نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

شهریار رسانه؛

شناسایی انبار روغن موتور تقلبی در شهریار

تهران رسانه | ۲۲ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در شهریار کشف که طبق نظر کارشناسان ارزش روغن موتورهای کشف شده ۲۵ میلیارد ریال است.

شناسایی انبار روغن موتور تقلبی در شهریار

به گزارش تهران رسانه ؛ فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی یک انبار با ۲۲هزار لیتر روغن موتور تقلبی در شهریار خبر داد.

سردار کیوان ظهیری از شناسایی یک انبار تولید روغن موتور در شهریار خبر داد و در این باره گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و تولید روغن موتور تقلبی با برچسب شرکت‌های معروف خارجی در شهرک صنعتی گلگون سعید آباد شهریار، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انباری در شهرک صنعتی گلگون سعید آباد شده و با هماهنگی مقام قضائی وارد انبار مورد نظر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازدید از محل موردنظر ۲۲ هزار لیتر روغن موتور تقلبی کشف که طبق نظر کارشناسان ارزش روغن موتورهای کشف شده ۲۵ میلیارد ریال است.

سردار ظهیری با اشاره به پلمب انبار مذکور، خاطرنشان کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت