جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

پاکدشت رسانه؛

دستگیری عاملان حفاری غیرمجاز در پاکدشت

تهران رسانه | ۳ حفار غیرمجاز که به قصد سرقت اموال تاریخی، اقدام به حفاری در یکی از روستاهای پاکدشت کرده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری عاملان حفاری غیرمجاز در پاکدشت

به گزارش تهران رسانه ؛ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: ۳ حفار غیرمجاز که به قصد سرقت اموال تاریخی، اقدام به حفاری در یکی از روستاهای پاکدشت کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ مرتضی ملکی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر انجام حفاری غیر مجاز در یکی از روستاهای این شهرستان به قصد کشف اموال تاریخی و عتیقه جات، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ حصار امیر پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند ۳ نفر شامل ۲ نفر مرد و یک زن را شناسایی و آنان را حین حفاری دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی پاکدشت افزود: در این عملیات از متهمان آلات و ادوات حفاری کشف و ضبط شد و متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

اختلاف خانوادگی منجر به قتل همسر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت نیز از وقوع یک فقره قتل و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجم الدین مرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط خانمی از پنجره ساختمان و فوت وی ، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع ،رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و در بررسی‌های انجام شده در صحنه و نحوه سقوط متوفی و معاینه جسد و وجود آثار ضرب و شتم ، ظن پلیس به عمدی بودن سقوط و یا قتل تقویت شد و کلیه دوربین‌های پیرامونی ساختمان مذکور بازبینی و مدارک و مستندات جمع آوری شد.

مرادی اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده از شوهر متوفی، وی منکر هر گونه اختلاف و ضرب و شتم همسر شده و اعلام کرد که وی به دلایل نامعلومی خودکشی کرده است ولی در مواجهه با فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته که از وی در حال پرت کردن همسرش به بیرون از ساختمان فیلم گرفته بود، لب به اعتراف گشود و اعلام کرد پس از دعوا و مشاجره با همسرش او را از پنجره به بیرون پرت کرده و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان اظهار داشت قاتل پس از بازسازی صحنه و تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی و سپس روانه زندان شد.

دستگیری سارقان منزل با ۱۲ فقره سرقت

سرهنگ مرادی همچنین از شناسایی و دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای منزل در شهرستان پاکدشت خبر داد .

وی افزود: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر حضور تعدادی سارق داخل منزلی در یکی از مناطق پاکدشت ،بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری گشت کلانتری ۱۳ خاتون آباد با اعزام به محل و در یک عملیات پلیسی ۳ نفر سارق را حین فرار دستگیر کرده و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی پاکدشت افزود: متهمین دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

دستگیری سارق به عنف

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت همچنین از دستگیری یک سارق به عنف در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر شکایت خانمی مبنی بر این که فردی با توسل به زور وارد منزل شده و با تهدید سلاح ،قصد سرقت طلاجات وی را داشته، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

مرادی اظهار داشت: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، سارق را شناسایی و پس از ۱۰ ساعت از وقوع سرقت نافرجام، وی را دستگیر کردند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت