چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

سه شنبه 1403/03/01

آگهی رسانه؛

مرکز فروش داکت اسپلیت در تهران

تهران رسانه | مرکز فروش داکت اسپلیت در تهران داکت اسپلیت یکی از محصولات سرمایشی و گرمایشی پر طرفدار است که در کاربری های زیادی از جمله ساختمان ها مسکونی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز فروش داکت اسپلیت در تهران

داکت اسپلیت یکی از محصولات سرمایشی و گرمایشی پر طرفدار است که در کاربری های زیادی از جمله ساختمان ها مسکونی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از دو بخش یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده که یونیت داخلی آن در دو مدل اینورتر و معمولی ساخته می شوند و در فضای داخلی خانه نصب و راه اندازی می گردند. یونیت خارجی آن نیز در محیط بیرون خانه مانند پشت بام قرار می گیرد. داکت اسپلیت ها در ظرفیت های هوادهی 18000 الی 60000 بی تی یو طراحی و تولید می شوند و شما می توانید با کمک یک کارشناس باتجربه و کاربلد، مناسب ترین ظرفیت را طبق شرایط محیط موردنظرتان انتخاب نمایید.

علاوه بر این برندهای مختلفی نیز از داکت اسپلیت که با عنوان اسپلیت کانالی نیز شناخته می شود وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد و قیمت های متفاوتی هستند. در سراسر تهران مراکز فروش حضوری و آنلاین بسیار زیادی وجود دارد که محصولات تهویه مطبوع از جمله انواع داکت اسپلیت را به مصرف کنندگان عرضه می نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا یکی از بزرگترین فروشگاه های معتبر آنلاین و حضوری فروش داکت اسپلیت را به شما معرفی نماییم بنابراین با ما همراه باشید:

حتما تا به حال شنیده اید که خیابان طالقانی مرکز فروش انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی تهویه مطبوع می باشد. هر یک از این مغازه ها انواع محصولاتی نظیر کولر گازی، سیستم اسپلیت مرکزی، داکت اسپلیت، رادیاتور، پکیج و... را در برند، مدل، ظرفیت و قیمت های مختلف به فروش می رسانند. اگر خیابان طالقانی را به سمت شریعتی طی کنید و به سه راه طالقانی برسید با یک مغازه بزرگ که بر روی تابلوی آن کاملا بزرگ نام برند وستن ایر (westen air) و وست کول (west cool) نوشته شده است مواجه خواهید شد.

 مرکز فروش داکت اسپلیت در تهران

این فروشگاه یکی بزرگترین مجموعه هایی است که انواع مدل داکت اسپلیت را با قیمت بروز و ضمانت گارانتی اصلی ارائه می دهد. بنابراین مشتریان می توانند به راحتی و با اطمینان کامل هر مدل از داکت اسپلیت را با ضمانت اصلی تهیه نمایند. علاوه بر این اگر شرایط مراجعه حضوری برای شما امکان پذیر نباشد می توانید از طریق سایت فروشگاهی مهاجر به صورت آنلاین دستگاه موردنظر را انتخاب نمایید و با دریافت راهنمایی از کارشناسان سایت تهویه مطبوع مهاجر یک خرید راحت و مطمئن را تجربه نمایید.

به صورت دقیق تر این فروشگاه در استان تهران، شهر تهران، خیابان طالقانی، پلاک 15 قرار دارد. برای دریافت مشاوره به جهت خرید داکت اسپلیت نیز می توانید با یکی از شماره های 77532537-77653562 تماس بگیرید و از کارشناس حرفه ای ما راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. همچنین برای مشاهده انواع ظرفیت، مشخصات فنی، گارانتی محصولات، ویژگی ها، مدل و قیمت داکت اسپلیت به سایت mohajer-co.com مراجعه نمایید.

خرید داکت اسپلیت

از نکات مهم هنگام خرید داکت اسپلیت انتخاب مدل، ظرفیت سنجی درست و گارانتی آن می باشد. داکت اسپلیت ها در دو مدل اینورتر و معمولی موجود هستند که کارشناسان معمولا به جهت صرفه جویی در مصرف برق و هزینه ها به شما خرید داکت اسپلیت اینورتر را پیشنهاد می کنند. زیرا شاید هزینه اولیه داکت اسپلیت اینورتر بیشتر باشد اما به دلیل کاهش مصرف انرژی، جلوگیری از اصطحکاک در قطعات دستگاه و کارکرد آرام تر در استفاده طولانی مدت بصرفه تر خواهد بود.

وبسایت تهویه مطبوع مهاجر به دلیل تجربه بالا در پیاده سازی انواع پروژه های مهم دولتی و غیر دولتی مانند بیمارستان ها، بانک ها، ساختمان های مسکونی، مدارس، دانشگاه ها، هتل ها، شرکت ها و... این اطمینان را به شما می دهد که با خرید داکت اسپلیت از این مجموعه یک کالای با کیفیت با گارانتی معتبر را به شما عرضه کند و با بکار گیری متخصصان حرفه ای به جهت نصب و راه اندازی صحیح داکت اسپلیت و ارائه بهترین خدمات پس از فروش بهترین گزینه برای خرید آنلاین و حضوری داکت اسپلیت برای شما خواهد بود.

 قیمت داکت اسپلیت

قیمت داکت اسپلیت

قیمت داکت اسپلیت بر اساس ظرفیت و برندی که دارد متفاوت خواهد بود. همچنین قیمت ها به دلیل نوسانات بازار متغییر خواهد بود. مهم ترین چیزی که در این باره باید در نظر بگیرید کیفیت دستگاه، بهره مندی آن از گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب پس از خرید داکت اسپلیت می باشد. به عنوان مثال اگر بخواهیم چندین مدل از داکت اسپلیت های باکیفیت با این شرایط را نام ببریم می توانیم به داکت اسپلیت میدیا، داکت اسپلیت وستن ایر، داکت اسپلیت ال جی، داکت اسپلیت هایسنس، داکت اسپلیت وست کول و... اشاره نمود.

تمامی این برند ها در ظرفیت های 18000، 24000، 30000، 360000 و 60000 بی تی یو موجود هستند. همچنین می توانید نوع اینورتر آن را تهیه نمایید تا در هزینه های قبض برق خود صرفه جویی نمایید. ابن نکته را نیز در نظر بگیرید که برخی از افراد سودجو و فروشگاه های نامعتبر محصولات را با قیمت پایین تر عرضه می کنند که اگر درباره علت آن بیشتر تحقیق کنید به تقلبی بودن داکت اسپلیت، عدم داشتن گارانتی و مسائلی از این قبیل برخواهید خورد.

 خرید داکت اسپلیت

در برخی مواقع نیز حتی ممکن است داکت اسپلیت معمولی را به جای اینورتر به شما بفروشند اما هزینه داکت اسپلیت اینورتر را از شما دریافت نمایید. به همین دلیل است که خرید داکت اسپلیت از یک فروشگاه معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. همانظور که در بالاتر گفته شد وبسایت تخصصی تهویه مطبوع مهاجر یکی از مراکز فروش داکت اسپلیت در تهران است که انواع اسپلیت کانالی را در ظرفیت و برندهای مختلف با ضمانت گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش معتبر به شما عزیزان عرضه می نماید. به همین جهت خریدارن می توانند یک خرید آسان و مطمئن را تجربه نمایند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت