین معیار در نظر گرفت. همچنین موقعیت هتل خود نیز موضوع کمی نیست که در انتخاب ستاره نقشی نداشته باشد. سرویس دهی هتل به صورت کیفی و کمی از جمله دلایل اصلی برای ستاره دادن به هتل‌ها به شمار می‌آید. نوع مدیریت، کیفیت و تبحر پرسنل را در این میان نباید از یاد برد. هرچقدر هتل با توجه به معیارهای گفته شده در سطح بالاتری قرار داشته باشد، قطعاً هتل ستاره بیشتری دریافت می‌کند. هتل شایلی کیش با توجه به عوامل گفته شده توانسته در رده هتل‌های 3 ستاره قرار بگیرد.

  هتل شایلی کیش چندستاره است؟

ویژگی‌های هتل 3 ستاره

از جمله ویژگی‌های هتل 3 ستاره ای همچون هتل شایلی کیش می‌توان به حمام و سرویس بهداشتی جداگانه در هر اتاق اشاره کنیم. تمامی اتاق‌های هتل نورگیر بوده و سروصدای اضافی باعث ایجاد آلودگی صورتی نمی‌شود، فضای نشیمن هتل با دکوراسیونی عالی قطعاً یکی از ویژگی‌های بارز هتل‌های 3 ستاره به شمار می‌آید. سیستم تهویه مرکزی و رستوران مرکزی هتل با تنوع در منو همگی جزء ویژگی‌های اصلی عمرانی هتل 3 ستاره به شمار می‌آید.

این مطلب را هم بخوانید:  

امکانات و سرویس‌دهی هتل 3 ستاره شامل نظافت روزانه، پشتیبانی تلفنی 24 ساعته، پذیرش به صورت 14 ساعت فعال، استخدام کارکنانی برای جابجایی لوازم و وسایل مسافر، استخدام کارکنان 2 زبانه، استفاده از مبلمان با کیفیت و مناسب، تلفن در اتاق به صورت مجزا، اتصال راحت به اینترنت، کمد در هر اتاق، وسایل شستشو (سواک و خمیردندان، دستمال، صابون و حوله با کیفیت در هر اتاق)، روم سرویس و بالش و پتوی اضافه می‌شود. در این بین هتل‌های سه ستاره ممتاز وجود دارند که چیزی ما بین هتل 3 ستاره و 4 ستاره است.

 هتل شایلی کیش چندستاره است؟

آیا هتل 3 ستاره بی کیفیت است؟

طبیعتاً هرچقدر شما بودجه بیشتری را در نظر بگیرید می‌توانید از خدمات و امکانات بیشتری استفاده کنید. برخی دیگر بسیار مقرون به صرفه هتل مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی و همچنین میزان ظرفیت رستوران، پارکینگ و بسیاری از موضوعات دیگر همگی در قیمت هتل و تعداد ستاره آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

هتل 3 ستاره به خاطر امکانات کمتر از 4 و 5 نمی‌تواند هتل بی کیفیتی باشد. طبعاً برخی از هتل‌های 4 و یا 5 ستاره بیشتر به خاطر موقعیت خود هزینه بیشتری دریافت می‌کنند ولی شما می‌توانید در هتلی مانند هتل شایلی کیش اقامت داشته باشید و از موقعیت عالی و نظافت تضمین شده هتل هم مطمئن باشید. به هیچ عنوان هتل سه ستاره هتل بی کیفیتی نیست. تنها می‌توان گفت این نوع هتل یک هتل مقرون به صرفه است.

سخن پایانی

هرآنچه لازم بود در مورد هتل شایلی کیش که یک هتل  3 ستاره است را بیان کرده ایم. بدون شک هتل‌های سه ستاره کیش به خاطر کیفیت در ارائه خدمات و بسیاری از مزایای دیگر از جمله قیمت مناسب مورد توجه و استقبال قرار می‌گیرند. به هر حال انتخاب هتل‌هایی که  3 ستاره هستند، تنها یک انتخاب مقرون به صرفه محسوب می‌شود که بتوان هزینه سفر را به راحتی مدیریت کرد. اما متأسفانه برخی فریب تعداد ستاره را می‌خورند و اغلب فکر می‌کنند اگر هتلی 5 ستاره باشد، امکانات در ایده آل ترین حالت خود قرار دارد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت