چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

رفو و ترمیم فرش در تهران با قالیشویی تهران جم

ترمیم فرش مهم‌ترین اقدامی است که پس از آسیب دیدن فرش باید انجام دهید، با ما همراه باشید تا درباره روش‌های مرمت فرش بیشتر بدانید.

رفو و ترمیم فرش در تهران با قالیشویی تهران جم

ترمیم فرش مهم‌ترین اقدامی است که پس از آسیب دیدن فرش باید انجام دهید. انتخاب یک مرکز مطمئن جهت روفو کردن فرش، اقدام مهم بعدی است. کارکنان مرکز روفو فرش باید با انواع آسیب‌دیدگی و نحوه ترمیم فرش‌ها آشنایی داشته باشند. در غیر این صورت نمی‌توانید انتظار داشته باشید که دوباره بتوانید از فرش خود استفاده کنید. با ما همراه باشید تا درباره روش‌های مرمت فرش بیشتر بدانید.

رفو فرش چیست؟

رفو فرش مجموعه اقداماتی است که جهت ترمیم و مرمت انواع مختلف فرش انجام می‌شود. چه فرش شما دستبافت باشد و چه ماشینی، گلیم باشد یا گبه درهرصورت می‌توانید از خدمات مرکز رفو فرش قالیشویی تهران جم استفاده کنید. فرش‌ها به دلیل کاربرد زیادی که دارند، دچار آسیب‌دیدگی‌های مختلفی می‌شوند. بهتر است بلافاصله بعد از آسیب‌دیدگی این مشکلات رفع شوند تا موارد بیشتری به آن اضافه نگردد. خدمات رفوگری شامل پرداخت فرش، دارکشی، لکه‌برداری، شیرازه دوزی و چرم‌دوزی می‌شود. با استفاده از این خدمات، فرش شما به‌خوبی مرمت شده و به شکل اولیه برمی‌گردد. به‌علاوه هزینه رفو کردن فرش بسیار مناسب‌تر از خرید است.

در جهت درخواست رفوگری و ترمیم فرش ماشینی و دستباف خود می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام فرمائید و همچنین با ثبت سفارش از طریق وبسایت قالیشویی تهران جم همراه با 20% تخفیف ویژه بر خوردار خواهید شد.

تلفن تماس: 02122304263
تلفن تماس : 02126314608

شماره رفوگری فرش در تهران

آسیب‌های رایج قالی و فرش

فرش اهمیت زیادی برای ما ایرانیان دارد. به‌طوری‌که کمتر خانه‌ای پیدا می‌شود که از قالی استفاده نکرده باشد. حتی اگر به‌عنوان کف‌پوش از فرش در خانه ما ایرانی‌ها استفاده‌ نشده باشد، حتماً یک تابلو فرش زیبا داریم. باوجود مراقبت‌های زیادی که از فرش خانه خود می‌کنیم، اما به دلایل مختلفی ممکن است آسیب ببیند. در این صورت است که به فکر رفوگری و ترمیم فرش خواهیم افتاد. رایج‌ترین آسیب‌های فرش و قالی عبارت‌اند از:

  • بیدخوردگی فرش

بیدخوردگی فرش یکی از مشکلات رایجی است که برای فرش‌ها اتفاق می‌افتد. معمولاً فرش‌هایی که در فضاهای بسته مانند انبار نگهداری می‌شوند و هوا به‌خوبی جریان ندارد، دچار بیدخوردگی می‌شوند. ترمیم بیدخوردگی فرش کاری است که باید در این زمان انجام دهید.

  • پوسیدگی فرش

پوسیدگی فرش به علت نشستن دورهای فرش یا وجود رطوبت زیاد به وجود می‌آید؛ برای حل این مشکل باید فرش را ترمیم کنید. مرکز ترمیم فرش تهران یکی از بهترین مراکز رفوی فرش پوسیده است که می‌توانید خدمات مربوط به ترمیم فرش دستباف را نیز با بهترین کیفیت و کمترین قیمت دریافت کنید.

  • ساییدگی فرش

ترمیم چله قالی راه‌حلی است که در زمان پوسیدگی فرش به کمک شما می‌آید. پوسیدگی فرش به دلیل استفاده زیاد و طولانی‌مدت از قالی به وجود می‌آید.

  • پارگی

یک فرش پاره و ریش‌ریش، نتیجه حمل‌ونقل اشتباه یا وارد آمدن ضربه به‌وسیله چاقو است. رفو فرش پاره بهترین روش برای بازگردانی فرش به شرایط قبلی است.

  • سوختگی قالی

یکی از بدترین بلاهایی که ممکن است در اثر بی‌احتیاطی به وجود بیاید، سوختگی فرش با زغال است؛ آن‌وقت است که به دنبال ترمیم فرش سوخته خواهید بود. میزان ترمیم فرش سوخته با زغال در تعیین قیمت رفوگری تأثیرگذار است. به‌طوری‌که اگر میزان سوختگی کم باشد، اصلاح آن آسان‌تر است و هزینه رفو فرش سوخته نیز کمتر می‌شود. اما هرچقدر میزان آسیب‌دیدگی بیشتر باشد، ترمیم فرش سخت‌تر است و هزینه آن بیشتر می‌شود.

 رفوگری فرش چطور انجام می‌شود؟

فرش‌ها به دلایل مختلفی آسیب می‌بینند و احتیاج به ترمیم پیدا می‌کنند. رفوگری فرش در منزل، اولین اقدامی است که در چنین شرایطی به فکر همه افراد می‌آید. اما رفوگری فرش در منزل مخصوصاً رفو فرش دستباف کار هرکسی نیست و هرکسی نمی‌تواند از عهده انجام این کار برآید. چگونگی انجام ترمیم فرش به نوع آسیب‌دیدگی بستگی دارد؛ به‌علاوه برای انجام رفو فرش، به ابزار کار خاصی نیاز است. وسایلی چون کلاف هم‌رنگ فرش، چاقوی بافت، درفش، انگشتانه و نخ و سوزن از مهم‌ترین ابزارهای رفوی فرش پوسیده هستند.

اولین اقدام در رفوگری و ترمیم فرش سوخته بعد از شست‌وشوی فرش، جدا کردن گره‌های تاروپود آسیب‌دیده به‌وسیله استفاده از سوزن و درفش است. بعدازآن تارکشی و گره‌زنی به‌منظور رفو و ترمیم برای بازگشت به حالت اولیه فرش انجام می‌شود. این کار ممکن است زمان‌بر و طولانی باشد و کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند خسارت زیاد و جبران‌ناپذیری را به‌خصوص به فرش‌های دستباف و قدیمی وارد کند. پیشنهاد می‌شود برای انجام رفو فرش دستباف به یک مرکز تخصصی مراجعه نموده و انجام تعمیرات ترمیم فرش دستباف را به افراد متخصصی که مهارت کافی دارند، واگذار کنید.

images_1674637835.png

مزایای روفو فرش

  • بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مزیت روفو صحیح و اصولی توسط مرکز رفو فرش تهران جم، بازگشت فرش به شرایط اولیه است که اگر توسط افراد متخصص انجام نشود، خسارات جبران‌ناپذیری به فرش وارد می‌شود؛ به‌طوری‌که ممکن است ترمیم فرش دیگر بی‌فایده باشد.
  • مزیت مهم دیگری که استفاده از خدمات رفو فرش دارد، این است که تقریباً هر نوع آسیب‌دیدگی در فرش قابل‌ترمیم است.
  • دیگر مزیت رفو قالی، حفظ و نگهداری فرش‌های قدیمی است که جنبه تاریخی دارند و به‌نوعی شناسنامه تمدن ایران هستند.
  • در این شرایط اقتصادی که خریدن فرش هزینه زیادی دارد، رفو فرش پاره باقیمت بسیار کمتری، نسبت به خرید آن در مرکز تخصصی ترمیم فرش تهران جم انجام می‌شود.

هزینه رفو کردن فرش

رفو کردن فرش پس از آسیب، بهترین اقدامی است که می‌توانید انجام دهید. فرش‌ها به دلایل مختلفی مانند سوختگی، پارگی، بیدخوردگی و... دچار آسیب‌دیدگی می‌شوند. در این صورت بهتر است که رفو فرش را به یک قالی‌شویی معتبر واگذار کنید و در مورد هزینه‌ها بپرسید. برای مثال اگر فرش شما با زغال سوخته است، خدمات درخواستی خود را مبنی بر ترمیم فرش سوخته با زغال، همراه با هزینه رفو فرش سوخته جویا شوید. عوامل مختلفی بر قیمت روفو کردن فرش تأثیرگذار هستند و با توجه به آن عوامل، هزینه‌ها برآورد می‌شوند.

 یکی از عوامل مؤثر بر قیمت ترمیم فرش، نوع آسیب‌دیدگی است. فرش‌ها به دلایل مختلفی مانند پارگی، سوختگی، بیدخوردگی و... دچار آسیب می‌شوند و نوع ترمیمی که برای آن‌ها به کار می‌رود، بر قیمت اثرگذار است. برای مثال: هزینه رفو فرش سوخته با هزینه ترمیم بیدخوردگی فرش و ترمیم چله قالی متفاوت است. عامل مهم دیگر، شدت آسیب‌دیدگی است. هرچقدر میزان آسیب‌دیدگی کمتر باشد، هزینه ترمیم نیز کمتر است. جنس فرش از دیگر مواردی است که می‌تواند بر قیمت اثر بگذارد. به‌طورمعمول هزینه ترمیم قالی دستباف به علت ظرافتی که دارد، بیشتر است.

رفو فرش تهران

سایر خدمات قالیشویی تهران جم

قالیشویی تهران جم به عنوان یکی از معتبرترین مراکز شستشوی فرش و مبلمان در شهر تهران شناخته می شود که با 35 سال سابقه فعالیت در این حوزه و شستشوی انواع مبلمان و فرش های ماشینی و دستباف توانسته رضایت کامل همشهریان عزیز را نیز کسب کرده و به عنوان قالیشویی منتخب در تهران بزرگ و بخصوص معتبر ترین قالیشویی در نیاوران نیز شناخته شود.

خدمات قالیشویی تهران جم به شرح زیر می باشد که شما همشهریان عزیز می توانید با تماس با این مرکز درخواست های خود را ثبت کرده و همکاران ما فورا به محل شما اعزام شده و خدمات مذکور را ارائه خواهند کرد.

  • مبل شویی در محل
  • قالیشویی
  • رفو فرش
  • ترمیم فرش
  • سم پاشی
  • رفو و ترمیم فرش دستباف

فقط کافیست با یکی از شماره های مرکز قالیشویی تهران جم تماس گرفته و درخواست خود را نیز ثبت نمائید.

تلفن تماس: 02122304263
تلفن تماس : 02126314608

سخن پایانی

فرش‌ها اهمیت زیادی برای ما ایرانیان دارند. به‌خصوص که اگر نسل به نسل به دست ما رسیده باشند. اما تحت تأثیر عوامل مختلفی ممکن است که دچار آسیب‌دیدگی شوند؛ مرمت فرش در این زمان به یک اولویت تبدیل خواهد شد. تهران جم مرکز تخصصی ترمیم انواع فرش و رفو فرش دستباف در تهران است که می‌توانید فرش‌های خود را جهت ترمیم به دست این گروه حرفه‌ای بسپارید و خیالتان از بابت کیفیت راحت باشد. شما قصد استفاده از کدام خدمات ترمیم فرش در این قالی‌شویی را دارید؟ درصورتی‌که قبلاً از خدمات قالی‌شویی ما استفاده کرده‌اید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت