چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

سه شنبه 1403/03/01

آگهی رسانه؛

چرا از جزایر یونان باید دیدن کنیم؟

تهران رسانه | چرا از جزایر یونان باید دیدن کنیم؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

چرا از جزایر یونان باید دیدن کنیم؟

یونان یکی از بهترین مقاصد سفر برای هر گردشگری است و همه ساله از سراسر جهان افراد زیادی از طرق مختلف راهی یونان زیبا می شوند. سفر به یونان بدون ویزا از طریق کشتی کروز امکان‌ پذیر است. یونان بازدید از جزایر یونان را فراموش نکنید. یکی از منحصر بفردترین ویژگی های یونان صدها جزیره زیبایی است که در آن قرار دارد. از معروف ترین جزایر یونان می توان به سانتورینی، میکونوس، کریت، پاروس و غیره اشاره کرد. ما در این مقاله 8 دلیل داریم که چرا از جزایر یونان باید دیدن کنیم؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

تنوع بی پایان

"تنوع چاشنی زندگی است" و اگر به دنبال تنوع هستید، پس جزایر یونان مطمئناً مکانی برای یافتن آن است!

از یک طرف میکونوس را دارید که بی‌تردید پایتخت خوشگذرانی جزایر یونان و خانه برخی از بزرگترین جشنواره‌‌های موسیقی در جهان است، در حالی که در جزیره پاروس، همه چیز آرامتر است و به شما امکان می‌دهد تا آرامش درونی خود را در سواح آرام و خلوت آن دوباره بازیابید.

غذای خوشمزه

غذای خوشمزه

غذاهای یونانی مجموعه ای فوق‌العاده غنی و متنوع از غذاها را ارائه می دهد که طعم آنها با فصل و جغرافیا تغییر می کند. یکی از دلایل اصلی که ثابت می کند چرا از جزایر یونان باید دیدن کنیم؟ غذاهای خوشمزه در هر جزیره است. غذاهای یونانی نقطه اوج هزاران سال سنت هستند. از پیش غذای منحصر به فرد پنیر سرخ شده ساگاناکی گرفته تا سوولاکی‌های سنتی تر، در جزایر یونان مجموعه ای بی پایان از غذاهای لذیذ را خواهید دید. غذا یکی از جنبه‌های مهم فرهنگ این کشور است. بنابراین فرصت امتحان غذاهای اصیل یونانی را در حین گشت و گذار در جزیره از دست ندهید.

نوشیدنی های ناب

علاوه بر غذاهای یونانی، نوشیدنی های این کشور هم زبانزد است و یکی از معروف ترین انها اوزو است. هنگامی که در جزایر یونان هستید، فقط باید اوزو را امتحان کنید، هیچ نوشیدنی دیگری به اندازه اوزو یونانی منحصر به فرد نیست و پیوند نزدیکی با فرهنگ یونان ندارد.

سواحل خیره کننده

سانتورینی بهشت جزایر یونان است که برای کشف آن کافیست در تور سانتورینی ۱۴۰۲ شرکت کنید. ساحل سرخ که نام خود را از صخره های زیبای اطراف گرفته است، بدون شک یکی از معروف‌ترین و زیباترین سواحل سانتورینی است. به دلیل بزرگی و محبوبیت آن، ساحل قرمز آن می‌تواند بسیار شلوغ شود – پس حتماً قبل از ظهر مکان خود را رزرو کنید یا یک چتر و یک جفت صندلی‌ لنج به قیمت ۸ یورو اجاره کنید و در آن استراحت کنید! دیگر سواحل قابل توجه ساحل Mylopotas در Ios و Paradise Beach در میکونوس هستند.

آب و هوای شگفت انگیز

آب و هوای شگفت انگیز

یکی دیگر از دلایلی که چرا از جزایر یونان باید دیدن کنیم؟ آب و هوای شگفت انگیز آن است. جزایر یونان دارای آب و هوای مدیترانه ای ایده آل هستند که برای سفر در تمام طول سال مناسب است، اما تابستان واقعا زمانی است که جزایر زنده می شوند!

با توجه به افزایش دمای بیش از 40 درجه در طول فصل تابستان، جزایر یونان بسیار گرم هستند و همه برای سایه یا فضایی خنک در سواحل می‌جنگند.

مناظر زرق و برق دار

در حالی که جزایر یونانی به خاطر فضای پر شور و نشاطش شهرت دارند، اما به خاطر سواحل پر زرق و برق، خلیج‌ها، غارهای ساحلی، روستاهای باستانی، صومعه‌ ها و موزه‌ های در سطح جهانی بسیار محبوب هستند. آیا می‌دانستید که می‌توانید غروب خورشید را در اویا چنان تماشا کنید که وقتی پایین می‌رود، جمعیت کف می‌ زنند.

زندگی شبانه پرنشاط

همانطور که گفتیم جزایر یونانی به خاطر شهرت مهمانی‌‌اش معروف است و در حالی که شدت مهمانی‌ ها از جزیره‌ای به جزیره دیگر متفاوت است، مقاصدی مانند Ios پناهگاهی برای دورهمی جوان‌‌تر هاست که به دنبال خوشگذرانی تا ساعات اولیه صبح هستند.

دسترسی آسان

با تعداد زیادی جزیره که مجمع الجزایر یونان را تشکیل می‌دهند، برای بازدید از آنها به معنای واقعی کلمه صدها تغییر مسیر کشتی وجود دارد که می تواند تا حدودی طاقت فرسا باشد. خوشبختانه، تورهای تعطیلات با ارائه یک جایگزین آسان برای پیمایش جزایر یونان به تنهایی، این مشکل را حل کرده اند. تور پرش جزیره یونان راهی فوق العاده برای سفر بین جزایر و در عین حال لذت بردن از فرهنگ یونانی، سواحل زیبا و زندگی شبانه در طول مسیر است.

جزیره های معروف یونان کدامند؟

  • سانتورینی: جزیره مورد علاقه اکثر گردشگران در یونان سانتورینی است. اگر فقط می توانید از یک جزیره یونان دیدن کنید، قطعا سانتورینی را انتخاب کنید. این جزیره مملو از تورهای قایق عالی، طبیعت بی نظیر، تورهای نوشیدنی، هتل‌ های فوق‌ العاده، رستوران‌ های شگفت‌ انگیز و سرگرمی های عالی است. اگر شما هم علاقمند به بازدید از این جزیره زیبا هستید، تور سانتورینی ۱۴۰۲ را از دست ندهید. علاوه بر این تور اسپارتا یونان هم گزینه ای عالی برای سفر به این کشور است که شما را با تاریخ باستانی ترین کشور جهان آشنا می کند.
  • میکونوس: بهترین تفریحات شبانه در یونان در جزیره میکونوس یافت می شود که دارای سواحل عالی و یک دهکده شگفت انگیز که همه گردشگران را برسر ذوق می آورد.
  • کریت: بزرگترین جزیره یونان و غنی با سواحل، مکان های تاریخی، پیاده روی، دهکده های سنتی، شهرهای کوچک و تورهای عالی است. این جزیره آنقدر بزرگ است که اگر فقط یک هفته فرصت دارید، خوب است که سفر خود را فقط به این جزیره محدود کنید. اگر دو هفته وقت دارید، با سانتورینی یک ترکیب عالی میشود.
  • پاروس: ترکیبی فوق العاده از سواحل و روستاهای بزرگ ناکسوس و زندگی شبانه و بوتیک میکونوس است. این جزیره هر سال کمی محبوب تر می شود، اما در مقایسه با سانتورینی و میکونوس همچنان آرام و ساکت است.
  • رودز: سواحل فوق العاده، زندگی شبانه پر انرژی توصیف جزیره زیبای رودز، یکی از بهترین شهرهای باستانی و حفاظت شده یونان در اروپا است. اگر اولین بار است که به یونان سفر می کنید، جزیره رودز یک انتخاب عالی برای شماست، زیرا در عین زیبایی‌ و سرگرم کننده بودن از شلوغی های بسیار در جزایر سانتورینی و کریت خبری نیست



نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت