نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

شنبه 1403/02/22

نجفی عنوان کرد؛

ضرورت ایجاد اشتغال برای بانوان پایتخت

تهران رسانه | استفاده از بانوان در سطوح مدیریتی و تاثیرگذار منتج به نگاه سیاستگذاری زنانه در عرصه‌هایی از جامعه خواهد شد که بانوان در آن نقش مهمی دارند.

ضرورت ایجاد اشتغال برای بانوان پایتخت

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با حضور در ندامتگاه بانوان شهر ری از بخش های مختلف این ندامتگاه بازدید کرد.

سوده نجفی پس از بازدید از سالن آمفی‌تئاتر، کتابخانه، آشپزخانه، کارگاه‌های هنری و آموزشی و سالن مادر وکودک ‌و‌ سایر بخش های مختلف ندامتگاه در نشستی که با معاونان و مدیران ندامتگاه و تعدادی از خیرین فعال در حوزه کارآفرینی و اشتغال‌‌زایی داشت، عنوان کرد: ایجاد اشتغال و کارآفرینی یکی از موضوعات حائز اهمیتی است که موجب کاهش بزه و مانع از ایجاد بسترهای جرم‌خیز در جامعه خواهد شد.
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه روانشناسی، روان‌درمانی و توسعه فردی مددجویان در طول مدتی که در ندامتگاه سپری می‌کنند ‌و حتی پس از رهایی باید به‌طور ویژه مورد توجه قرار گیرد؛ اذعان کرد: آموزش‌های خودشناسی و به دنبال آن توسعه فردی و مشاوره‌های روانشناسی تا حدود زیادی می‌تواند مانع از بازگشت مجدد مددجویان به ندامتگاه شود.
عضو شورای شهر تهران پس از استماع گزارش‌های معاونت‌های ندامتگاه بانوان شهر ری پیشنهاد داد: تشکلیل کارگروهی متشکل از نخبگان، متخصصان، خیران و فعالان اجتماعی و مسئولان نهادها و ارگان‌های مختلف ملی و‌کشوری می‌تواند در روند رفع و احصاء مشکلات این مرکز نقش تسهیل گری داشته باشد.
نجفی با اشاره به نقش سیاستگذاری شورای شهر بر تمامی نهادها و سازمان‌های پایتخت ‌ادامه داد: کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای بانوان و توانمند سازی این قشر یکی‌ از دغدغه‌ها و مسائل مهمی است که همواره آن را در سطوح مختلف پیگیری خواهم کرد.
عضو‌ هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص بهره‌گیری از بانوان در نقش‌های تصمیم‌گری و تصمیم‌سازی کشوری خاطرنشان کرد: استفاده از بانوان در سطوح مدیریتی و تاثیرگذار منتج به نگاه سیاستگذاری زنانه در عرصه‌هایی از جامعه خواهد شد که بانوان در آن نقش مهمی دارند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت