چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

دستگاه بسته بندی تی بگ دمنوش

تهران رسانه | دستگاه بسته بندی چای و دمنوش در سه نوع هرمی و خورجینی و کیسه ای تولید می شود که هر کدام از آن ها ویژگی و مزیت های متفاوتی دارند و هر یک می توانند کسب و کار خوبی را برای شما راه اندازی کنند.

دستگاه بسته بندی تی بگ دمنوش

دستگاه بسته بندی چایی تی بگ دمنوش ماشین سازی پیروزپک سپاهان و دمنوش دارای ۳ مدل دستگاه تی بگ خورجینی, تی بگ کیسه ای و تی بگ هرمی است. این وسیله به صورت تک نفره چای و دمنوش را بسته بندی می کند و نیاز افراد را به قوری و و چای ساز از بین می برد. هر کدام از این دستگاه ها ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

نحوه کار و عملکرد دستگاه بسته بندی چایی تی بگ

دستگاه بسته بندی تی بگ دمنوش

دستگاه بسته بندی تی بگ دمنوش پیروزپک سپاهان به این صورت است که انواع چای یا گیاه دارویی را با اندازه کم و تک نفره، به مقدار ۲ الی ۴ گرم در کاغذ مخصوص بدون دخالت اپراتور و بدون نیروی انسانی مهر و موم کرده, به طوری که در هر دقیقه حدود ۵۰ تا ۶۰ تی بگ توسط این دستگاه ها تولید می شود. عملکرد این دستگاه به طور اتوماتیک است و سیستم توزیع آن نیز تایمری بوده. این دستگاه نخ را از طریق دوخت و به شکل قلاب به پاکت متصل می کند. کیسه های مورد استفاده در دستگاه بسته بندی تی بگ از جنس لفاف های حرارتی متناسب با مواد غذایی هستند و عملیات دوخت آن از طریق حرارت انجام می شود.

یکی از مزایای دستگاه تی بگ زن,سیستم دارای تابلو برق آنالوگ آن بوده که به شدت کاربردی است. همچنین لوازم جانبی این دستگاه بسته به نوع نیاز خط تولید شما متغیر بوده. این دستگاه با بسته بندی چای و انواع داروهای گیاهی می تواند کسب و کار خوبی را در منزل برای شما راه اندازی کند و شما را به درآمد مناسبی برساند؛ حتی می تواند به مرور زمان باعث راه اندازی کارگاهی مجهزتر برای شما شود.

انواع دستگاه بسته بندی تی بگ

قیمت دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی تی بگ دمنوش ماشین سازی پیروزپک سپاهان, انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها خصوصیات خاص خود را دارند که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

 دستگاه بسته‌ بندی تی بگ هرمی

یکی از جدید ترین بسته بندی های تی بگ بسته بندی هرمی است که طراحی زیبا و مشتری پسندی دارد. همانطور که از نام آن پیداست هرمی شکل بوده و جنس آن از پلاستیک توری است. دمنوش یا چایی مورد نظر در آن قرار دارد و به راحتی آب جوش در آن نفوذ کرده و عصاره آن در آب حل می شود.
یکی از مزایای این بسته بندی جای گیری حجم بیشتر دمنوش و چایی بوده و همچنین طراحی آن نسبت به بسته بندی های دیگر زیباتر است, همچنین مقاومت بیشتری نسبت به بسته بندی خورجینی و کیسه ای دارد‌. اما باید توجه داشت هزینه دستگاه بسته بندی تی بگ هرمی بیشتر بوده و از حساسیت و پیچیدگی زیادی نیز برخوردار است.

دستگاه بسته بندی تی بگ خورجینی

یک نمونه دیگر از دستگاه بسته بندی چای و دمنوش, دستگاه تی بگ خورجینی است که نسبت به تی بگ کیسه ای حجم بیشتری از چای و دمنوش را در خود جای می دهد. این دستگاه هزینه کمتری نسبت به مدل هرمی دارد و هیچ گونه پیچیدگی در آن وجود ندارد. از طرفی کار کردن با آن بسیار ساده است، اما باز هم نسبت به دستگاه بسته بندی تی بگ کیسه ای هزینه بیشتر و پیچیدگی زیادتری دارد.

 دستگاه بسته بندی تی بگ کیسه ای

این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر هزینه کمتری دارد و کار با آن بسیار ساده تر است. همچنین اندازه آن نسبت به مدل هرمی و کیسه ای کوچک تر بوده و بسته به نوع نیاز مشتری قابلیت کارکرد با برق تک فاز و یا سه فاز را هم دارد. دستگاه بسته بندی تی بگ کیسه ای دارای هزینه تعمیر و نگهداری کمی است و همچنین نسبت به دستگاه های دیگر سرعت بیشتری دارد.

مزایای دستگاه بسته بندی چای

دستگاه بسته بندی چایی

دستگاه بسته بندی تی بگ دمنوش پیروزپک سپاهان مزیت های فراوانی دارد که در ادامه مقاله با چند مورد از آن ها آشنا می شوید.
دستگاه بسته بندی دمنوش و چای دارای سیستم plc و یک صفحه لمسی که عملکرد دستگاه را بهبود می بخشد.

  •  موادی که در ساخت دستگاه بسته بندی استفاده شده ضد زنگ و فولادی بوده تا به مرور زمان آسیب کمتری به آن وارد شود.
  •  مجهز به بردی عیب یاب است که سطح ایمنی دستگاه را افزایش می دهد و در سریع ترین زمان ممکن مشکل دستگاه را مشخص می کند.
  •  مجهز به تنظیم بسته بندی های چای و دمنوش در اندازه ها و اشکال مختلف بسته به نوع نیاز مشتری و مخاطبان
  •  دستگاه بسته بندی دمنوش و چای به طور خودکار و اتوماتیک همه مراحل تغذیه, بسته بندی,قالب گیری و غیره را انجام می دهد.
  • از دستگاه بسته بندی چای به تنهایی یا در کنار دستگاه های دیگر در خط راه اندازی کارخانه چای می توان استفاده کرد.

قیمت دستگاه بسته بندی تی بگ دمنوش و چایی

دستگاه بسته بندی پیروزپک سپاهان تی بگ انواع مختلفی دارد که قیمت دستگاه بسته بندی هر کدام از آن ها علاوه بر ویژگی هایشان به عوامل گوناگونی بستگی دارند، مانند:

برندی که دستگاه مورد نظر را تولید می کند.

  •  گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه
  •  امکانات جانبی که خود دستگاه داراست.
  • اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن دستگاه
  •  موادی که در تهیه بدنه و قطعات دستگاه استفاده می شود.
  •  امکان عیب یابی دستگاه به صورت خودکار و اتوماتیک

 نحوه خریداری دستگاه بسته بندی چایی پیروزپک

دستگاه بسته بندی چای و دمنوش در سه نوع هرمی و خورجینی و کیسه ای تولید می شود که هر کدام از آن ها ویژگی و مزیت های متفاوتی دارند و هر یک می توانند کسب و کار خوبی را برای شما راه اندازی کنند. شرکت پیروز پک سپاهان با بیش از ده ها سال سابقه در زمینه تولید انواع ماشین آلات می تواند به شما کمک کند تا محصولی با کیفیت و کارآمد را تهیه کنید. پیروز پک با توجه به سابقه کاری که در حوزه فروش دستگاه های بسته بندی داشته، بسیار بین مردم محبوب و شناخته شده است. کلیه دستگاه ها با کیفیتی فوق العاده و قیمتی مناسب به فروش می رسند.برای خرید دستگاه بسته بندی چایی از پیروزپک سپاهان به آدرس سایت https://pirouzpack.ir  مراجعه کنید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت