چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

در جلسه مسئولان مطرح شد؛

امر به معروف سبب کاهش آسیب‌‎های اجتماعی می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان با تأکید بر اهمیت فرائض امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: نگه داشتن نظام با قوت از جمله امورات بسیار مهم در این برهه‌ زمانی است.

امر به معروف سبب کاهش آسیب‌‎های اجتماعی می‌شود

به گزارش تهران رسانه ؛ غلامرضا بوربور در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهارستان با انتقاد از عدم مشارکت مسئولان شهرستان در حوزه امر به معروف اظهار داشت: شورای امر به معروف در بهارستان کم‌رنگ شده است و کمتر به آن توجه می‌شود.

وی با اشاره به مسئولیت و وظیفه‌شناسی مسئولان در حوزه امر به معروف بیان کرد: امنیت، اقتصاد و فرهنگ در سایه امر به معروف و نهی از منکر انجام می‎پذیرد و همه در آن مسئول بوده و باید برای احیای امر به معروف تلاش مضاعف داشت.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با توجه به مصوبه امر به معروف در سال 1394 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 18 نفر از مسئولان شهرستان بهارستان در شورای امر به معروف عضویت ثابت دارند و امید است با برگزاری جلسات ماهانه امر به معروف در شهرستان بهارستان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

بوربور با یادآوری اینکه همه خوبی‌ها در سایه امر به معروف و نهی از منکر نمود پیدا می‌کند گفت: اگر بتوانیم در جامعه تذکر لسانی را فرهنگ‌سازی کنیم اغلب مشکلات و مسائل برطرف می‌شود که این همت مسئولان را می‌طلبد.

جامعه‌ مسلح به عفاف و حجاب از ناهنجاری اجتماعی در امنیت است

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین نورپور امام جمعه شهر گلستان تصریح کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر 2 رکن اصلی دین اسلام است و اگر امر به معروف و نهی از منکر عملیاتی شود باقی مسائل به‌خوبی انجام می‌شود.

وی با تأکید به وظیفه سنگین مسئولان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از اوصاف باری تعالی و انبیاء و امامان است و وظیفه امر به معروف را باید از خودمان شروع کنیم تا به مردم برسیم.

امام جمعه شهر گلستان با ابراز اینکه یکی از خصیصه‌های هر جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است که به سالم‌سازی جامعه کمک می‌کند گفت: هر جامعه‌ای مسلح به عفاف و حجاب باشد از ناهنجاری اجتماعی در امنیت است.

امر به معروف سبب کاهش آسیب‌‎های اجتماعی می‌شود

در ادامه سرهنگ یدالله سلیمانی فرمانده سپاه شهرستان بهارستان نیز در این جلسه با تأکید بر اهمیت فرائض امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: نگه داشتن نظام با قوت از جمله امورات بسیار مهم در این برهه‌ زمانی است چرا که هجمه‌های دشمن بسیار وسیع و گسترده است هرچند قطار انقلاب اسلامی با قدرت در مسیر خود حرکت می‌کند.

وی با اشاره به رشد آسیب‌های اجتماعی در بهارستان گفت: شهرستان بهارستان با جمعیت بالغ بر 700 هزار نفر از آسیب‌های اجتماعی گوناگونی رنج می‌برد و آمار ناخوشایندی نیز در همین رابطه در سطح کشور وجود دارد که با اجرای امر به معروف و نهی از منکر می‌توان از این آسیب‌ها جلوگیری کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت