چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

اصناف رسانه؛

برگزاری جشنواره «خوشمزه ها» در تهران

تهران رسانه | جشنواره «خوشمزه ها» برای معرفی و تبليغ صنف توليدکنندگان و فروشندگان بستنی، آبميوه و نوشابه های تهران برگزار می شود.

برگزاری جشنواره «خوشمزه ها» در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ سمينار يک روزه اتحاديه توليدکنندگان و فروشندگان بستني، آبميوه و نوشابه هاي تهران با هدف ارتقاي سطح کيفي توليد، بازاريابي، بازار ديجيتال و بالابردن دانش مالياتي فعالان اين صنف با حضور علي توسطي، رئيس و هيئت رئيسه اتاق اصناف تهران در پرديس سينمايي بازار بزرگ ايران برگزار شد.

در اين سمينار که محسن مبرا، رئيس و هيئت مديره اتحاديه، جمعي از اعضاي تحت پوشش و تعدادي از کارشناسان مالياتي هم حضور داشتند، علي توسطي، رئيس اتاق اصناف تهران طي بياناتي با تقدير از هيئت مديره جديد اتحاديه به جهت برگزاري همايش مذکور گفت: تفکر جديد و همگرايي شکل گرفته در ميان اين صنف مديون رئيس و هيئت مديره جديد است.

رئيس اتاق اصناف بيان کرد: خون تازه‎‎اي در رگ‎هاي اين مجموعه دميده شده است؛ مجموعه اي که هميشه به چشم مجموعه اي سنتي ديده مي شد اکنون با پيگيري هيئت مديره جديد در راه انتقال مفهوم بازار ديجيتال و برندسازي و بازاريابي نوين براي اعضاي خود است و بنده از طرف اتاق اصناف تهران آماده هرگونه همکاري با هدف اعتلا و توسعه اين مجموعه هستم.

همچنين محسن مبرا، رئيس اتحاديه توليدکنندگان و فروشندگان بستني، آبميوه و نوشابه هاي تهران با اشاره به اقدامات هيئت مديره جديد در بالا بردن سطح کسب و کار اعضاي صنف بيان کرد: راهنمايي هاي کارشناسان حاضر در اين سمينار، مي تواند راهگشاي بسياري از مسائل و مشکلات صنفي باشد و نتايج اين نشست براي بهبود فعاليت اعضاي اتحاديه در آينده نزديک ملموس خواهد بود.

رئيس اتحاديه توليدکنندگان و فروشندگان بستني، آبميوه و نوشابه هاي تهران در بخش ديگري از سخنان خود به برگزاري جشنواره خوشمزه ها» در محل باغ رستوران ملل اشاره و اعلام کرد: اين جشنواره از ۱۶ الي ۲۶ اسفند برگزار خواهد شد که مطمئنم نتايج مطلوبي براي معرفي و تبليغ اين صنف به همراه خواهد شد.

وي با بيان اينکه کليه اعضاي اين اتحاديه به نوعي برند محسوب مي شوند افزود: ما در جمع اعضاي اتحاديه بيش از ۳۰ برند مطرح کشوري داريم که در سطح کيفيت بين المللي هستند و معرفي هر چه بهتر آنها، رسالت ما در اين اتحاديه خواهد بود.

در جريان اين سمينار حميدرضا رستگار، عضو هيئت رئيسه و مشاور مالياتي اتاق اصناف با هدف پيگيري مسائل مالياتي اعضاي اتحاديه به سوالات و ابهامات مالياتي مطرح شده پاسخ هاي لازم را ارايه کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت