نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

چهارشنبه 1403/02/19

پردیس رسانه؛

رفع عقب ماندگی پردیس در حوزه مسکن مهر

تهران رسانه | رفع عقب ماندگی شهر پردیس در حوزه مسکن مهر با برنامه‌ریزی پیگیری خواهد شد.

رفع عقب ماندگی پردیس در حوزه مسکن مهر

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران گفت: رفع عقب ماندگی پردیس در حوزه مسکن مهر با برنامه‌ریزی پیگیری شود.

علیرضا فخاری در حاشیه برگزاری جلسه شورای اداری پردیس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیمارستان خیر ساز انصار الغدیر شهر بومهن یکی از طرح‌های به جا مانده از دولت قبل است اظهار داشت: این پروژه طبق دستور رئیس جمهور به زودی به بهره برداری می‌رسد.

فخاری از بررسی رفع نیازمندی‌های امور زیر بنایی و روبنایی، رسیدگی به مشکل فاضلاب و آب‌های سطحی، تکمیل تسویه خانه فاضلاب خبر داد و گفت: در بازدید از روستای کرشت مشکلات ساخت و سازهای غیر مجاز که نیازمند هماهنگی‌هایی بین اداره اوقاف و دهیاری منطقه و تعارضات بین منابع طبیعی و اداره اوقاف هستند نیز بررسی شد.

استاندار تهران بیان داشت: یکی از طرح‌های افتتاحی پارکینگ خودروهای سنگین است که با افتتاح این مجموعه مشکل مزاحم خودروهای سنگین در معابر شهری رفع شد.

وی به مشکل تردد مردم در پردیس اشاره کرد و در ادامه عنوان داشت: شهرداری پردیس تلاش می‌کند که با تأمین ون و اتوبوس مشکلات تردد شهروندان به تهران را حل کند.

فخاری بیان داشت: مدیریت موقت اعتماد عمومی را خدشه دار می‌کند و مسئولان برای تثبیت کسانی که واجد شرایط هستند و لیاقت خدمت به مردم را دارند در سیر مراحل چگونگی جذب و بررسی ضوابط و امکان سنجی برای ارائه خدمت را تثبیت کنند تا مردم هم شاهد بی اعتباری جریان مدیریتی در حوزه شهر نباشند.

استاندار تهران گفت: جبران رفع نیازمندی‌های مردم در مسکن که از گذشته طولانی در این منطقه وجود دارد باید در قالب یک برنامه مدون با پیش بینی لازم در حوزه تأمین منابع از طریق شرکت عمران در دستور کار قرار گیرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت