چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

انواع بسته بندی خرما برای صادرات

تهران رسانه | در این مطلب برای شما مشخصات یکی از بهترین دستگاه بسته بندی خرما که مربوط به شرکت پیروز پک است را شرح داده ایم.

انواع بسته بندی خرما برای صادرات

دستگاه های بسته بندی خرما  پیروزپک سپاهان مدل های مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی را به خود اختصاص می دهند. ما برای شما مشخصات یکی از بهترین دستگاه بسته بندی خرما که مربوط به شرکت پیروز پک است را در ذیل شرح داده ایم.

ایران یکی از مهم ترین کشورهای صادرکننده و تولیدکننده خرما به حساب می آید که 22 درصد تولیدات خرما در جهان به کشور ایران تعلق گرفته است. در صادرات خرما علاوه بر دقت و محتاط بودن در مراحل تولید باید در اصول مراحل بسته بندی و نگهداری آن نیز دقت کرد.

این روزها شاید برای شما نیز پیش آمده است که وارد یک مغازه یا تعاونی می شوید و انواع بسته بندی خرما برای صادرات  را  بینید. برای مثال بسته های ساده، مجلسی، مسافرتی از جمله انواع بسته بندی به شمار می روند. همیشه ظاهر و طراحی یک محصول است که مصرف کننده یا مشتری را برای خرید آن ترغیب می کند. به همین دلیل بیشتر شرکت های امروزی علاوه بر رقابت بر سر تولید بیشتر, معمولا بر روی طراحی و نوع بسته بندی نیز رقابت می کنند.
در ادامه این مقاله درمورد مشخصات فنی دستگاه بسته بندی خرما و انواع بسته بندی های صادراتی را شرح می دهیم و در آخر یکی از بهترین برندها را برای خرید دستگاه بسته بندی خرما معرفی می کنیم.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی خرما آنجل

انواع بسته بندی خرما برای صادرات

  • طول 350 سانتی متر
  • عرض 95 سانتی متر
  • ارتفاع 170 سانتی متر
  • وزن از 500 تا 300 کیلوگرم
  •  استفاده از سیستم کنترلPLC و مانیتور لمسی HMI
  • بهره گیری از سنسورهای و چشم های نقطه بین
  •  سیستم بسته بندی به دو روش متریک و اتوماتیک با قابلیت تغییر اندازه
  • سیستم آلارم هوشمند جهت اطلاع اپراتور از عملکرد دستگاه
  • قابلیت بسته بندی انواع لفافه ها ( ترس,متالایز,کاغذ پلی اتیلن و کاغذ لمینت)
  • - شمارش آمار تعدا بسته بندی در روز و دقیقه
  • وجود سنسور حفاظتی و کنترلی در سیستم
  •  امکان بسته بندی 5 محصول با اندازه های مختلف
  •  افزایش و کاهش سرعت و دما به صورت دیجیتال
  •  کنترل دقیق دما با حداقل تلورانس سیستم PID
  • تعداد بسته بندی از 1000 تا 10000 عدد در ساعت, بسته به اندازه بسته بندی
  • یک سال گارانتی,خدمات ده سال

بسته بندی مناسب برای صادرات

دستگاه بسته بندی خرما

قطعاً اگر بخواهید در سطح جهانی فعالیت کنید, باید بدانید انواع بسته بندی خرما برای صادرات  را بشناسید . شما نیز ملزم به رعایت این استانداردها هستید تا بتوانید در بازار پر رقابت بین المللی بمانید و پیروز شوید. در ادامه مقاله برای شما دو نوع از بسته بندی های مناسب صادراتی را شرح می دهیم.

بسته بندی خرما در کارتن و مقوا

این نوع بسته بندی صادراتی زیبا پیروزپک سپاهان که یک انتخاب عالی برای خرما بوده و ویژگی طراحی و چاپ انواع شکل های جذاب و دلخواه روی آن وجود دارد. انواع جعبه های مقوایی و کارتنی صادراتی برای خرما می تواند مناسب باشد. موضوع مهم دیگری که در انتخاب نوع بسته بندی خرمای صادراتی باید مورد توجه قرار گیرد,توجه به مارکتینگ,سلیقه خریدار, فرهنگ سازی و الزامات آن در بازار هدف است.

 بسته بندی از جنس کرافت

کاغذ کرافت یک جنس خاص, انعطاف پذیر و مقاوم کاغذ به حساب می آید که اخیراً بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. از طرفی یکی از انواع بسته بندی های رایج پاکت ها به شمار می رود که از جنس سلولزی و طبیعی بوده و همچنین از چاپ پذیری و رنگ پذیری مطلوبی بهره مند است.

بسته بندی خرما با مقوای ایندربرد

بسته بندی با مقوای ایندربرد در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند. در انتخاب مدل کارتن بسته بندی خرما پیروزپک سپاهان بیشتر مواقع از مقوای ایندربرد استفاده می شود که بین مقواها از نظر بهداشت بالاترین کیفیت را دارد.
در این مدل بسته بندی ها بیشتر اوقات از یک لایه سلفونی استفاده می شود تا باکس ها مقاومت و استحکام بالایی در مقابل رطوبت داشته باشند. همچنین بخشی از بسته بندی صادراتی خرما یا تمام آن شفاف است که قابلیت دیدن محصول موجود در جعبه را برای خریدار و مصرف کننده فراهم می کند. اکثر اوقات مشتری به بسته بندی هایی که در آن محصول درون جعبه قابل مشاهده باشد بیشتر اعتماد می کند و می پسندد.

قیمت دستگاه های بسته بندی خرما در سال 2023

دستگاه بسته بندی

امروزه در دنیا انواع مختلف دستگاه های بسته بندی وجود دارند که با توجه به نوع مشخصات فنی که دارند، قیمت گذاری می شوند. دستگاه های بسته بندی خرما نیز از این چارچوب پیروی می کنند. در این دستگاه ها یکی از مهم ترین ویژگی ها داشتن قابلیت کنترل دما است, چون در بسته بندی های خرما میزان دما تأثیر زیادی بر کیفیت و طعم خرما دارد. دومین ویژگی که دستگاه بسته بندی خرما باید داشته باشد اینست که هنگام تکمیل بسته بندی باید از نفوذ رطوبت به داخل بسته جلوگیری کند. در آخر نیز برای اینکه تولیدکننده بتواند به راحتی به مشتریان خود خدمات سریع و دقیقی را ارائه بدهد باید دستگاه سرعت و دقت بالایی داشته باشد. علاوه بر این مشخصات نوع برند و افزایش ارز هم در این قیمت گذاری تأثیرگذار است.

بهترین برند برای خرید دستگاه های بسته بندی خرما پیروزپک سپاهان

صنایع بسته بندی پیروزپک سپاهان از سال 1358 فعالیت خود را آغاز کرده است و این شرکت توانسته در طول این سال ها با تولید بالای 5000 دستگاه بسته بندی در بیش از 15 کشور مختلف دنیا خدمات خود را ارائه دهد.
دستگاه بسته بندی خرما پیروز پک سپاهان توانایی بسته بندی هزار تا ده هزار بسته را در ساعت دارد. همچنین این دستگاه امکان بسته بندی 5 محصول با اندازه های مختلف را برای شما مشتریان عزیز فراهم می سازد. شما با این دستگاه می توانید به صورت اتوماتیک و متریک تولید خود را به انبوه برسانید. این دستگاه گارانتی یک ساله و همچنین 10 سال خدمات پس از فروش را داراست.
بسته بندی برای صادرات محصول, یکی از مهم ترین و کلیدی ترین مراحل در بازار بین الملل است. همانطور که می دانید بازار جهانی تفاوت های زیادی با بازار ایران دارد و پیروز شدن در آن مستلزم رعایت چهارچوب های خاصی است. اگر برای بسته بندی خرما اقدام کرده اید و قصد دارید یک دستگاه خریداری کنید, پیشنهاد می کنیم دستگاه بسته بندی خرما پیروزپک سپاهان را میتوانید در سایت https://pirouzpack.ir مشاهده کنید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت