تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

پنج شنبه 1403/02/06

همزمان با سراسر کشور؛

نواختن چهل و چهارمین گلبانگ انقلاب در استان تهران

تهران رسانه | چهل و چهارمین گلبانگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در استان تهران به صدا در آمد.

نواختن چهل و چهارمین گلبانگ انقلاب در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ صبح چهارشنبه و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، چهل و چهارمین گلبانگ انقلاب در استان تهران به صدا در آمد.

زنگ انقلاب همزمان با آغاز جشن‌های ایام دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه با حضور مسئولین شهرستان دماوند در مدرسه جوادالائمه شهرک مسکن مهر منطقه گیلاوند نواخته شد.

این مراسم همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و در نخستین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد.

در این مراسم طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، طهماسبی دادستان شهرستان دماوند، سرهنگ فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان دماوند، طاولی رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند و جمعی از مسئولین حضور داشتند. این مراسم با اجرای گروه سرود دانش‌آموزی و برنامه‌های مختلف همراه بود.

زنگ انقلاب در اداره کل مدیریت بحران استان تهران طنین انداز شد

صبح چهارشنبه و همزمان با آغاز چهل و چهارمین فجر با ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن در سال ۵۷ آئین زنگ انقلاب با حضور حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در اداره کل مدیریت بحران طنین انداز شد.

بر اساس این گزارش کارکنان اداره کل مدیریت بحران استان تهران با طنین آهنگ‌های انقلابی و تزئینات داخلی سعی کردند تا از قافله استقبال کنندگان از فجر انقلاب جا نمانند و نویدبخش فرارسیدن فجر انقلاب در سال ۱۴۰۱ باشند.

حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همزمان با نواختن زنگ انقلاب تجدید پیمانی دوباره با آرمان امام راحل صورت می‌گیرد اظهار داشت: دستاوردها و ثمرات این انقلاب بی شمار است، انقلابی که با وجود همه سیاه نمایی‌ها، سمپاشی‌ها و وارونه نمایی‌های دستاوردها، توسط رسانه‌های دشمن، میلیون‌ها دوستدار و علاقه مند دارد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب نیاز به تبیین بیش از پیش دارد گفت: اداره کل مدیریت بحران استان تهران همواره سعی دارد با ارائه خدمت به مردم و حضور همیشگی در صحنه‌های مختلف خدمت رسانی، جامه عمل بر این دستاوردها بپوشاند و قطعاً با تجدید پیمان در دهه فجر این خدمات رسانی نیز پررنگ‌تر خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به برپایی میز خدمت در سراسر استان تهران توسط این اداره کل اشاره کرد و عنوان داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات اداره کل مدیریت بحران استان تهران برپایی میز خدمت بوده که با یاری خدا و پشتکار همکاران این مهم در ایام مبارک فجر نیز تداوم خواهد یافت.

بوق قطارها در لحظه سالگرد ورود امام (ره) به ایران در فیروزکوه به صدا در آمد

صبح امروز ۱۲ بهمن ماه و همزمان با سالگرد لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن، بوق قطارها در شهرستان فیروزکوه به صدا درآمد.

زنگ انقلاب در مدارس پیشوا نواخته شد

مراسم زنگ انقلاب در آموزشگاه آیت الله مشکینی شهرک نقش جهان با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و مسئولان پیشوا نیز برگزار شد.

ابراهیم تاجیک نوری، فرماندار پیشوا در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر گفت: در این ایام ۳۳ پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

تاجیک نوری بیان داشت: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۱۷۴ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

زنگ انقلاب در مدارس ملارد نواخته شد

زنگ انقلاب همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز توسط مسئولان ملارد در مدرسه دخترانه «شهدای مدافع حرم سرآسیاب» نواخته شد.

بر اساس این گزارش در این آئین که همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار فقید نظام جمهوری اسلامی به ایران برگزار شد، دانش آموزان با خواندن سرود ملی ایران و زمزمه سرودهای انقلابی یاد و خاطره مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی را در به بار نشاندن درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی گرامی داشتند و در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از توانمندی‌های دانش آموزان به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است که زنگ انقلاب امروز، ۱۲ بهمن‌ماه، ساعت ۹:۳۳ همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن در سال ۵۷، در مدارس سراسر کشور نیز نواخته شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

تهران رسانه | پروژه بوستان محله جوادیه در منطقه ۱۶ از مرز پیشرفت ۹۰ درصد عبور کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت