چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

هتل ویستریا یا هتل اسکان الوند تهران (مقایسه)

تهران رسانه | هتل ویستریا و هتل اسکان الوند تهران را می‌توانید از وبسایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید.

هتل ویستریا یا هتل اسکان الوند تهران (مقایسه)

در شهر تهران هتل های بسیاری برای اقامت وجود دارد. اگر در میان تمام آنها به رزرو هتل ویستریا یا هتل اسکان الوند تهران می‌اندیشید، ادامه این مطلب را بخوانید. در این متن می‌خواهیم به معرفی این دو هتل بپردازیم و مقایسه بین هتل ویستریا و هتل اسکان الوند تهران را انجام دهیم. پس با ما همراه باشید...

هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا یکی از لوکس‌ترین هتل های تهران بوده که فعالیتش را از سال ۱۳۹۸ آغاز نمود. بهتر است بگوییم هتل ویستریا تهران یک هتل نوساز و مدرن با امکانات و خدمات عالی است. اگر دوست دارید در تهران اقامت کنید بین هتل ویستریا و هتل اسکان الوند تهران یکی را انتخاب کنید. البته باید بدانید هتل ویستریا یک هتل ۵ ستاره بوده؛ ولی هتل اسکان الوند ۴ ستاره است!

در کل بهتر است بدانید هتل ویستریا دارای ۸ طبقه منفی و ۱۲ طبقه مثبت است. در این طبقات ۹۸ واحداقامتی لوکس وجود دارد. واحدهای اقامتی هتل ویستریا در طبقات چهارم تا دهم پراکنده شده‌اند. اتاق‌های هتل ویستریا تهران ویو خوبی به رشته کوه البرز و شهر تهران دارند. از جمله اتاق‌های هتل ویستریا می‌توان به سوئیت ویستریا، سوئیت پرزیدنتال، اتاق دو تخته کینگ، اتاق یک تخته استاندارد و اتاق دو تخته استاندارد اشاره کرد. امکاناتی داخلی این اتاق‌ها شامل لوازم بهداشتی، یخچال، تلویزیون، تلفن، مبلمان، پاور سوئیچ، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، آباژور، روم سرویس، مینی بار و سرویس فرنگی است.

همچنین این هتل دارای بهترین امکانات و خدمات بوده که نمونه آنها مرکز اسپا و سلامت، استخر سرپوشیده، انواع سونا و جکوزی، سالن ورزشی لوکس و مجهز، سالن ماساژ، حمام ترکی، دستگاه خودپرداز، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، اتاق عقد، لابی مجلل و لوکس با مبلمان شکیل برای جلسات کوچک، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس، کافی شاپ زیبا و لوکس با منو متنوع، رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه، فست فود، سالن صبحانه خوری، سالن تشریفات، سالن همایش و کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات کاری و تالار عروسی است.

از جمله خدمات هتل ویستریا تهران نیز روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، لاندری، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، صبحانه و نهار در اتاق، اتاق چمدان، فتوکپی، اینترنت رایگان بی‌سیم، پارکینگ رایگان خصوصی در محدوده اقامتگاه عدم نیاز به رزرو با امکانات حفاظتی به صورت مسقف است. از طرفی باید بدانید هتل ویستریا به جاذبه‌های گردشگری تهران بسیار نزدیک است؛ نمونه آنها کاخ سعدآباد، کتابخانه سلطنتی، باغ فردوس، موزه سینما و موزه جهان‌نما است. همچنین این هتل زیبا و لوکس به مراکز خرید معروف تهران نظیر پالادیوم، ارگ، قائم، تندیس، مرکز خرید الهیه و جردن اشراف دارد.

فاصله هتل ویستریا تا مکان‌های مهم شهر تهران بدین‌ گونه است؛ فاصله هتل ویستریا تا نمایشگاه بین المللی تهران ۱۱ کیلومتر، تا فرودگاه مهرآباد تهران ۲۳ کیلومتر، تا ایستگاه راه آهن تهران ۲۲ کیلومتر، تا مترو تجریش تهران ۵۰۰ متر، تا بازار بزرگ تهران ۱۸ کیلومتر، تا میدان ولیعصر تهران ۱۴ کیلومتر، تا میدان آزادی تهران ۲۱ کیلومتر، تا سفارت ژاپن تهران ۴ کیلومتر، تا سفارت بلژیک تهران ۳ کیلومتر، تا میدان ولیعصر تهران ۱۴ کیلومتر، تا مرکز خرید ایران مال تهران ۳۰ کیلومتر و تا پل طبیعت تهران ۷ کیلومتر است.

هتل اسکان الوند تهران

هتل ویستریا و هتل اسکان الوند تهران هر دو در موقعیت مکانی خوبی قرار دارند؛ ولی اگر دوست دارید در یکی از بهترین مناطق تهران اقامت داشته باشید، هتل اسکان الوند را رزرو کنید. این هتل در میدان آرژانتین، انتهای خیابان الوند، خیابان اسفراین، نبش اهورا مزدا واقع شده‌ است. هتل اسکان الوند تهران در بخش مرکزی و شمالی شهر بنا شده؛ به همین جهت از آب و هوای خوبی برخوردار است. از طرفی این هتل دسترسی ساده‌ای به ترمینال آرژانتین، نمایشگاه بین المللی، پارک آب و آتش، پارک طالقانی و پل طبیعت دارد.

همچنین به دلیل قرارگیری در نزدیکی میدان آرژانتین به بزرگراه‌های اصلی تهران و همچنین خیابان معروف ولیعصر راه دارد که سبب دسترسی راحت شما به تمام نقاط مهم شهر خواهد شد. هتل اسکان الوند تهران یکی از هتل ‌های ۴ ستاره این شهر بوده که سال ساخت آن به ۱۳۹۴ بازمی‌گردد. هتل اسکان الوند تهران در ۱۱ طبقه مثبت و ۵ طبقه منفی ساخته شده است. در کل این هتل دارای ۶۴ باب اتاق و سوئیت است.

از جمله اتاق‌های هتل اسکان الوند تهران، اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته تویین، دو تخته کینگ و سوئیت دو تخته است. تمامی اتاق‌ها مجهز به امکانات عالی برای اقامت هستند. نمونه آنها تلویزیون صفحه تخت، تلفن، صندوق امانات، یخچال، کتری برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، سشوار، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است. توجه داشته باشید که قابلیت پذیرش نفر اضافه تنها در برخی اتاق‌های هتل اسکان الوند تهران وجود دارد که به صورت تخت اضافه خواهد بود. ناگفته نماند اقامت کودکان زیر ۶ سال در این هتل رایگان بوده؛ ولی کودکان بالای ۶ سال نفر اضافه محسوب می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های اقامت در هتل اسکان الوند تهران لذت بردن از صبحانه بوفه هتل و اینترنت بی‌سیم به صورت رایگان است. همچنین این هتل بزرگ و زیبا مجهز به امکانات عمومی و خدمات رفاهی برای مسافران عزیز است. نمونه امکانات و خدمات هتل اسکان الوند تهران روم سرویس ۲۴ ساعته، خانه‌داری، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، خشکشویی، خدمات اینترنتی، اینترنت وایرلس رایگان در لابی، پارکینگ رایگان در طبقه منفی یک هتل با ظرفیت محدود، خدمات اسپا و ماساژ، رستوران و کافی‌شاپ، سونا، جکوزی و انواع رستوران با غذاهای خوشمزه و باکیفیت است.

از جمله این رستوران‌ها، رستوران کنتیننتال شار، رستوران اصلی هتل اسکان الوند تهران بوده که ویو بی‌نظیری به شهر دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی به همراه اجرای موسیقی زنده سرو می‌شود. از دیگر رستوران‌های هتل اسکان الوند، رستوران ایرانی شار است که منویی از کباب‌های ایرانی را ارائه می‌دهد و صبحانه نیز در این مکان سرو می‌شود. کافی شاپ هتل اسکان الوند تهران هم دارای انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک‌، دسر و اسنک‌های خوشمزه است. این کافی‌شاپ دارای دو بخش سرپوشیده و فضای باز است.

توجه داشته باشید تالار و سالن همایش‌ هتل اسکان تهران برای برگزاری ضیافت‌ها، جشن‌ها، مهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، تئاترها و نمایشگاه‌های هنری و تجاری شما در نظر گرفته شده و مجهز به امکانات روز دنیا برای برگزاری هر گونه مراسمی است. در این سالن‌ها امکاناتی نظیر ویدئو پروژکتور، پرده نمایش و سن وجود دارد.

در انتها خوب است که اماکن نزدیک به هتل اسکان الوند تهران را برایتان بازگو کنیم. برای مثال فاصله هتل اسکان الوند تهران تا میدان ونک ۲ کیلومتر، تا خیابان ولیعصر ۴ کیلومتر، تا نمایشگاه بین المللی ۷ کیلومتر، تا برج میلاد ۱۲ کیلومتر، تا کاخ گلستان ۳ کیلومتر، تا موزه رضا عباسی ۵ کیلومتر و تا مجموعه سعدآباد ۱۴ کیلومتر است.

حرف آخر

هتل ویستریا و هتل اسکان الوند تهران جزو بهترین و مدرن‌ترین هتل های تهران هستند. با انتخاب هر یک از این هتل ها اقامت خوبی را تجربه خواهید کرد. برای مقایسه این دو هتل می‌توانید به تصاویر آنها در وبسایت ایران هتل آنلاین سر بزنید. با دیدن تصاویر و خواندن نظرات کاربران در این وبسایت، تصمیم نهایی خود را برای رزرو بگیرید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

خیابان شهید ابراهیم رئیسی در تهران

تهران رسانه | در زمان مناسب معبری به نام شهید ابراهیم رییسی در پایتخت نام گذاری خواهد شد.

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت