نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

ورزش رسانه؛

پرسپولیس همچنان قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر

تهران رسانه | تیم فوتبال پرسپولیس باکسب ۳۲ امتیاز قهرمان نیم فصل اول شد تا خیز محکمی برای کسب ششمین قهرمانی خود در ۷ فصل اخیر بردارد.

پرسپولیس همچنان قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر

به گزارش تهران رسانه ؛ تیم فوتبال پرسپولیس باکسب ۳۲امتیاز قهرمان نیم فصل اول شد تاخیز محکمی برای کسب ششمین قهرمانی خود در ۷فصل اخیر بردارد.تیم سپاهان با ۲۷امتیاز مشترکا با گل گهر و استقلال در رده های دوم تا چهارم هستند‌.
در اینجا میخواهیم کمی تخصصی تر در مورد تیم های مدعی صحبت کنیم:

پرسپولیس:تیم اول دهه اخیر فوتبال ایران همواره در بالاترین سطح لیگ برترقرار دارد و باتوجه به مشکلات گسترده ای که دارد همواره نتایج درخشانی دارد.گل محمدی این فصل ظاهرا تیم خوبی بست اماباخروج ناگهانی لوکادیا مهاجم خود و مصدومیت همیشگی دیاباته عملا مهاجم درجه یکی ندارد اما درچهار بازی اخیر خود ۹گل به ثمر رسانده است‌.این همان اتفاقی است که مانند فصل گذشته میتواند بلای جان قرمزها شود.اگر آنها اینگونه تصور کنند که با تاکتیک و ارنج جدید میتوانند نتیجه بگیرند به سراغ مهاجم با کیفیت نمیروند و در ادامه فصل با مشکل روبرو میشوند.فصل گذشته آنها اواسط فصل صدر نشین بودند و بصورت اقتصادی بازی ها را میبردند اما نداشتن بازیساز در این تیم مشهود بود.آنها بازیساز جذب نکردند و درادامه به مشکل خوردند و در نهایت جام را از دست دادند.

استقلال:استقلال فصل گذشته عالی بود و رکورد بی نظیری داشت و با مجیدی جوان بدون شکست قهرمان شد.همین انر اولین مشکل مربی انهاست زیرا فرهاد توقع ها رابسیار بالا برده است.تیم ساپینتو اوایل فصل ترکیب ایده الش را بدست نیاورده بود ولی رفته رفته بهتر شد‌.البته آنها خریدهای بسیاری داشتند اما در بحث کیفیت خریدهای خیلی موفقی نداشتند.اما بیشترین مشکل آبی ها درون خانوادگیست.چند دستگی در تیم موج میزند .گروهی همچنان با مربیان خارجی سر ناسازگاری دارند و گروهی کم کاری میکنند.البته بیشتر این اختلافات بعد از رفتن آجرلو مدیرعامل این تیم شکل گرفت.درنهایت باید گفت استقلال با مدیریت بهتر مجموعه ی خود شانس بالای برای تکرار قهرمانی و یا بازگشت به جدول را دارد.

سپاهان:تیم همیشه مدعی و متمول امسال با مورایس کار خود را با پیروزی در هفته نخست برابر استقلال آغاز کرد تا زنگ خطری برای همه تیم ها باشد‌.در چند هفته نخست خوب بودند اما کم کم مشکلات انها از را رسید.خرید های نسبتا موفق،ارائه فوتبال زیبا از ویژگی های اصفهانی هاست.مورایس مربی بسیار با دانش و کارآمدی است اما عدم تطابق با شرایط ایران و لیگ برتر تاثیرات منفی در روند نتیجه گیری آنها دارد‌.سپاهانی ها تا روز آخر جزو مدعیان اصلی هستند.

گل گهر:امیر قلعه نویی نیازی به تعریف و تمجید ندار‌د.پرافتخار ترین مربی لیگ برتر فوتبال صاحب سبکی دارد و همیشه جزو مدعیان بوده است.خرید های سیرجانی ها کمی میانگین سنی انها را بالا برده است اما تیم یکدست و همدلی را ساخته اند.نکته عجیب این فصل ژنرال امار ضعیفش در مقابل تیم های مدعی است که انها را کمی در جدول عقب انداخته است.سیر جانی ها قطعا روزهای بهتری در جدول خواهند داشت و میتوان از انها به عنوان مدعی جدی نام برد.

تیم تراکتور همچون فصول گذشته مشکل مدیریتی و تغییر مربی دارد گرچه این بار بردیف خود این تیم را رها کرد و نتایج نسبتا بدی نداشت اما مربی جدید انها هم ظاهرا مربی کار بلدی است.بنظر میرسد پر شور ها باکمی صبوری به روزهای خوب خود نزدیک اند.
نساجی و مس رفسنجان را میتوان جزو پدیده ها دانست.با اتکا به مربیان جوان فوتبال خوبی هم بازی میکنند و میانه های جدول نیم نگاهی به کسب سهمیه و جام حذفی دارند.
در نهایت لیگ ایران از نظر نتیجه تیم ها بسیار بهم نزدیک هستند و شاید تکلیف قهرمان به روزهای پایانی کشیده شود.
اما در این میان امار پایین گلزنی نزد تیم ها، بردهای اقتصادی و پایین امدن سطح کیفی بازی ها نشان میدهد چیز خاصی از جام جهانی یاد نگرفتیم.


امیربهادر رحمتی | مدیر گروه ورزش تهران رسانه




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت