چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

رسانه و اطلاع رسانی؛

برگزاری جشنواره فرهنگی و رسانه ای نیروهای مسلح

تهران رسانه | نخستین جشنواره دوسالانه فرهنگی و رسانه ای نیروهای مسلح با هدف ارتقای کیفیت و کمیت تولیدات رسانه ای نیروهای مسلح و اطلاع رسانی بهتر به مردم نسبت به اقدامات نیروهای مسلح و دستاورد این نیروها برگزار می شود.

برگزاری جشنواره فرهنگی و رسانه ای نیروهای مسلح

به گزارش تهران رسانه ؛ سخنگوی ارتش گفت: نخستین جشنواره دوسالانه فرهنگی و رسانه ای نیروهای مسلح با هدف ارتقای کیفیت و کمیت تولیدات رسانه ای نیروهای مسلح و اطلاع رسانی بهتر به مردم نسبت به اقدامات نیروهای مسلح و دستاورد این نیروها برگزار می شود.

امیر سرتیپ تقی خانی در نشست خبری امروز خود در خصوص برگزاری نخستین دوسالانه فرهنگی و رسانه ای نیروهای مسلح با اشاره به اقدامات و جانفشانی های نیروهای مسلح در دهه های گذشته، اظهار کرد: این اقدامات موجب عزت کشور شده ولی پرسش این است که این اقدامات چقدر به اطلاع مردم رسیده است؟ چقدر توانسته‌ایم پشتیبانی و هماهنگی مردم و نیروهای مسلح را تبیین و تشریح کنیم؟ این اقدامات موجب شده است که سایه جنگ از کشور دور شود.

وی ادامه داد: ما موظف هستیم این اقدامات را به نحو شایسته به مردم منتقل کنیم که هنر یکی از ابزارهای تبلیغ اقدامات است. قبلاً جشنواره های متعدد در موزه هنری، ورزشی و قرآنی داشته این اما اطلاع رسانی و تبیین اقدامات نیروهای مسلح برای حفظ عزت ، استقلال و آبادانی کشور ضرورت داشت.

وی ادامه داد: دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا نقشه راهی ترسیم و برگزاری جشنواره دوسالانه فرهنگی و رسانه ای نیروهای مسلح را تصویب کرد. مهمترین هدف این جشنواره ارتقای کمیت و کیفیت تولیدات رسانه ای در سطح نیروهای مسلح است. اهداف دیگری از جمله شناخت ظرفیت های نیروهای مسلح، تقویت تعامل با رسانه های جمعی، معرفی الگوهای استقامت به مردم، تقویت خودباوری در نیروهای مسلح نیز دنبال می شود.

امیر تقی خانی خاطر نشان کرد: ما توجه زیادی به حوزه فضای مجازی داریم و تلاش داریم جلوه های اقتدار نیروهای مسلح در برابر دشمن و خدمت رسانی به مردم را اطلاع رسانی کنیم. وظیفه داریم برنامه های نیروهای مسلح برای خوشایند سازی فضای خدمت سربازی را اطلاع رسانی کنیم. در این جشنواره توجه به موضوع پرچم، میهن، نشانه ها و ارزش های اسلامی، توجه به مردم و پیشینه تاریخی این سرزمین مخصوصا خلیج فارس برای ما حائز اهمیت بوده است.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه محورهای جشنواره شامل فیلم، هنرهای دیجیتال و خبر می شود که هر کدام شاخص های مختلفی دارند، افزود: در مجموع بیش از۹۰۰ اثر ارائه و ارزیابی شد و سپس۲۳۲ اثر به جشنواره راه پیدا کرد که۱۱ داور خارج از مجموعه نیروهای مسلح ارزیابی شد. فراخوان در بین نیروهای مسلح بود اما بنا داریم در دو سال آینده فراخوان را برای عموم اعلام کنیم.

وی همچنین گفت: مراسم اختتامیه جشنواره در روزهای اول و دوم بهمن برگزار می شود.کارگاه های آموزشی نیز برگزار خواهد شد. امیدواریم این جشنواره به ارتقای کیفیت و کمیت تولیدات رسانه ای نیروهای مسلح و اطلاع رسانی بهتر به مردم نسبت به اقدامات نیروهای مسلح و دستاورد این نیروها کمک کند. این جشنواره حرکت در مسیر جهاد تبیینی است که رهبری بر آن تاکید دارند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت