چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

معرفی بهترین سایت خرید گیفت کارت

تهران رسانه | گیفت کارت یکی از آیتم‌هایی است که امروزه کاربرد زیادی در زندگی افراد پیدا کرده و این مورد شامل افراد ایرانی نیز می‌شود.در این مطلب قصد داریم تا در کنار معرفی انواع گیفت کارت‌ها، بهترین سایت خرید گیفت را نیز معرفی کنیم.

معرفی بهترین سایت خرید گیفت کارت

گیفت کارت یکی از آیتم‌هایی است که امروزه کاربرد زیادی در زندگی افراد پیدا کرده و این مورد شامل افراد ایرانی نیز می‌شود. این نوع از کالا را می‌توان برای انواع سرویس‌ها و خدمات استفاده نمود. شرکت‌های بزرگ و کوچک نیز برای کاهش هزینه‌های خود و راحت‌تر کردن روند خرید، از گیفت کارت استفاده می‌کنند. خود گیفت کارت‌ها نیز انواع مختلفی دارند و بسته به نیاز خود می‌توانید گیفت کارت مورد نظر خود را خریداری کنید.

برای این که گیفت کارت‌ها در حال حاضر ارزش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده‌اند، بهتر است از فروشگاه‌هایی استفاده کنید که معتبر هستند و می‌توانند نیاز شما را رفع نمایند. در این مطلب قصد داریم تا در کنار معرفی انواع گیفت کارت‌ها، بهترین سایت خرید گیفت را نیز معرفی کنیم.

با گیفت کارت بیشتر آشنا شوید!

گیفت کارت مانند کارت‌های بانکی شما هستند. این دسته از کارت‌ها در ابتدا توسط بانک‌ها به وجود آمده‌اند تا افراد به راحتی بتوانند از دارایی‌ها یا جوایز به دست آمده استفاده کنند. گیفت کارت‌ها را می‌توان نوعی دارایی غیر ارزی دانست. این دسته از کارت‌ها مقدار مشخصی از دارایی را درون خود ذخیره دارند و می‌تواند آنها را در زمان‌های خاصی مورد استفاده قرار دهید.

در نظر داشته باشید که اعتبار موجود در گیفت کارت‌ها به صورت مجازی هستند و شما نمی‌توانید دارایی درون آنها را نقد کنید. شاید شبیه‌ترین نوع دارایی به گیفت کارت‌ها، کارت‌های هدیه بانکی باشند که در مناسبت‌های مختلف می‌توانید برای افراد خریداری نمایید.

گیفت کارت‌ها یک بار مصرف هستند و پس از یک بار استفاده می‌توانید آنها را دور اندازید. همچنین امکان انتقال دارایی‌های درون گیفت کارت به جای دیگر نیز وجود ندارد. گیفت کارت‌ها از طرف شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برای استفاده خاص تولید می‌شود. پس از آنها می‌توان تنها در پلتفرم‌هایی که مد نظر شرکت تولید کننده است استفاده نمود. به طور مثال از گیفت کارت اپل یا آیتونز تنها می‌توان در برنامه آیتونز استفاده کرد. به طور معمول گیفت کارت‌ها دارای کدی متشکل از تعداد زیادی اعداد و حروف هستند.

این کد را با وارد کردن در پلتفرم مربوطه حساب کاربری شما شارژ خواهد شد. مقدار شارژ حساب نیز به مقدار اعتبار گیفت کارت بستگی دارد. باید در نظر داشته باشید که گیفت کارت‌ها را نمی‌توان چند بار استفاده نمود.

یعنی با یک بار استفاده کردن تمامی اعتبار آنها به حساب شما واریز خواهد شد. خرید گیفت کارت ارزان و استفاده از آن نکات مهم زیادی دارد که باید در هنگام انتخاب فروشگاه برای خرید گیفت کارت آنها را در نظر بگیرید. در این مطلب قصد داریم تا یکی از بهترین سایت‌های خرید گیفت کارت را به شما معرفی کنیم تا با خیالی راحت به خرید گیفت کارت بپردازید.

انواع گیفت کارت

همان‌ طور که گفته شد، گیفت کارت در ابتدا به عنوان کارت بانکی با هدف هدیه دادن تولید شده بود که امروزه کاربرد وسیع‌تری پیدا کرده است. در حال حاضر گیفت کارت به کارت‌هایی گفته می‌شود که به همراه کدی عرضه می‌شوند تا افراد بتوانند حساب کاربری خود را شارژ کرده یا کارهای دیگری انجام دهند. به همین خاطر گیفت کارت‌ها در وهله اول برای شارژ حساب کاربری شما در یک فروشگاه کاربرد خواهند داشت.

بهترین سایت خرید گیفت کارت

در این دسته می‌توان به گیفت کارت‌های آمازون، پلی استیشن، ایکس باکس، استیم، اپ استور و غیره اشاره کرد. بسته به مقدار نوشته شده روی کارت، حساب شما با گیفت کارت شارژ خواهد شد و می‌توانید به خرید کالاها یا خدمات درون برنامه بپردازید. نوع پول نیز در اکثر مواقع به صورت دلاری است.

نوع دیگری از گیفت کارت در دهه اخیر بیشتر استفاده می‌شود، جهت شارژ حساب کاربری درون بازی است. بازی‌های مختلف دارای ارزهای مجازی خاص خود هستند. اگر با بازی پابجی آشنا باشید، می‌دانید که این بازی از ارز یوسی استفاده می‌کند. شما با خرید این دسته از کالاها، حساب کاربری خود درون یک بازی مانند پابجی، فورتنایت یا غیره را شارژ خواهید کرد.

تفاوت این نوع گیفت کارت با گیفت کارت‌های دسته قبلی، نوع ارزی است که در آنها استفاده می‌شود. گیفت کارت‌های مربوط به بازی برای خرید اسکین یا دیگر متعلقات درون بازی استفاده خواهد شد.

در نوع دیگر گیفت کارت‌ها شما می‌توانید از خدمات ویژه یک سرویس دهنده استفاده کنید. تعداد زیادی از سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف برای استفاده از خدمات کامل، نیاز به تهیه اشتراک پریمیوم یا ویژه دارند. از این دسته سایت‌ها می‌توان به اسپاتیفای، کم اسکنر، کانوا و نت فلیکس اشاره کرد. در این نوع از سایت‌ها برای این که به همه خدمات دسترسی داشته باشید باید اشتراک پریمیوم تهیه کنید.

مطلب پیشنهادی: خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم 

گیفت کارت ساده‌ترین و بهترین راه برای رسیدن به این هدف است. شما با وارد کردن کد گیفت کارت در سایت مربوطه حساب خود را در کمترین زمان می‌توان پریمیوم کنید. در شرایطی که افراد به پرداخت‌های دلاری و ارزی دسترسی ندارند، استفاده از گیفت کارت می‌تواند بسیار مفید باشد.

نکات مهم در خرید گیفت کارت

در خرید گیفت کارت باید تعدادی از نکات مهم را رعایت نمود. چرا که این دسته از کالاها ارزش زیادی برای خریداران دارند و در صورت استفاده اشتباه ممکن است گیفت کارت شما سوخته یا از بین برود. به همین خاطر به نکات ذکر شده در این مطلب دقت نمایید. در وهله اول بهتر است میزان اعتباری که نیاز دارید را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید گیفت کارت نمایید. گیفت کارت‌ها به صورت 10، 20، 30، 40 و 60 دلاری به فروش می‌رسند. اکثر گیفت کارت‌ها حداکثر اعتبار 60 دلاری خواهند داشت.

هر چند برخی فروشگاه‌ها و سایت‌ها گیفت کارت‌هایی با اعتبار بیشتر از 60 دلار را نیز به فروش می‌رسانند. بهتر است قبل از خرید خدمات یا کالا به قیمت آن دقت نمایید تا گیفت کارت مناسب آن را انتخاب کنید. همچنین در نظر داشته باشید که با استفاده از ردیم کد گیفت کارت، تمامی اعتبار آن به یک باره به حساب شما واریز خواهد شد.

یکی از نکات بسیار مهم در خرید گیفت کارت، توجه به تاریخ انقضای آن است. پس بهتر است نه تنها به اعتبار، بلکه به تاریخ انقضای گیفت کارت‌ها نیز دقت کنید. چرا که پس از اتمام تاریخ انقضا، گیفت کارت قابل استفاده نخواهد بود. از طرف دیگر، اگر تاریخ انقضای گیفت کارت تمام شود، ممکن است اعتبار واریز شده به حساب شما نیز از بین برود و بهتر است در این مدت زمان تمامی اعتبار موجود در حساب کاربری خود را مصرف کنید. برخی فروشگاه‌ها گیفت کارت‌ها را با قیمت بسیار پایین به فروش می‌رسانند. این دسته از گیفت کارت‌ها می‌توانند جعلی یا فیک باشند.

به همین خاطر بهتر است هیچ وقت از چنین گیفت کارت‌هایی استفاده ننمایید. در این راستا برخی گیفت کارت‌ها با حساب‌های بانکی هک شده یا پول دزدی خریداری می‌شوند. در صورت مطلع شدن پلتفرم‌ها گیفت کارت‌های صادر شده رصد خواهند شد. در صورتی که از چنین گیفت کارت‌هایی استفاده کنید، حساب کاربری شما نیز دچار مشکل می‌شود. به همین خاطر همیشه توصیه می‌کنیم تا از فروشگاه‌های معتبر و قابل اطمینان گیفت کارت را خریداری نمایید.

از کجا گیفت کارت بخریم؟

گیفت کارت یکی از کالاهایی است که ارزش زیادی برای ایرانیان دارد؛ چرا که این دسته از کالاها به صورت دلاری خرید و فروش می‌شوند و دارایی درون آنها نیز در اکثر مواقع به صورت دلار است. پس در صورتی که در خرید گیفت کارت دقت کافی را به خرج ندهید، ممکن است ضرر زیادی کنید. آریاپی در این حوزه انواع گیفت کارت‌های معروف و محبوب را برای کاربران خود عرضه می‌کند.

بهترین سایت خرید گیفت کارت

شما می‌توانید گیفت کارت‌هایی مانند گیفت کارت اپل، گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت استیم و غیره را خریداری کنید. یکی از نکات مثبت و مزایای خرید از آریاپی، قیمت اقتصادی و بسیار مناسب این پلتفرم برای خریداران است.

مزیت دیگر خرید گیفت کارت از آریاپی , بزرگترین ارائه دهنده خدمات پرداخت ارزی را می‌توان در تحویل سریع دانست. با خرید از این فروشگاه تمامی گیفت کارت‌های شما به سرعت و به صورت آنی برای شما ارسال خواهد شد و می‌توانید از گیفت کارت‌های خود استفاده کنید. همچنین در صورتی که در استفاده از گیفت کارت‌ها به مشکل برخوردید می‌توانید با تیم پشتیبانی حرفه‌ای آریاپی در ارتباط باشید. پشتیبانی حرفه‌ای آریاپی به صورت 24 ساعته در 7 روزه هفته در خدمت شما است تا به مشکلات و سوالات شما رسیدگی نماید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت